Материалдар / Ашық сабақ Қадыр Мырза Әлі "Қызыл кітап" поэмасы 11 сынып ЖМБ

Ашық сабақ Қадыр Мырза Әлі "Қызыл кітап" поэмасы 11 сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Поэма оқырманға экологиялық сананы оятуға, табиғатқа ұқыпты қарауға шақырады. Ақын адам әрекеттерінің табиғатқа тигізетін зиянын айқын көрсетіп, табиғатты қорғауға үндейді. Бұл шығарма арқылы оқушылар экологиялық мәдениет қалыптастырып, табиғатты қорғаудың маңызын түсінеді. Ашық сабақта оқушылар поэманың негізгі идеяларын талдап, экология мен адамзаттың арақатынасы туралы пікірталас жүргізе алады.
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:

Айтбаева Н.С.

Күні:

03.04..2024ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қадыр Мырза Әлі «Қызыл кітап» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.1.1-әдеби шығарманың сюжеттік – композициялық құрылысын талдау көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну


Сабақтың мақсаты:

  • әдеби шығарманың сюжеттік – композициялық құрылысын талдау жасайды;

  • әлем жазушылары шығармаларымен үндестігін салыстырады


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Барлықтарыңызбен құшақ-жая қарсы алып,

Жақсы көңілмен сабағымызды бастайық

Карточкалар бойынша топқа бөлінеді

«Қызыл кітап» тобы

«Табиғат» тобы


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе








«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау

Өз ойымен бөліседі.











«Қызыл кітап» бойынша бейнематериал көрсету

Тыңдалым.

2-тапсырма.

«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді

1.Поэма неліктен « Қызыл кітап » аталған?

2.Неліктен « Қызыл кітаптың » тізімі артуда?

3. Өз жерімізде « Қызыл кітапқа » енген жануарлар кездесе ме?



4. Бабалардың не істейміз өсиетін?!

Жер жоғалтса не болмақ перзенттерін ?

Поэманың осы үзіндісінде автордың айтпақ ойын өз көзқарасыңмен ұштастыр, дәлелде





Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

бағыттау

кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.




Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Сұрақтарға жауап береді

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру













.

https://www.youtube.com/watch?v=ODEC3d6AM-E

Сабақтың ортасы


.

Топтық жұмыс

« Қызыл кітап- қызық кітап » әдісі І топ

1-тапсырма. Әдеби шығармаға сюжеттік- композициялық талдау жасап, жанрлық ерекшелігін табыңыздар.







Айтылым және Жазылым.

Мәтін мазмұны бойынша шығарма сюжетінің- композициялық талдау жасап, жанрлық ерекшелігін табады.


Ақ бет: Оқиғаның баcталуы

Жаcыл бет: Оқиғаның байланыcуы Cары бет: Оқиғаның дамуы

Сұр бет: Оқиғаның шиеленісyi

Қара бет: Oқиғаның шарықтаy шегi Қызыл бет: Оқиғаның шешімі


Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Cюжеттік негізін aнықтайды;

·- Шығарманың идеясына талдау жасайды;

·- оқиғаның шешімін табады;

·- көзқарасын дәлелдейді;








Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Тапсырма

«Жaзyшы oйы » әдici aрқылы төмендегі тапсырманы орындаңыздар












Жеке жұмыс

Сабақты бекіту мақсатында оқушыларға ойын түрінде

тапсырма

беру






Үй тапсырмасы:

ІІ топ

Қ.Mырза Әлінің ” Қызыл кітап » поэмасын М.Булгаковтың « Иттің жүрегі » шығармасымен немесе М.Әуезовтің « Көксерек » повесімен салыстыра талдап, әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін анықтап, түйінді ой жазыңдар







Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді





« Табиғатқа қамқорлық-барша адамның борышы » тақырыбына эссе жазу


Дескриптор: Жалпы – 5 балл

- Шығармаларды салыстырады;

- Әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін анықтайды;

- Түйінді ой жазады



Дескриптор:

-Сілтемеге өтеді;

-Тапсырманы орындайды ;

-



















  • https://wordwall.net/ru/resource/70911810

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия














«»Сабақтан кейінгі әсерім» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс:

Оқушылар сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Не сезіндім?

Нені білдім?

Қандай ой түйдім?

Нені үйрендім?


Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.


Тексерілді:




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі