Материалдар / Ашық сабақ "Қ. А. Ясауи. Диуани Хикмет " 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қ. А. Ясауи. Диуани Хикмет " 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ахмет Иасауи. Диуани хикмет» тақырыбындағықысқа мерзімді жоспарыма тоқталамын. Бұл сабақты алудағы мақсатым, оқушылардың Ислам дәуіріндегі әдебиет жайлы түсінік беріп, сол дәуірдің көрнекті ойшылдарымен таныстырып, шығармаларындағы негізгі ойды анықтап, мазмұны мен мағынасын аша отырып, болашақ ұрпаққа айтар насихатын,ойларын қазіргі заманғы тәрбиемен ұштастыра білу.«Джигсо» әдісі бойынша келесі топқа түсіндіре алды.Яғни өздерінің білімдерін жүйелеп, көзқарастарын айтып, дәлелдеді.«Ақылдың 6 қалпағы» әдісін сабағымда тиімді пайдалана алдым. Оқушылар «6 қалпақтың қызметін» қызығушылықпен әсерлі етіп орындап шықты.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексерілді»

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: __________________________


Сабақ 11

Мектеп: Ш. Уәлиханов

Күні: 6.10.2017ж

Мұғалімнің есімі: Байұзақова Мақпал

Сынып:8 «А»

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар

саны:

Сабақ тақырыбы:

Қожа Ахмет Иасауи. Хикметтері


Оқу мақсаты:

Қожа Ахмет Иасауи туралы түсінік бере отырып, «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды анықтау.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

* «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды түсіну арқылы, Ахмет Иасауиді тарихи тұлға , ақын ретінде таниды.

Оқушылардың басым бөлігі:

* «Даналық кітабындағы» хикметтерінің мазмұны мен мағынасын аша отырып, болашақ ұрпаққа айтар насихатын ұғынады.

Кейбір оқушылар:


* Иасауидің өмірлік мақсат-мұратын танып, имандылық туралы ойларын қазіргі заманғы тәрбиемен ұштастыра біледі. Діни ұғымдардың мағынасын ұғынады.

Алдыңғы оқу

Ахмет Йүгінеки. «Ақиқат сыйы»

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Басталуы

0-3 мин







3-11 мин

Оқушыларды қаламсаптары арқылы топқа біріктіремін.

Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұраймын. Сұраққа дұрыс жауап бере алмаса «Күйді» деп айтуын қадағалаймын.

Үйге берілген тапсырманы сұраймын.


Оқушылар топқа бірігеді.




Бұл жерде оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы пікірлеседі, осы тәсіл бойынша тек ыстық орындыққа отырған оқушы ғана емес, сұрақ қойған оқушы да тапсырманы қаншалықты меңгергені көрінеді.

Қаламсаптар






Орындық

Ортасы

12-35

Ахмет Иасауидің өмірінен мәлімет, «Даналық кітабы» жайлы мәлімет беру.
«Даналық кітабынан» келтірілген үзінділерден өз өмірлеріңе пайдалы нәрсені таптыңдар ма? «Конверт-сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабағымның негізгі идеясын ашамын.

Ынталандырушы бағалау.


А далдық

Имандылық

Жақсылық

Осы үш топқа «Ақылдың 6 қалпағы» әдісін қолдану.

Оқушылар жаңа сабақты меңгереді.















Оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын тұжырымдайды. Топтық бағалау.

Интербелсенді тақта, ноутбук, оқулық, плакаттар.








Конверт











6 түсті қалпақ



8Аяқталуы

36-42








43-45

Тұжырымдамалық картаны қорғату. «ЖИГСО» әдісі бойынша топтар түсіндіріп, өз ойларын нақтылап, топта талқылап, келесі топқа түсіндіруін қадағалаймын.

«Мадақтау сэндвичі»


«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жасату.

Үй тапсырмасы беріледі.

1. Ахмет Иасауидің хикметтерін оқу, талдау.

2. “Имандылық-адам бойындағы ең үлкен қасиет” шағын шығарма жазу.


Оқушылар өз топтарының жұмысын қорғайды. Өзге топтар сұрақтар қояды.

Ойларын жүйелейді, қорытындылайды.







Кері байланыс парағын толтырады, оқиды.

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады

Топ басшыларының шешімін тыңдау, өз-өздерін бағалау



А 4 парағы, стикерлер, «Мадақтау сэндвичі»









Стикерлер

Қосымша ақпарат




Саралау-сіз қосымша көмектерді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс.


Рефлексия:

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз? Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?


Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?

1.

2.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!