Материалдар / Ашық сабақ қазақ тілі Сүт өнімдерінің пайдасы 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ қазақ тілі Сүт өнімдерінің пайдасы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік Өз отаны мен халқыныңқының құндылықтарын бағалау сезімдерін қалыптастыру, туған жерінің тарихына деген ұлықтау сезімі артады. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік сезімдері қалыптасады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2020
1130
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ:

Қазақ тілі

Мектеп: Ақтау қаласы №9 жалпы білім беру орта мектебі


Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Ешимбетова Раушан Жумабаевна


СЫНЫП:7

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Бөлім атауы

Дұрыс тамақтану, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар


Сабақтың тақырыбы

Сүт өнімдерінің пайдасы


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.О 5; Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.ӘТН4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану

Сабақ мақсаттары

(SMART мақсаттар)

Барлық оқушылар орындай алады:берілген мәтінді оқи отырып сұрақтар құрастыра алады, одағайларды диалог барысында қолдана алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде мұғалімнің көмегімен проблемалық сұрақтар құрастырады,одағайлардың мағыналық ерекшеліктеріне мысал келтіре алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады, одағай түрлеріне оқыған шығармалары арқылы мысалдар өмірмен байланыстырып келтіреді.


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Айран,ұйыту,лактоза,дисбактериоз,фосфор,калий,кальций,инфекция,одағай

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Сүт өнімдері,асты қорыту, сүйектің беріктігі,ішек аурулары,жұқпалы дерт.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Айраннан басқа тағамдар жасала ма?

Сүттен жасалатын басқа қандай тағамдарды білесің?

Сүттің пайдасын жақсы білесің бе?

Қандай жағдайда сүт өнімдерінің зияны бар?

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Не себепті айран пайдалы деп ойлайсың?

Ишара:қол көтеру,қолмен мақұлдау,бас изеу

Құндылықтарды дарыту


Ынтымақтастық: топпен және жұппен жұмыс істеу барысында жағымды әрекеттер арқылы ынтымақты орта құру .

Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік Өз отаны мен халқыныңқының құндылықтарын бағалау сезімдерін қалыптастыру, туған жерінің тарихына деген ұлықтау сезімі артады.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік сезімдері қалыптасады.

Алдыңғы оқу

Сүт өнімдерін біледі, одағай сөздердің мағыналық түрлерін ажырата алады


Жоспар

Жоспарланған уақыт



Жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Қажеттілік



Басы

Раппорт

(Сенім орнату).

2минут






Өткен тақырыпты бекіту (қайталау)

(5 минут)

Уақыт шеңбері





Тақырыпты жариялау

(1минут)







Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау

(3-4 минут)






















































































Ортасы
































































































































































Қалыптастыру

шы бағалау




















Топтық жұмысты ұйымдастыру алгоритмі:

1.Топқа бөлу: мүдделері ұқсас оқушыларды суреттер арқылы жіктеп топқа бөлемін. Суреттердің арқасында одағай сөздер жасырылған. Сол одағай сөздер топ атауы болады

Ау, Пай-пай, бәрекелді, қош.

2.Топтағы жұмыстың қажеттілігін түсіндіру

3.Тапсырмаларды бірлесіп шешу

4.Тапсырмаларды орындауда бір-біріне қолдау көрсету



Балалар өткен тақырыпты еске түсіреді. «Уақыт шеңбері» әдісі өткен сабақтан түйген ойларын, дәлелді сөздерін бір-бір нақты сөз арқылы шылауларды қатыстырып сөйлемдермен айтады. М:

Мен тұрмақ атамның өзі денсаулығын күтеді.

Тағам ғана денсаулықтың кепілі болмайды.

Досым мағам дұрыс тамақтану қағидасын айтқан-ды.


1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: Мұғалім балаларға сұрақ қояды.Оқушылардың зейінін өзіне аударады:

Сылдыр сұйық ағады

Ақ болғанмен қар емес – деп не туралы айтамыз?

- Балалар жауабын атайды.Сүт. Мұғалім бүгСүт өнімдері туралы білетіндерін еске түсіреді.


Талқылауға арналған сұрақтар:

Айранның пайдасы қандай?

Айранның халық өміріндегі орны қандай болған?

Айран қандай ауру түрлеріне ем?

Одағайдың қандай түрлері білесің?

Білім алушының оқу жетістіктерін айқындайтын


Бағалау критерийлері

1

Мәтіннен сұрақтар құрастырады

2

Проблемалық сұрақтар құрастырады

3

Одағайды диалог барысында қолданады

4

Одағай түрлерін ажыратып айтады, сөйлем ішінде өмірмен байланыстырып айтады






https://go.mail.ru/search_images


https://go.mail.ru/search_imag

https://go.mail.ru/search_image



һttps://go.mail.ru/search_image


Топ

құрамын

мүдделеріне қарай жіктеп бөлу






шеңбер жасап тұрып өз ойларын айтады




Мұғалімнің көмегі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды














770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!