Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал
Үй тапсырмасын
сұрау
|
«Доспен қауышу»
тренингі.
Ым-ишара арқылы өз жұбымен
амандасып,хал-жағдай
сұрасады.
«Пазл» әдісі бойынша
топтарға біріктіремін.
Қызығушылықты
ояту
Күш атасы
Қажымұқанның өмірі мен шығармашылығына
арналған бейнебаянын
тамашалау.
https://www.youtube.com/watch?v=YIggh9qhrSk
Қажымұқанның
өмірі мен
шығармашылығы туралы ойларын
ортаға салу.
1.Қажымұқан қай жерде,қай жылы дүниеге
келген?
2.Болашақ чемпионның әкесі қандай
болатын?
3.Бала Мұқанның балалық шағы қалай
өтті?
4.Қажымұқанның балуандық жолы қай жылдан
басталады?
5.Ол ең алғаш қай жерде өнер
көрсетеді?
6.Қажымұқанмен күрескен әлем
чемпиондары.
7.Қажымұқан қазақ тарихында алатын
орны.
8.Қажымұқанның лақап
атаулары.
9.Қажымұқанның майданға қосқан
үлесі.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
білім
|
1-тапсырма
Топтық жұмыс
жұмыс
|
1-топ
тапсырмасы
Үзіндіні
оқы
Үзіндіге дейін,
үзіндіден кейін қандай оқиғалар
болды?
– Көрсе немене... – деп
қар күреген бала есiк алдында тұрғандарды қаңбақтай қақтырып,
сеңдей соқтырып, қаға-маға сарайға кiрiп келдi. Басқаны
бүрлiк-тiрген аяз, оған шыбынсыз жаз сияқты. Үстiнде мақталы жыртық
шапан, биялайын белiне қыстырып, бас киiмiн қолына ұстап, қимылдап
жүрген кiсiлерге аңы-рая қарады. Тұрған орнынан жарты кездей ғана
жерге әрең жылжыған кеспектiң қасына жақындап, иығымен қағып,
астындағы қалың тақтайды сықыр
еткiздi.
2-топ
тапсырмасы
Үзіндіні
оқы
Үзіндігі дейін,
үзіндіден кейін қандай оқиғалар
болды?
– Орлий, сен маған мырзасынған
былшылыңды айтпай,
мына қазақты қолыңа түсiрiп ал. Кiрекешiңе мұндай адам керек қой.
Ол ретi келгенде жиырма кiсiнiң жұмысын iстейдi. Жотасына қарашы,
буыны қатпаған бала, шойыннан құйған алыптардың ескерткiшi
сияқты...
3-топ
тапсырмасы
Үзіндіні
оқы
Үзіндігі дейін,
үзіндіден кейін қандай оқиғалар
болды?
– Менен басқа кiсi саған сексен
тиыннан артық
бермейдi. Мен сенi аяп үлкен жiгiттерге беретiн айлық берiп тұрмын.
Оның үстiне мына алпамсадай денеңе, оны киiммен жабдықтауға, iшетiн
тамағыңа екi-үш жiгiтке беретiн қаржым артық шығатынын бiлесiң
бе!
4-топ
тапсырмасы
Үзіндіні
оқы
Үзіндігі дейін,
үзіндіден кейін қандай оқиғалар
болды?
– Бұл қалай отыз пұт
көтередi? Бойы 1жарым кез, салмағы 200 қадақ2 ,
Рас,мойны, қол-аяғы жуандау. Бiрақ отыз пұт жүктi көтеруi мүмкiн
емес, – деп есепшiсi
өзiнiң өгiз өлшейтiн есебiн айтты. Өз сөзiн қостамағанына Масликов
та ренжiп:
– Жарайды, ендеше
Мұңайтпасовтың кереметiн кейiн
көрерсiңдер, – дедi.
5-топ
тапсырмасы
Үзіндіні
оқы
Үзіндігі дейін,
үзіндіден кейін қандай оқиғалар
болды?
–
Ой, тәйiрi, қасқыр, аю, қабан дегендер – ит емес пе, иттен
кiсi қорқа ма? Тек мына, адам жататын жерде тышқанның шиқылдағаны
жаман... Мұқанды ас үйiнiң ауыз бөлмесiне жататын еттi де, өзiне
екi ат, бiр шана берiп, шөп, отын әкелiп тұру жұмысын
тапсырды.
|
Дескриптор
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
Жұптық
жұмыс
2-Тапсырма
.
3-тапсырма
|
1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Кім
білгір?» Берілген үзінділер арқылы кейіпкерлерді анықтаңыз және
образын суреттеп сипаттаңыз.
Кейіпкердің портреті мен
іс-әрекеті
|
Бұл
кім?
|
Кейіпкерді өз сөзіңізбен
айтыңыз
|
Ей , тамыр , оның аз ғой. Рас
мен жұмыс іздеп келдім . Әжем , әке-шешем
бар.
|
|
|
-Ойбай , ат қайда ? – Иттің
баласы...
|
|
|
А, олай болса оның Добрыймен
қандай байланысы бар?
|
|
|
Бас
кейіпкерлер
|
Идея
|
Әлеуметтік-қоғамдық
мәселе
|
|
|
|
|
ҚБ: «Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі арқылы
бағалау.
Дескриптор:
-бас кейіпкерлерді
анықтайды;
-образын
суреттейді;
-кейіпкерлер арқылы
идея мен әлеуметтік-қоғамдық мәселені
анықтайды
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|