АХМЕТЖАНОВА ГҮЛНАЗ КАМАТАЕВНА
Шығыс Қазақстан обл.Зайсан ауданы «Ю.А.Гагарин атындағы орта мектеп» КММ |
Сабақ тақырыбы | МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЕВТІҢ МЫСАЛ ӨЛЕҢІ « ШАЙТАННЫҢ САУДАСЫ»
|
Жалпы мақсаттар | Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің мысал өлеңдерінің рухани мәні мен маңызы, тақырып пен идеясы, құрылысы жайлы мәлімет беру. Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру. |
Күтілетін нәтижелер | Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің мысал өлеңдерінің рухани мәні мен маңызы , тақырып пен идеясы туралы мәлімет алады.Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптасады, бірлесе еңбек етеді Өзіндік сыни көзқарас қалыптастырады.Адамгершілікпен,төзімділікпен, қанағатпен өмір сүру қажеттілігін ұғады. |
Түйінді идеялар | Адам баласы түзу жолмен, адами қасиеттерді сақтай өмір сүрсін.Шайтанның арбауымен адамдық қасиеттерден айырылмай тіршілік етуге күресуі керек. |
уақыты1мин1-кезең: Проблеманы айқындау 10 мин.
1мин.
2мин
6мин
1мин | әдіс-тәсілдер | мұғалімнің іс-әрекеті | оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәті1-слайд
Ойқозғау “Не шықты? Не түйдік?” 2-слайд3 – слайд
Ойқыздыру 3(а) - слайд
Тұсаукесер (жұмыс тобының шығармашылық жұмысы) 3(ә) – слайд
Бағалау түрі: «Жұлдыз жауған күн»
Топқа бөлу 3( б) - слайд
| Ынтымақтастық атмосферасының қалыптасуына ықпал ету.
Әр іс-әрекеттің уәжді себебін анықтап, бір-бірімен байланыстыра алуға жетелеу. Аталған қасиеттер білім жолында өз бойларынан табылуына тілектестік білдіреді.
Абай жұмбағын шешу арқылы Абай қарасөздері мен Мәшһүр Жүсіп Көпеев ой үндестігі сабақ мақсатымен сәйкестігін зерделеуіне ықпал жасау
Жаңа жұмыс тобына «Білім», «Еңбек», «Талап» топтарына бөлінеді. | Сергіту сәтінде саз ырғағымен тізе бүкпей шашылған кубиктерді жиып,қалайды.
Кубиктерден қалаған қатарларын бүгінгі күнмен байланыстырады, сарайдың сындық, сапалық қасиетін атап шарлардың жібін біріктіреді.
Абай жұмбағын шешіп, Абай қарасөздері мен Мәшһүр Жүсіп Көпеев ой үндестігі туралы өз ой-пайымдарын айтады.
М.Ж.Көпеев туралы тарихи деректерден үй тапсырмасын- тұсаукесерді қорғайды.
Жауаптарына қарай топбасшы жұлдыз үлестіреді.
Жаңа жұмыс тобына бөлінеді, стикер жапсырылған орындық иесі- топбасшысы, оның тағайындаған оқушы- сарапшы «Бағдаршам» арқылы топ жұмысын көрсетіп отырады.
|
2-кезең: Проблема-ны шешу 24 мин3мин
10 мин
6мин
5мин | 4 - слайд
« Атаулар туралы 3сұраққа - «сиям егіздері» 4(а) –слайд
«Бағыттал-ған оқу»4(ә) –слайд4(в)-слайд
«Блум түймедағы»4(б) –слайд
Құндылық-тар шегі4(г) -слайд
|
Оқушылардың қалай жұмыс істеп отырғанын бақылау
«Бағдаршам» түстеріне қарай жекелей топтарға көмек,елшілік ұйымдастырылуына ықпал, көмек жасау
Топ ішіндегі белсенділікті, өзара көмек, ынтымақтастық атмосфераны сырттай бақылауда ұстау.
|
Әдебиет теориясы бойынша тақырыпқа байланысты 3 сұраққа топта талдап, көшбасшылар сиям егіздері болып, ортада жауап береді.
1- тапсырмаМәтінді бөліктерге бөле оқиды;2-тапсырма: Болжайды,қосымша деректерімен бөліседі.
Түймедақ сұрақтарына топ жауап іздейді, жазады, қорғайды.
Ойдың маңыздысын анықтап, тізім жасап, тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастырады.
|
3-кезең: Проблема-ны қолдану8 мин6 мин
2 мин
|
5- слайдТригтерлік сурет 5(а)- слайдТүйінді ой1) -”Түйінді сөздер банкісі”5(а) – слайд5(ә) – слайд2) - “Еркін микрафон” Банкідегі сөздерді тексеру-бағалау |
Оқушылардың қалай жұмыс істеп отырғанын бақылау,
Еркін жұмыс істеулеріне қолайлы орта тудыру.
|
Әр топтың бүгінгі күн тұрғысынан сюжеттік постерлерін жасайды, қорғайды.
1. тақырып 2. идеясы3.шығармаларының сабақтастығы4. түйінді ой, дәлел мен айғақтарды білдіретін сөздерді сараптайдыСабақтан түйгендері мен көңіл-күйлері туралы өз көзқарастарын «Еркін микрофонда» айтады.
|
1мин |
Үй тапсырмасы | «Қалай адам болмақ керек?...» ойтолғау, «Егемен Қазақстан» бетіндегі ұлттық құндылықтар туралы пікірталастармен танысып, өзіндік пікірлеріңді ойтолғауда көрсету. |
Рефлексия
1мин | Еркінсөз «Стикерлердегі пікір» 6- слайд7-слайд8-слайд | Бала зейінін аударады,кері байланыс орнатады. Бүгінгі сабақта не білді, не ұқты білдіреді.
Бағалау
|