Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Барлықтарыңызбен құшақ-жая қарсы
алып,
Жақсы көңілмен сабағымызды
бастайық
Карточкалар бойынша топқа
бөлінеді
«Қызыл кітап» тобы
«Табиғат» тобы
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау
Өз ойымен бөліседі.
«Қызыл кітап»
бойынша бейнематериал көрсету
|
Тыңдалым.
2-тапсырма.
«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап
береді

1.Поэма неліктен «
Қызыл кітап » аталған?
2.Неліктен « Қызыл
кітаптың » тізімі артуда?
3. Өз жерімізде « Қызыл
кітапқа » енген жануарлар кездесе
ме?
4. Бабалардың не
істейміз өсиетін?!
Жер жоғалтса не болмақ
перзенттерін ?
Поэманың осы
үзіндісінде автордың айтпақ ойын өз көзқарасыңмен ұштастыр,
дәлелде
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
бағыттау
кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет
ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ: «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
.
https://www.youtube.com/watch?v=ODEC3d6AM-E
|
Сабақтың ортасы
.
|
Топтық жұмыс
« Қызыл кітап- қызық
кітап » әдісі І топ
1-тапсырма. Әдеби шығармаға
сюжеттік- композициялық талдау жасап, жанрлық ерекшелігін
табыңыздар.

|
Айтылым және
Жазылым.
Мәтін мазмұны бойынша шығарма
сюжетінің- композициялық талдау
жасап, жанрлық ерекшелігін
табады.
Ақ бет: Оқиғаның
баcталуы
Жаcыл бет: Оқиғаның
байланыcуы Cары бет: Оқиғаның
дамуы
Сұр бет: Оқиғаның
шиеленісyi
Қара бет: Oқиғаның
шарықтаy шегi Қызыл бет: Оқиғаның
шешімі
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Cюжеттік негізін
aнықтайды;
·- Шығарманың идеясына талдау
жасайды;
·- оқиғаның шешімін табады;
·- көзқарасын дәлелдейді;
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырма
«Жaзyшы oйы » әдici aрқылы төмендегі тапсырманы
орындаңыздар
Жеке жұмыс
Сабақты бекіту мақсатында оқушыларға ойын
түрінде
тапсырма
беру
Үй
тапсырмасы:
|
ІІ топ
Қ.Mырза Әлінің ” Қызыл кітап » поэмасын М.Булгаковтың «
Иттің жүрегі » шығармасымен немесе М.Әуезовтің « Көксерек »
повесімен салыстыра талдап, әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ
құндылықтардың үндестігін анықтап, түйінді ой
жазыңдар
Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді

« Табиғатқа қамқорлық-барша адамның борышы » тақырыбына
эссе жазу
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл
- Шығармаларды
салыстырады;
- Әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың
үндестігін анықтайды;
- Түйінді ой
жазады
Дескриптор:
-Сілтемеге өтеді;
-Тапсырманы орындайды ;
-
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«»Сабақтан кейінгі әсерім»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді.
Не сезіндім?
Нені
білдім?
Қандай ой
түйдім?
Нені
үйрендім?
|
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10
баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.

|