Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
6.2.2.1 -тақырып бойынша
диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларын білу,
6.3.5.1 - қосымша ақпарат
көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен
салыстыру, ақпараттарды анықтау
|
Сабақтың мақсаты :
|
Барлық
оқушылар: Диалогпен жұмыс жасай алады,
сөйлеу этикеті формаларын біледі
Көпшілігі: тақырыпқа байланысты
мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыра
алады
Кейбіреуі: тақырыпқа байланысты
мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыра алады, ақпараттарды өмірмен
байланыстыра алады;
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
І.Ұйымдастыру.
Оқушылармен
сәлемдесу;
Кезекшінің
есебі
ІІ. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Елдегі 1 жаңалық, мендегі
1 жаңалық» әдісі
ІІІ.
Топқа бөлу (суреттер
арқылы) «Пазл»
әдісі. Алдарына берілген
пазл суретті құрастыру арқылы Суретті пазлдар топқа бөлінеді.
1-топ 2-топ 3-топ
|
Оқушылар
амандасады;
Кезекші есебін
береді.
Оқушылар шаттық шеңберіне
жиналып, кезекпен елдегі 1 жаңалықты, өзіндегі 1 жаңалықты айтып
шығады.
«Пазл» әдісі арқылы топқа
бөлінеді
|
Тиімділігі:.
оқушының үш тілдік дағдысы
дамиды
ҚБ
«Бас
бармақ»
|
|
« Ой толғаныс
әдісі»
оқушылардың белсенділігін,
ойлау қабілетін арттыру
|
мақсаты:
сурет
және шатасқан әріптер арқылы сабақ
тақырыбын
анықтайды, белсенділігі
артады.
|
Ауызша кері байланыс
беру. Жақсы!
Тамаша!
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
«Миға
шабуыл» видеоресурс арқылы сабақ
тақырыбын, мақсатын айқындау. Тыңдалымға арналған мәтін түсінікті
болу үшін ой түрткі жетекші сұрақтармен
танысу
Тыңдалымға арналған
тапсырма.
1-топ. «Әңгіме
кестесі»
2-топ. «Семантикалық
карта»
3-топ. «Пирамида
тарихы»
Мәтіналды жұмыс. Сөздік
жұмысы. (іс-әрекет арқылы)
Жаңа сөздерді жекелей, хормен
айтқызады, сөз тіркесі, сөйлем
құрастырғызады.
«Көршіңді шақыр»
ойынын ойнатады.
Мәтінмен
жұмыс
Мәтінге сүйеніп берілген
тапсырмаларды орындау. Сахналық қойылым
1. Абайды әкесінің қарсы
алуы
2-топ. Абайды шешесінің қарсы
алуы
3-топ. Ауыл әйелдерінің қазақ
халқының ұлттық ерекшелігіне байланысты қарсы
алуы
Жазылым (жеке
жұмыс)
9-тапсырма
|
оқушылар видеоны көреді,
тыңдайды, сабақ мақсатын
анықтайды.
Жетекші сұрақтар арқылы
тыңдалым мәтіні қолжетімді
болады
Сөздерді жекелей, хормен
айтады, мағынасын түсінеді, қолдана алады. Сөз тіркесін, сөйлем
құрастырады
«Көршіңді шақыр» ойынын
ойнайды.
оқушылардың белсендігі артады,
дағдылары дамиды
әр топ өздеріне берілген
тапсырма бойынша қойылымдарын сахналайды.
гуглформаны толтырады. Жеке
жұмыс
|
«Бас
бармақ»
Бірін бірі
бағалау
3
балл
|
актерлік
шеберлік
|
3
балл
|
қойылым
тақырып
мазмұнына
сай
|
Өзін-өзі
бағалау
жалпы балл-5
б
|
Орындықтар,
тақта
оқулық
видео
тірек
сөздер
Ұялы
телефон
гугл
форма
Оқулық
22-бет
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Кері
байланыс Рефлексия.
«3Қ» .
1-Қ:
қызықты
2-Қ:
қажет
3-Қ:
қиын
Үй тапсырмасын беру
: 21 бет
6-тапсырма
Мәтінді
мазмұндау
|
6
балл
|
Мәтінді
мазмұндау,
сөз әдебіне
қатысты бірліктерді
пайдалану
|
8
балл
|
Мәтінді
мазмұндау, сөз әдебіне қатысты бірліктерді пайдалану,өмірмне
байланыстыру
|
10
балл
|
|
ҚБ
|
ментиметр, ұялы телефон,
неутбук,
гаджет,
смартфон
|