Сабақтың
басы
2мин
1
мин
5
мин
(5
минут)
(5
минут)
Сабақтың
ортасы
(5
минут)
(3
минут)
14
мин
|
I.
Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
Сәлемдесу
және психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Шаттық шеңбері»
әдісі
Шеңбер жасап, бір-бірімізге жақсы
сөздер айтып, жылы лебіз білдірейік."
Топқа
бөлу
I-топ
II-топ
III-топ
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын таныстыру:
"Бүгін біз қақтығыс деген не
екенін, оның себептерін және оны қа3лай шешуге болатынын
талқылаймыз. Сонымен қатар, осы жағдайды шешуде қарапайым
қадамдарды үйренеміз."
Қақтығыс дегеніміз
не?
Қақтығыс дегеніміз-екі
немесе одан да көп адамдардың мүдделерінің, пікірлерінің немесе
тілектерінің қақтығысуы.Бұл келіспеушілікке, жанжалға немесе тіпті
агрессияға әкелуі мүмкін.
Мүдделер
қақтығысы: Екі жақтың да бір нәрсені алғысы
келеді,бірақ мұны істеу үшін бір-біріне кедергі келтіру
керек.
Пікірлер
қақтығысы:Екі жақтың да әр түрлі көзқарастары немесе
пікірлері болады
Қақтығыстың негізгі
белгілері:
-
Келіспеушілік
-Эмоция
-Қарым-қатынастың
қиындауы
Шешім іздеу
қажеттілігі: Қақтығыс жағдайы шешімсіз қалса, ол нашарлай
беруі мүмкін, сондықтан оны шешу
маңызды.
Видео
ролик
Сергіту
сәті
II. Негізгі
бөлім
Қақтығысты шешудің қарапайым
қадамдары:
1.Қақтығысты түсіну (мәселенің
себебін анықтау).
2.Сабырлық
сақтау.
3.Өз ойыңды дұрыс
жеткізу.
4.Қарсы жақты
тыңдау.
5.Ортақ шешім
қабылдау.
III. Қызығушылықты ояту (5
минут)
"Иә немесе жоқ"
ойыны:
Мұғалім сұрақтар
қояды, оқушылар "иә" немесе "жоқ" деп жауап
береді:
Топтық
жұмыс:
Жағдаяттарды
шешу
Қақтығыс неге пайдалы болуы
мүмкін?
Қақтығыс әрдайым жағымсыз нәрсе
емес. Егер оны дұрыс
шешсе, ол:
-Жаңа идеялар мен шешімдер
табуға мүмкіндік береді.
-Қатысушылардың өзара
түсіністігін арттырады.
-Болашақта қайшылықтардың
алдын алуға көмектеседі.
Ең бастысы – қақтығысты
бейбіт жолмен, түсіністікпен шешуге
тырысу.
|
Мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-біріне жылы
лебіздерін білдіреді.
Оқушылар бір-біріне "Сен мейірімдісің",
"Сенің күнің сәтті өтсін" деген сөздер
айтады.
Кеспе қағаздарды таңдай отырып, топқа
бөлінеді
Оқушылар өз ұсыныстарын айтып,
қақтығысты шешудің әртүрлі нұсқаларын
талқылайды.
Видеоны
көріп өз ойларын
айтады
Мұғалім сұрақтар
қояды, оқушылар "иә" немесе "жоқ" деп жауап
береді:
Әр топқа жағдаят беріледі,
оқушылар қақтығысты шешу жолдарын талқылайды және
сахналайды.
|
|
Сабақтың соңы
5
мин
|
IV. Қорытынды (10
минут)
Рефлексия:
Мұғалім: "Бүгін
сабақта не үйрендіңдер? Қақтығыстарды шешудің қандай қадамдары
ұнады?"
Оқушылар өз
ойларымен бөліседі.
"Сиқырлы сөздер"
әдісі:
Оқушылар қақтығысты
шешуге көмектесетін сөздерді айтып, стикерге
жазады:
"Кешірші, мен сені
түсінбедім."
"Кел, бірге шешім
іздейік."
"Маған сенің ойың
маңызды."
Стикерлер тақтаға
жапсырылады.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|

|