Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2 Шығарманың түрлі
жанры бойынша шығармашылық жұмыс
жазу.
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне
хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды),
әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)
жазу.
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Әсерлерімізбен
бөлісейік» жылулық
шеңбері
Педагог балаларға 1-2 минут
көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында
жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың
сыбдырын естіген кездерін елестетуді
ұсынады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
Тест.
|
Психологиялық
ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Өлеңді тыңда.
«Қазақ деген халықтың
баласымын»
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе
әңгімелеп бер»
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға
уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен
бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы
тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын
ұсыныңыз.
4-тапсырма. Өлеңде
қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп
ойлайсың?
ҚБ ретінде: дәптердегі
1-тапсырма. Шығарма- шылық жұмыс. Суретке қарап, өлең
құрастыр.
2-тапсырма. Шығармашылық
жұмыс. «Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңінің мазмұнына сәйкес
сурет салу.
Бағалау
критерийі:
Бағалау. БК бойынша
бағаланады.
Дескриптор:
-
мәтіннің тақырыбын
анықтай алады, негізгі ойды
табады.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
Ақынға ілесе өзің де өлең
құрастырып көр.
Қазақ деген халықтың
баласымын ...
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес»
Оқушыларға қандай да болмасын
сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға
бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан
кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт
ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен
жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа
өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
|
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия «Жұлдыздар шеруі»
әдісі.
|
Сабақтан алған әсерлеріне кері
байланыс береді.
|
«Бағдар
шам»
|
Кері байланыс
тақтайшасы.
|