Күні: Наурыздың алтысы
Сабақ тақырыбы: Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» 3-сағаты Қажымұқан бейнесін талдау.
Сабақ мақсаты: Үзінді мазмұнымен толық танысып, шығарманың басты кейіпкері Қажымұқан жайында әңгімелеу, талдау, топтастыру.
-
Дамытушылығы өз ойын жинақтап айта білуін, тарихи танымын қалыптастыру.
-
Білімділігі алған білімдерін жинақтап, білім-біліктілігін кеңейту.
-
Тәрбиелілігі «көп бейнеттің зейнеті» болатындығын ұғындыру арқылы шыдамдылыққа, ел намысын қорғайтын азамат болуға, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу.
Сабақ байланысы: тарих, сурет, орыс тілі, қазақ тілі, дене
Сабақ көрнекілігі: Қажымұқан портреті, ол туралы слайдттар.
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, топтастыру.
Сабақ жүрісі: Ұйымдастырылуы
-
Еркін жауап стратегиясы. Тақырып бойынша сұрақтар беріледі.
-
Мұқанның балалық шағы қайда, қандай жағдайда өтті?
-
Мұқан бір шана шөпті байдың үйіне қалай жеткізді?
-
Мұқанның ерекше күшін байқап, достық көмекке келген кімдер?
-
Лебедев мектебі Мұқанға нелерді үйретті? (195-бет)
-
Ата-анаға мейірімді болу өнегесі қалай көрінген?
-
Кино көрсету.
-
Тақырып қой.
-
Әлемнің қай қалаларында өнер көрсетті?
-
Бекіту.


-
Спорт деген не?
-
Спорттың қандай түрін білесің, қай түріне қатысасың?
-
Осы шығарманың тәрбиелік мәні неде?
-
Үйге тапсырма. Қажымұқан өмірі туралы ізденіп, жазып келу.
Қажымұқан шәкірті? Классикалық күрестен чемпион болған кімдерді білесің?
V. Бағалау.
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен лицей сыныптары бар
№ 23 жалпы білім беру орта мектебі» мемлекеттік мекемесі

Тақырыбы: Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан»
Қажымұқан бейнесін талдау.
5 г-сыныбы
Өткізген: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Биғожаева Б.А.
2013-2014 оқу жылы
2013-2014 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қалмақан Әбдіқадыров "Қажымұхан"
Ашық сабақ Қалмақан Әбдіқадыров "Қажымұхан"
Күні: Наурыздың алтысы
Сабақ тақырыбы: Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» 3-сағаты Қажымұқан бейнесін талдау.
Сабақ мақсаты: Үзінді мазмұнымен толық танысып, шығарманың басты кейіпкері Қажымұқан жайында әңгімелеу, талдау, топтастыру.
-
Дамытушылығы өз ойын жинақтап айта білуін, тарихи танымын қалыптастыру.
-
Білімділігі алған білімдерін жинақтап, білім-біліктілігін кеңейту.
-
Тәрбиелілігі «көп бейнеттің зейнеті» болатындығын ұғындыру арқылы шыдамдылыққа, ел намысын қорғайтын азамат болуға, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу.
Сабақ байланысы: тарих, сурет, орыс тілі, қазақ тілі, дене
Сабақ көрнекілігі: Қажымұқан портреті, ол туралы слайдттар.
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, топтастыру.
Сабақ жүрісі: Ұйымдастырылуы
-
Еркін жауап стратегиясы. Тақырып бойынша сұрақтар беріледі.
-
Мұқанның балалық шағы қайда, қандай жағдайда өтті?
-
Мұқан бір шана шөпті байдың үйіне қалай жеткізді?
-
Мұқанның ерекше күшін байқап, достық көмекке келген кімдер?
-
Лебедев мектебі Мұқанға нелерді үйретті? (195-бет)
-
Ата-анаға мейірімді болу өнегесі қалай көрінген?
-
Кино көрсету.
-
Тақырып қой.
-
Әлемнің қай қалаларында өнер көрсетті?
-
Бекіту.


-
Спорт деген не?
-
Спорттың қандай түрін білесің, қай түріне қатысасың?
-
Осы шығарманың тәрбиелік мәні неде?
-
Үйге тапсырма. Қажымұқан өмірі туралы ізденіп, жазып келу.
Қажымұқан шәкірті? Классикалық күрестен чемпион болған кімдерді білесің?
V. Бағалау.
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен лицей сыныптары бар
№ 23 жалпы білім беру орта мектебі» мемлекеттік мекемесі

Тақырыбы: Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан»
Қажымұқан бейнесін талдау.
5 г-сыныбы
Өткізген: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Биғожаева Б.А.
2013-2014 оқу жылы
2013-2014 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













