Сабақтың
басы 5мин
Сабақтың
ортасы
30
мин
Сабақтың соңы
7мин
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу
Сыныпты
түгелдеу
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу
Тапсырма
1.
Жеке
жұмыс «Шын әлде
жалған»
тапсырмалар жиынтығы арқылы
өткен білімді
үй тапсырмасын тексеру,
мониторингісін шығару
Дескриптор:
100-80-ұпай – өте жақсы
толымды, дұрыс жауап
79-64 - ұпай
«Жақсы»,
63-25ұпай –
«Орташа»,
24-0 ұпай – «Төмен», толық
емес, жауабы әлсіз
Бас бармақ әдісі арқылы
бағалау
«Адасқан әріптер » берілген
әріптердің ретін таба отырып, жаңа сабақтың тақырбын
ашу
Білу , түсіну, қолдану
кезеңі
Тапсырма2. Сынып жұмысы «Жеке
жұмыс»
Оқушыларға үлестірмелі парақша
таратылады.
Дескриптор
1.Есептің берілгенін жаза
алады.
2.Есептің формуласын
жазады.
3.Формуланы түрлендіре
алады.
4.Есептің жауабын дұрыс шығара
алады.
« Жұлдызша » әдісі арқылы
бағалау
Талдау ,
жинақтау
Тапсырма
3.
Топтық
жұмыс.
Есептер
шығару
Дескриптор
1.Есептің берілгенін жаза
алады.
2.Есептің формуласын
жазады.
3.Формуланы түрлендіре
алады.
4.Есептің жауабын дұрыс шығара
алады.
Қалыптастырушы
бағалау
«От шашу» әдісі арқылы
бағалау
Сабақты
қорытындылау
Тапсырма
4.
Тест жұмысы
(Білімленд)
Дескриптор
Білім
алушы
-берілген тест сұрақтарына
дұрыс,
әрі жылдам жауап
береді
Бағалау. Мұғалім
мадақтамасы
Үйге
тапсырма:
№26.23
|
Берілген сұрақтарға жауап беру
арқылы үй тапсырмасының меңгерген деңгейін
көрсетеді.
Берілген
әріптер бойынша тақырыпты
ашады, .
Берілген есептер арқылы
сұрақты ашады
Қолындағы формулаларды
есептермен
сәйкестендіреді
https://padlet.com/saurykbayeva84/6u1m4rqptu9be9se
програмасына мұғалімге
жібереді
Дескрипторға сәйкес мұғалім
жұлдызшаменбағалайды.
WhatsApp
Желісінде топқа бөлініп топ
ішінде есепті
талқылайды.
Дәптермен
жұмыс
https://padlet.com/saurykbayeva84/6u1m4rqptu9be9se
програмасына мұғалімге
жібереді
|
Интер.
тақта
АКТ
https://quizizz.com/join?gc=795647
Padlet
Үлестірмелі
қағаз
bilimland.kz
bilimland.kz
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіріуді қалай
жоспарлайсыз?
Сабақтың мақсатына
сәйкес
-
Білімді меңгерту және тез
тексеру
мақсатында
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Өзара критерийлерге сәйкес
жауаптарын
талқылауын
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
АКТ құрылғысын сабақта 5-10
пайдалану
|
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы
ма? иә
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды
ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|