Ашық сабақ “Қазақстан - таулар мекені” 6 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ “Қазақстан - таулар мекені” 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша қысқа мерзімді жоспар



Бөлім: Таулар сыры. М.Мақатаев «Мен таулықпын»

Мектеп: Тұран Лицейі мектебі


Күні: 21.10.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Исаханова А.Б.

Сынып: 6 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан – таулар мекені

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.1 - Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру

6.2.6.1 - Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру

6.5.1.3 - Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

  • оқылым мазмұнын түсінеді, мәтін мазмұны бойынша ақпараттарды сәйкестендіреді;

  • тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттерде не бейнеленгенін айта біледі;

  • реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді анықтайды.

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:

  • оқылым мазмұнын шынайы өмірмен байланыстыра алады;

  • тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісін сақтай отыра әңгіме құрастырады;

  • реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді ауызша жұмыстарда орынды қолданады.

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

  • мәтінді шынайы өмірмен байланыстыра ойларын жетік жеткізе біледі;

  • сюжетті суреттердің желісі бойынша мазмұнды әңгіме құрастырады;

- реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.

Жоспар


Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-3 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.


Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Қызығушылықты ояту

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.




Сабақтың ортасы

4-40 мин















































































































Сабақтың соңы

42-45 мин



Рефлексия:








Үй тапсырмасы:

Shape1 Shape2


Сабаққа кіріспе ретінде өтілген тақырып бойынша жетекші сұрақтар қояды.





«Ой қозғау» әдісі

Оқушылардың жаңа сабақты болжауы үшін тақтаға Қазақстанның табиғатына байланысты видео көрсетіледі. Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы анықталады.

  • Балалар, видеодан не көрдік?

  • Сабаққа қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

  • Қазақстанның таулары қандай?


Ал, балалар, енді мына суреттерді көріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашайық .

- Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қазақстан - таулар мекені».

Сабақтың мақсаты мен жоспарымен таныстырады.

  • Енді балалар, бүгін біз тауларға саяхат жасаймыз. Аласа таулардан бастап, Қазақстанның ең биік шыңы Хантәңіріне жетеміз. Әр тауда бізге тапсырма берілген, сол тапсырманы орындау арқылы ең биік тауға шығуымыз керек.

Оқушыларға бағалау парағы берілген. Бағалау критерийлерін түсіндіреді.

1 саяхат - Мұғалжар тауы.

Мәтінмен жұмыс. Оқушыларға мәтін көрсетіледі.

1-тапсырма.

«Сәйкестендіру» әдісі. Оқушылар мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттарды сәйкестендіреді.




Қазақстан тауларында

Фурманов, Талғар, Үлкен Алматы шыңдары көрінеді

Ең танымал демалыс орындары

біздің мақтанышымыз

Қазақстан таулары

«Шымбұлақ» шаңғы курорты, «Медеу» мұз айдыны

Алматы қаласынан

Сирек кездесетін өсімдіктер мен жануарлар мекендейді


2 саяхат – Сарыарқа тауы.

2-тапсырма. Топтық жұмыс. Айтылым.

Мәтін бойынша тірек сөздерді табады.

Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6-7 сөйлем

Тірек сөздер:

ҚАЗАҚСТАН ТАУЛАРЫ

ӨЗЕН-КӨЛДЕР,

КӨТЕРІЛДІК,

ЖАНУАРЛАР,

ЕТЕГІНДЕ,

ОРНАЛАСҚАН,

ДЕМАЛЫС ОРЫНДАРЫ,

ТАНЫМАЛ.


Суреттер:


Сергіту сәті. «Адасқан таулар».







3 саяхат – Алтай тауы.

Тілдік бағдар.

Сөйлемдердегі қажетті орындарға реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді қойып жазу. Сан есім түрлерін анықтау.

Бірінші, екеуміз, бесеу, екінші

Біз әкем _________ тауға көтерілдік. .

Марат _________ рет «Медеу» мұз айдынында болды.

Алматыға келген туристтер ________.

Хантәңірі шыңы биіктігі бойынша _______ орында.



4 саяхат – Тянь-Шань тауы.

Сабақты бекіту.

  • Балалар, біз қазір Қазақстанның ең биік шыңында тұрмыз. Елестетіңдерші... Не көріп тұрсыңдар? Қандай сезімдесіңдер? Ендеше осы сезімдеріңді мына 4 сөйлеммен аяқтай қойыңдар.

Қазақстан – ..... мекені.

Себебі, ......

Мысалы, ......

Мен ...... мақтан тұтамын.






«Жетістік баспалдағы» әдісі








«Қазақстан таулары – байлығымыз» тақырыбында эссе жазу. 40-50 сөз



Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.



Балалар суреттерді сипаттайды. Сөйлем құрайды. Жаңа сабаққа қандай қатысы барын түсіндіреді.

Оқушылар 2 топқа бөлінген.







Әр оқушы жұмыстарын өздері бағалайды.




Берілген мәтінді оқиды. Мазмұнын түсінеді.

Ақпараттарды сәйкестендіреді.












Тірек сөзерді қолданып суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады.

































Оқушылар парақта жазылған таулардың арасынан Қазақстан таулары мен шыңдары атауларын табады.




Оқушылар берілген сөйлемдерді қажетті сан есімдермен толықтырады.









Оқушылар берілген сөйлемдерді толықтырып, өз сезімдерін жеткізеді.









Оқушылар сабақ соңында қандай білім баспалдағында тұрғанын белгілейді.


Жарайсыңдар!

Өте жақсы!









































Тірек сөздерді қолданады – 1 ұпай;

Тақырыпқа сәйкес мәтін құрайды – 1 ұпай;

Сурет желісі бойынша құрастырады – 1 ұпай.



























Жрайсыңдар!

Өте жақсы!








Сан есімдерді дұрыс орналастырады– 1 ұпай;

Түрлерін ажыратады – 1 ұпай.







Пікірді толықтырып, себебін айтады – 1 ұпай,

Мысал келтіреді – 1 ұпай.

Өз ойын толық жеткізеді – 1 ұпай









Видео

Презентация
























А4 парақ













Презентация






































А4 парақ

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі