Материалдар / Ашық сабақ Қабдеш Жұмаділов "Ұзынсары" әдебиет 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қабдеш Жұмаділов "Ұзынсары" әдебиет 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал әдебиет сабағында қажет болады. Қажетті көрнекілік құралдар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2018
1537
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы қаласы Медеу ауданы«Данашым» физика – математика мектебіБастауыш сынып мұғалімі Серикпаева Гульзара Кабдулвахитовна

Пәні: Әдебиеттік оқу.Сабақтың тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов «Ұзынсары»Сабақтың мақсаты: Қ.Жұмаділовтың «Ұзынсары» әңгімесімен таныстырып, «ұзынсары» сөзінің мағынасын түсіндіру.Күтілетін нәтиже: Тақырып мазмұнын түсінеді, әңгімелейді, «Ұзынсары» Наурыздың ұзақ сары күні екенін біледі.Қолданылатын әдіс-тәсілі: «Ортадағы қаламсап», «Түртіп алу», «Рөлдегі оқушылар», «Кубизм» әдістеріРесурстар, дерек көздері: Әдебиеттік оқу( 2-сынып ) оқулығы, әдістеме,ғаламторКөрнекі құралдар: оқулық, маркер, суреттер, плакаттарСабақтың кезеңдеріҰйымдастыру кезеңі2 минутСәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.(тақтадағы өлең жолдарын айтқызу)Топтарға бөлуБағалау критерийімен таныстыру.1.Үй тапсырмасына дайындығы-1б2.Жаңа сабақ тақырыбын меңгеруі-2 б3. Топтық тапсырмаға қатысуы-1 б4. Мәтінді сауатты оқуы-1бБағалау шкаласы«5 балл»- жоғары«4 балл» -орташа«3 балл» — төменБілу5 минут1.Үй тапсырмасын сұрау, пысықтау.«Ортадағы қаламсап» әдісі-Үйге қандай тапсырма берілді?- « Көк кептер» әңгімесінің авторы кім?- Машқар Гүмеровтың ұлты кім болған?-Әңгімедегі басты кейіпкер кім?-Бейтаныс балалар не істеді?-Нүсіпбек қандай қылық жасады?- Арашашы адам кім?-Нүсіпбектің досының аты кім?-Көк кептердің түрі қандай болды?-Аймаған кімнің баласы?-Бейтаныс балалар көк кептерді не істеді?-Нүсіпбек өз кінәсін қалай мойындады?Ой корыту:-Автор осы әңгіме арқылы сендерге не айтқысы келеді?-Осы әңгіменің мазмұнын ашатын қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?Түсіну7 минутҚызығушылықты оятуМиға шабуыл-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ұзынсары».-Ұзынсары дегенде көз алдарына не елестейді?-Бүгінгі жаңа сабағымыз не туралы болмақ деп ойлайсыңдар?Қолдану15 минутМағынаны тану-Ұзынсары сөздің мағынасын білу үшін, мені мұқият тындап, өздерінің ойларынды ортаға саласыңдар. Бұл шығарманы жазған белгілі қазақтың жазушысы Қабдеш Жұмаділов.(Қабдеш Жұмаділов туралы қысқаша айту. Слайд)-Мәтінді дауыстап оқып беру.Сөздік жұмысын жүргізу. (тақтаға назар аудару)Тошала- қыста ет сақтайтын жеке үй.Атағаш- ат байлау үшін орнатылған түбірікМәтінді тізбектете оқыту. Оқушылар «Түртіп алу»әдісі бойынша өздеріне таныс емес сөздерді белгілеп отырады.Сөздердің мағынасын ашып айтады.-Ұзынсарыны бала қалай елестетті?-Ол ұзынсарыны неге асыға күтті?-Сарыбай шал келгенде апасы шұжықты неге аспады?-Мәтінде бұрын сендер естімеген қандай сөздер кездесті?-Сонымен, балалар, ұзынсары деген не екен?(тақтаға назар аудару) «Ұзынсары» – көктем мезгілі«Ұзынсары» – көктемгі күн мен түннің теңелуінен кейінгі күннің ұзара бастайтын уақыты. Үш ай бойғы қыстың суық ызғары кетіп, жер-дүние жаңарады. Халық арасында жылдың бұл мезгілін көкөзек шақ, деп те атайды. Әжелеріміз бен аналарымыз «ұзынсарыға», деп, сүрленген соғымның етін сақтап қояды.Талдау8 минутСергіту сәті: «Қара жорға» биін билеу-Балалар, ал сендер мәтінде апасы жасаған томпиған сары шұжықты жеп көрдіңдер ме? – Қалай жасалатынын біле жүріңдерШұжық жасау жолымен таныстырады. (экранға назар аудару)Топпен жұмыс: тауып оқу.1 топ: - Мәтіннен баланың тошала үйге кіріп шұжыққа қызыға қараған жерін суреттейтін жолдарды тауып оқы-Мәтінде томпиған сүйкімді шұжық туралы қай бөлігінде айтылған тауып оқы.2 топ: - Ұп-ұзын сары кісінің қонаққа келуі туралы айтылған бөлікті оқы- Баланың қуанған кезін бейнелейтін жерді тауып, дауыс ырғағына келтіріп оқы.3 топ: - Баланың апасынан «Ұзынсарының» не екенін білген жерін тауып оқы.-Апамның күлкісі қай бөлікте айтылған, тауып оқы.Жинақтау3 минут-Бүгінгі сабағымыздан өзіңе не түйдің?-Ұзынсары деген не екен?-Әңгіменің авторы кім?- Қалай ойлайсыңдар, балалар, шұжық қазақтың ұлттық тағамына жата ма?Бағалау2 минутСмайликтер арқылы топтарды бағалату.Рефлексия «Білемін.Білдім.Білгім келеді» «Білім ағашы» атты стендке бүгінгі сабақтан алған әсерлерін гүлді стикерлерге жазғызып жапсырту.Үй тапсырмасы:Әңгімені түсініп оқу. Мазмұнын басшылыққа ала отырып ұнаған бөлігіне сурет салу.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!