Материалдар / Ашық сабақ қазақ әдебиеті Мәшһүр Жүсіп "Шайтанның саудасы" мысалы 10-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ қазақ әдебиеті Мәшһүр Жүсіп "Шайтанның саудасы" мысалы 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәні бойынша 10-сыныпта Мәшһүр Жүсіп шығармашылығын оқытуда қолданған әдәс -тәсілдерімді әріптестерімен бөлісуді жөн көріп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
941
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


АХМЕТЖАНОВА ГҮЛНАЗ КАМАТАЕВНА


Шығыс Қазақстан обл.Зайсан ауданы «Ю.А.Гагарин атындағы орта мектеп» КММ

Сабақ тақырыбы

МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЕВТІҢ МЫСАЛ ӨЛЕҢІ

« ШАЙТАННЫҢ САУДАСЫ»


Жалпы мақсаттар

Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің мысал өлеңдерінің рухани мәні мен маңызы, тақырып пен идеясы, құрылысы жайлы мәлімет беру. Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.

Күтілетін нәтижелер

Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің мысал өлеңдерінің рухани мәні мен маңызы , тақырып пен идеясы туралы мәлімет алады.

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптасады, бірлесе еңбек етеді Өзіндік сыни көзқарас қалыптастырады.Адамгершілікпен,төзімділікпен, қанағатпен өмір сүру қажеттілігін ұғады.

Түйінді идеялар

Адам баласы түзу жолмен, адами қасиеттерді сақтай өмір сүрсін.Шайтанның арбауымен адамдық қасиеттерден айырылмай тіршілік етуге күресуі керек.

уақыты

1мин

1-кезең: Проблеманы айқындау

10 мин.





1мин.









2мин









6мин










1мин

әдіс-тәсілдер

мұғалімнің іс-әрекеті

оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәті

1-слайд







Ойқозғау “Не шықты? Не түйдік?”

2-слайд

3 – слайд




Ойқыздыру

3(а) - слайд







Тұсаукесер

(жұмыс тобының шығармашылық жұмысы)

3(ә) – слайд


Бағалау түрі:

«Жұлдыз жауған күн»


Топқа бөлу

3( б) - слайд


Ынтымақтастық атмосферасының қалыптасуына ықпал ету.




Әр іс-әрекеттің уәжді себебін анықтап, бір-бірімен байланыстыра алуға жетелеу.

Аталған қасиеттер білім жолында өз бойларынан табылуына тілектестік білдіреді.


Абай жұмбағын шешу арқылы Абай қарасөздері мен Мәшһүр Жүсіп Көпеев ой үндестігі сабақ мақсатымен сәйкестігін зерделеуіне ықпал жасау
















Жаңа жұмыс тобына «Білім», «Еңбек», «Талап» топтарына бөлінеді.

Сергіту сәтінде саз ырғағымен тізе бүкпей шашылған кубиктерді жиып,қалайды.




Кубиктерден қалаған қатарларын бүгінгі күнмен байланыстырады, сарайдың сындық, сапалық қасиетін атап шарлардың жібін біріктіреді.




Абай жұмбағын шешіп, Абай қарасөздері мен Мәшһүр Жүсіп Көпеев ой үндестігі туралы өз ой-пайымдарын айтады.




М.Ж.Көпеев туралы тарихи деректерден үй тапсырмасын-

тұсаукесерді қорғайды.







Жауаптарына қарай топбасшы жұлдыз үлестіреді.




Жаңа жұмыс тобына бөлінеді, стикер жапсырылған орындық иесі- топбасшысы, оның тағайындаған оқушы- сарапшы «Бағдаршам» арқылы топ жұмысын көрсетіп отырады.


2-кезең: Проблема-ны шешу

24 мин

3мин







10 мин






6мин




5мин

4 - слайд


« Атаулар туралы 3сұраққа - «сиям егіздері»

4(а) –слайд


«Бағыттал-ған оқу»

4(ә) –слайд

4(в)-слайд



«Блум түймедағы»

4(б) –слайд




Құндылық-тар шегі

4(г) -слайд




Оқушылардың қалай жұмыс істеп отырғанын бақылау





«Бағдаршам» түстеріне қарай жекелей топтарға көмек,елшілік ұйымдастырылуына ықпал, көмек жасау


Топ ішіндегі белсенділікті, өзара көмек, ынтымақтастық атмосфераны сырттай бақылауда ұстау.



Әдебиет теориясы бойынша тақырыпқа байланысты

3 сұраққа топта талдап, көшбасшылар сиям егіздері болып, ортада жауап береді.




1- тапсырма

Мәтінді бөліктерге бөле оқиды;

2-тапсырма:

Болжайды,

қосымша деректерімен бөліседі.


Түймедақ сұрақтарына топ жауап іздейді, жазады, қорғайды.


Ойдың маңыздысын анықтап, тізім жасап, тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастырады.


3-кезең: Проблема-ны қолдану

8 мин

6 мин




2 мин







5- слайд

Тригтерлік сурет

5(а)- слайд

Түйінді ой

1) -”Түйінді сөздер

банкісі”

5(а) – слайд

5(ә) – слайд

2) - “Еркін микрафон”

Банкідегі сөздерді тексеру-бағалау



Оқушылардың қалай жұмыс істеп отырғанын бақылау,



Еркін жұмыс істеулеріне қолайлы орта тудыру.






Әр топтың бүгінгі күн тұрғысынан сюжеттік постерлерін жасайды, қорғайды.


1. тақырып

2. идеясы

3.шығармаларының сабақтастығы

4. түйінді ой, дәлел мен айғақтарды білдіретін сөздерді сараптайды

Сабақтан түйгендері мен көңіл-күйлері туралы өз көзқарастарын «Еркін микрофонда» айтады.




1мин


Үй тапсырмасы

«Қалай адам болмақ керек?...» ойтолғау, «Егемен Қазақстан» бетіндегі ұлттық құндылықтар туралы пікірталастармен танысып, өзіндік пікірлеріңді ойтолғауда көрсету.


Рефлексия


1мин

Еркінсөз

«Стикерлер

дегі

пікір»

6- слайд

7-слайд

8-слайд

Бала зейінін аударады,кері байланыс орнатады.

Бүгінгі сабақта не білді, не ұқты білдіреді.


Бағалау




Сабақ барысында қолданылған презентация үлгісі

1(а) - слайд 2- слайд


3 – слайд 3(а) - слайд


3( ә) – слайд 3(б) -слайд




4- слайд 4(а) -слайд


4(ә) –слайд 4(б) –слайд

4(в) –слайд 4(г) –слайд


4(д) –слайд

4(ж) –слайд


5 –слайд 5(а) -слайд

5(ә) –слайд 5(б) -слайд

5(в) –слайд 6-слайд

7–слайд 8 -слайд



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!