Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа
ақпарат)
-оқушыларды белсе-не
қатыстыру
-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы
оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай
білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін
жетілдіру жолдарын беру)
-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау,
қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
-оқулықтан басқа ақпараттар көзін
ашу
Толғаныс
(рефлексия)
-сабақта үйренген-дерін бекіту,
қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып,
білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты
жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру
|
Таңбалар
ережесі:
+(+)=+
-(+)=(-) (12 мин)
+(-)=-
-(-)=+
Оқулықпен жұмыс: 1
топ:№328, 2 топ: №329, 3-топ:№332, 4-топ: №334 (6 оқушы) (таңбалар
ережесі бойынша)
№342, №343 (есептерінде жауабы оң сан шықса оң
қолды көтеру, теріс сан шықса сол қолды көтеру
керек) 77-79 бетте .Сабақ арасында жаттығулар жасап отыруы үшін
тиімді болады.
Деңгейлік тапсырмалар: (тақтада
орындау)
Дарынды оқушы: Жақшаларды ашып жазу
жаттығуларын орындайды.
-(-(-3,9))
-(-(-(-(8,6)))
-(-(-(-(-(14))))
(-(-7,25)
Үлгерімі орташа
Қарыз, ыстық, суық, көтерілді,
төмендеді, шығын, кіріс, пайда, ұтылыс, жоғары, төмен, деген сөздер
қандай санмен өрнектеледі? Айтып шығады.
Үлгерімі төмен
оқушыларға (Қабілеттеріне қарамастан кеңейтілген тапсырмаларға тең
қолжетімділік)
32 санының қосындысын әртүрлі
жолдармен табуды қарастырыңдар.
Сергіту сәтінде ойлаған санды
табады.(5 мин)
1 Бір сан ойла
2 Ойлаған саннан бірді
азайт
3 айырманы екіге
көбейт
4 Шыққан санға ойлаған санды
қос
5 Шыққан саныңды ата
Соңында шыққан нәтижеге 2 ні қос,
шыққан қосындыны 3 ке бөл, сонда ойлаған саны шығады.(топтар өзара
ойнайды)
-Сонда біз ойлаған санды қалай
таптық?
-Шыққан нәтижеге 2 ні қосып, шыққан
қосындыны 3 ке бөлгенде ойлаған сан шығады.
-топтарды қошеметтеп
қоямыз.
Логикалық тапсырмалар: (3
мин)
1-топ (жауабын 3 тілде айту
керек)
Жоқ өзінде бас та , қас та мойын да
ұзындығы жазулы тұр бойында (сызғыш, линейка, а
рулер)
2-топ
Қабат-қабат қаттама ақылың болса
аттама (кітап , книга, бук)
3-топ
Жиырма төрт батыр бірін-бірі жеп
жптыр (дойбы, шашки, е стрип)
4-топ
Нәрселерді
санағанда
керек ол бізге
ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай
сан
Жан-жағыңа қарамай (натурал сан,
натуралные числа, рил)
Қосымша логикалық
есеп: өз өмірінде 40 т тамақ жейді
Дүние жүзіндегі ең ақылды
жыртқыш
Қуаты орта есеппен 2,2 Вт
(адам)
Көзбен көруге арналған
суреттер. (Шатастырмай дұрыс айтуға арналған
тапсырма) Суреттерді жақсылап қарау барысында
нені көріп тұрсыңдар? Не бейнеленген? Мына суреттер барысында тағы
нені байқауға болады? Танымдық қабілеттерін арттыру барысында
көзделеді.
Бір
суреттің ішінен бірнеше бейнені аңғаруға болады
екен.
|