Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады.
Кейіпкерлерді бүгінгі өмір
тұрғысымен байланыстырып өз ойын жеткізе
алады.
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер.
Мосқал-біраз жасқа
келген,егде,қарт кісі
Түстік-мәтінде оңтүстік жақ
дегенді білдіріп тұр
Тағы-жабайы,қолға
үйретілмеген
Ауыздық-жүгеннің ат аузына
салынатын темір бөлігі
Тізгін-аттың басын тежеу үшін
жасалынған қайыс
Қарғыбау-иттің мойнына тағатын
бау.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Қасым Қайсенов туралы жалпы не
білеміз?
«Жау тылындағы бала» повесінің
қысқаша мазмұны?
Шығарма кейіпкерлері
кімдер?
Шығармадағы жер-су атауларын
табу.
|
|
Сабақтың
басы
2
мин
Сабақтың
ортасы
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
3 мин
Сабақтың
соңы
3
мин
4
мин
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
туғызу
Конверттегі қиынды суреттерді
алып, «Кроссенс»
әдісі арқылы
бір-бірімен
байланыстырады.
Ол
суреттер: Ақ көгершін, Бейбіт күн,
Достық,
Жеңіс белгісі. Суреттің келесі бетінде
атаулары жазылады.Сол арқылы балалар төрт топқа
бөлінеді.
Оқушыларға «Ашық сұрақ»
әдісі бойынша сұрақтар
қойылады.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы не
жайлы? Болжаңыз.
Оқушылармен бірігіп, бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап
аламын.
Қ.Қайсеновтің «Жау
тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсенов туралы жалпы не
білеміз?
«Жау тылындағы бала» повесінің
қысқаша мазмұны? Бейбіт күн мен соғысты салыстырып
өту.
Шығарма кейіпкерлері
кімдер?
Шығармадағы жер-су атауларын
табу.
Т.Ж
І топ,
1-тапсырма
«Зерттеушілік
конференциясы» әдісі
Ғаламтордан ізденіп,
мәлімет беру
Қасым Қайсенов туралы жалпы
не білеміз?
Дескриптор:
-
Ғаламтор арқылы мәліметтермен
жұмыс жасайды.
-
Қасым Қайсенов туралы
біледі.
-
Өзіндік құндылықтарды
анықтайды.
ҚБ. «Басбармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
ІІ топ,
2-тапсырма
Аудиотыңдалым
жүргізу
Оқушылар «Жау тылындағы
бала»повесінің мазмұнын тыңдау және бейбіт өмір мен соғыс кезін
салыстырып өту.
Графикалық
органайзер

Бейбіт заман мен соғыс кезеңін
салыстырып, ортақ тұсын табады.
Дескриптор:
ҚБ. «Көңілді смайликтер»
әдісі арқылы бағаланады.
ІІІ топ,
3-тапсырма
Кесте
толтыру
Шығарма
кейіпкерлері
-
Серік –
жас партизан, патриот,тапқыр,қырағы, жасы онда, барлаушы. Өскенде
атты әскер командирі не артиллерист болғысы
келеді.
-
Анна Ивановна –
Бористің анасы, партизан, комиссар Совченконың
жұбайы.
-
Борис –
партизан, жасы Серікпен шамалас
-
Константин Иванович Спижевский
–командир, жасы 24-25те, қара торы, бұйра шаш,
денелі, сымбатты жігіт. Ақылды, ұстамды, сабырлы. Партизан соғысын
әбден меңгерген адам. Туған ауылы Григорьевка селосы. Петреяслав,
Канев аудандарындағы астыртын ұйымдарды, ірі партизан отрядының бір
батальонын басқарады.
-
Иващенко –
Анна Ивановнамен педагогикалық институтта бірге
оқыған.
Дескриптор:
-
Кейіпкерлердің іс-әрекетін
көрсетеді.
-
Кейіпкерлердің бойынан өзіне
үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойын
тұжырымдайды.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» әдісі арқылы бағаланады.
ІV топ,
4-тапсырма
Шығармадағы жер-су
атауларын табу.
-
Винница облысы, Сомогородок ауданы,
Зазулин
селосы – шығарма кейіпкерінің бірі
Анна Ивановнаның туған жері
-
Киев, Мироновск, Канев, Ржищев
– Украина қалалары.
-
Македон селосы, Пи
селосы -
жандармдар кішкентай Гаман Михаилді тұтқындады.
-
Көк
орман - Пи селосынан 4-5 шақырым шағын ну
тоғай. Гаман Михаил осы жерде өлтірілді.
-
Хоцкий орманы, Панитов орманы
- партизандар болған жерлер.
-
Переяслав ауданы, Шобитки, Пологи-Вергуны,
Григоровка, Лукавец, Зарубенцы, Шобитки
- партизандар азат еткен
селолар.
-
Мироновка селосы -
партизандарды осы жерде түрмеге қамайды.
-
Луковец селосы - Днепр жағалауындағы
село
Дескриптор:
ҚБ. «Бағдаршам» әдісі
арқылы бағаланады.
Ж.Ж
2-тапсырма
«Жинақы мәтін» жазу
әдісі
«Бейбіт елдің ұланымыз»
тақырыбында шағын мәтін жазады.
Дескриптор:
Қ.Б. «Парталас көршіңе бір
пікір»
әдісі арқылы жұптар арасында өзара
бағалау.
3-тапсырма
Ж
Тест жұмысы
1.Ұлы Отан соғысы
болған жылдар
А) 1941-1945жж
В) 1939-1945жж
С) 1941-1944жж
Д) 1942-1946жж
2. |