Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Қартқожаның туған жері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ортақ тақырып: Күні:
Сынып: 2 |
Мектеп: 135 Менің туған өлкем Менің Отаным - Қазақстан
Мұғалімнің аты-жөні: Турданова С.С
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүсіпбек Аймауытов. Қартқожаның туған жері |
|
Оқу мақсаттары |
2.1.5.1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу. 2.2.8.2 мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация/ мультфильм) нұсқасымен салыстыру. 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып болжайды және жазады. Көптеген оқушылар: мұғалімнің көмегімен оқулықтағы «Қартқожаның туған жері» мәтінін оқып, сурет, видеофильм нұсқасымен салыстырып, сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар: мұғалімнің көмегімен Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармалары туралы зерттейді, эссе жазады және орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табады және түзетеді. |
|
Бағалау критерийлері |
1.Тірек сөздерді пайдалана отырып болжайды және жазады. 2.Мәтінді оқып, сурет, слайд нұсқасымен салыстырып, талдайды. 3.Жазушының өмірі мен шығармалары туралы эссе жазады және орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табады және түзетеді. |
|
Тілдік мақсаттар |
Табиғат көрінісі, кешкі ауыл, туған жерімнің адамдары тірек сөздерінің мәнін ашады. 1.Отан сөзін басқаша қалай атауға болады? 2. Отанға, туған ауылыңа деген сезіміңді қалай жеткізесің? |
|
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік ел: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, дүниетану, көркем еңбек |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармалары туралы және түрлі тіршілік иелерінің мекені туралы мәлімет жинайды. |
|
Бастапқы білім |
Отбасы, ауыл, туған жер, Отан туралы түсініктерін айтады |
|
Сабақ барысы |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Сыныпта эмоциялық деңгейді тұрақтандыру мақсатында «Қайырлы күн» әдісі арқылы кері шаттық шеңберін ұйымдастырамын. «Өз тобыңды өлеңмен тап» әдісімен топқа біріктіремін.
«Аквариум» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын. |
Өлең жазылған қима қағаз А4 парағы |
Сабақтың ортасы |
Ұ.Ж. Тиімді оқытудың Белсенді тәсілі. белсенді тәсілде оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында сөзжұмбақты шешуді, «Кластер» әдісі арқылы Ж.Аймауытовтың еңбектерін атап беруді ұсынамын. Нәтижесінде жаңа сабақты ашамын, оқу мақсатымен таныстырамын. Дескриптор: - Сөзжұмбақты шешеді. -Жүсіпбек Аймауытовтың еңбектерін атайды ҚБ: Кері байланыс беремін. Т.Ж Түсініп оқы Саралаудың тапсырма тәсілінде «Қартқожаның туған жері» мәтінін тізбектеп оқуды және «Сұраулы қолтаңба» әдісі арқылы мазмұнын қаншалықты түсінгендерін қойынкітапқа ашық, жабық сұрақтар жазып топ арасында анықтауды тапсырамын. -Кешкі ауыл көрінісі қандай? -Қартқожаға не қатты әсер етті? -Кейіпкердің сезімінен кейін қандай ой түйдің? - Мәтінді неше бөлікке бөлуге болады? Ат қой. Дескриптор: -мәтінді оқиды, негізгі ойды анықтайды -кейіпкерге қатысты өз пікірлерін білдіреді -Ашық-жабық сұрақтар құрастырады. ҚБ: «Ақиқат үстелі» Ж.Ж. Өзіне сенім білдіруді кейін қалушы емес үлгеруші ретінде өзін көргісі келетіндігін ескере отырып, Саралаудың Диалог және қолдау көрсету тәсілінде «Зейінмен тыңда» әдісі арқылы өзімнің жетекшілігімен жекелеген оқушыны қолдауға ерекше назар бере отырып, жалпы мәтін оқылғанда тыңдалым дағдысы енжар, есте сақтау қабілеті мен оқу мотивациясы төмен оқушының тыңдалым, айтылым дағдысын қалыптастыру және оқушы үні мен диалогқа тарту мақсатында диктафонмен мәтіннің мазмұнын тыңдап, өз түсінігін еркін жеткізіп айтып беруді тапсырамын. Дескриптор: -Мәтінге зейін салып тыңдап түсінігін айтады ҚБ: ауызша мақтау-мадақтау «Бәрекелді»
Сөздік жұмыс. Тірек сөздерді жазады. ҚБ: ауызша мадақтау Т.Ж. Тиімді оқытудың Бірлескен тәсілімен «Біз қонақпыз» әдісі арқылы оқушылардың қоғамдастыққа еліктеп жауапкершілік алғысы келетіндігін ескере отырып, сыни ойлауға, белсенділігі мен ынтымағын арттыру мақсатында сурет, видеофильм нұсқаларымен мәтінді салыстырып, топ арасында постер қорғап талдатамын. Дескриптор: - Ұсынылған нұсқалардан кейіпкерлер мен ауыл бейнесінің ұқсастықтары мен ерекшеліктерін постерде бейнелеп салыстырып қорғайды. ҚБ: «математикалық таңба» әдісімен бағалаймын.
(Ө.Ж) Саралаудың Дереккөздер тәсілімен «Зерттеушілік конференциясы» әдісі арқылы оқушы таңдау жасағысы келетінін, зияткерлік мүмкіндігінің өсуін қалайтынын, әрі ой еркіндігін қалайтындығын ескере отырып, Туған жерге байланысты Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармалары туралы және тақырыбыма байланысты түрлі тіршілік иесінің қонысы мен мекендері туралы интернет желісінен мәлімет жинап эссе жазуды ұсынамын және қатемен жұмыс жасауды тапсырамын. Дескриптор: -Интернеттен мәлімет жинақтап, эссе жазады -орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді тауып және түзетеді ҚБ: сыртқы ауызша марапаттан ішкі марапатқа өтуді қалайтындықтан .(бағалау парағымен) графикалық бағалаймын.
Т.Ж. Белсенді тәсілде «Кілтті сөздер» әдісі арқылы көп нүктенің орнына тиісті тірек сөздерді қойып, шет елден келген қонақтарға туған жерлерін қалай таныстыра алатынын айтып берулерін тапсырамын. Мұнда оқушы өзінің туған жері туралы жан-жақты зерттей бастайды. Дескриптор: -көп нүктенің орнына тиісті қара әріппен жазылған сөздерді қояды - туған жері туралы ауызша қысқаша суреттеп айтып береді ҚБ: «Жапондық отшашу» арқылы бағалаймын.
Ұ.Ж. «Сөз ойла, тез ойла» әдісімен оқушыларды жаңалыққа, жылдамдыққа ұмтылдыру мақсатында жазушы мен өзінің туған жеріне деген сезімдері мен пікірлерін білдіретін сөздерді кестеге толтыртамын. Нәтижесінде жіберілген қателерді түзетіп, жаңа сөздерге кері байланыс берулерін тапсырамын. Дескриптор: -жазушы мен өзінің сезім пікірлерін кестеге жарыса толтырады. - қателерін түзететіп жазады ҚБ: «Жұлдызша» әдісі |
Оқулық Кластер схемасы Қойынкітап
Ұялы телефон, құлаққап дәптер сурет, видеофильм флипчарт
Ноутбук, Интернет желісі
бағалау парағы
Оқулық
Кесте парағы жұлдызша |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |