Материалдар / Ашық сабақ. Қазақстан халқы 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Қазақстан халқы 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы өзге ұлт тұрғындары туралы білесіздер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
824
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні. Дүниетану

Мектеп №135ЖОББМ

Сыныбы 2

Мұғалім: Сариева Акмарал Жеткергеновна

Күні: 08.02.2020

Қатысқандар-22. Қатыспағандар-0

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан халқы

Осы сабақ арқылы қол жеткізілетін оқу мақсаты:

2.3.5.3.

Қазақстан халықтар достығының маңыздылығын түсіндіру.

Бөлімі:

3. Тарих толқынында

Бөлімше:

3.5. Қазақстан тарихы тәуелсіздік мемлекеттік және патриотизм.

Ортақ тақырып:

Менің отбасым және достарым

Сабақтың мақсаты:

SMART

Қазақстан аумағында өмір сүретін халықтар арасындағы тығыз қарым-қатынас достықтың маңыздылығын түсіндіреді.

Бағалау критерийлері

Барлық оқушылар:

  • Еліміздің өмір тарихы туралы айтады, түсіндіреді.

  • Қазақстан халқының достығы мен татулығы жайлы ойларын түсіндіреді.

Көптеген оқушылар:

  • Қазақстан Республикасында тұратын басқа ұлт өкілдерінің тілін, ұлттық киімдерін, тағамдарын ажыратады.

  • Басқа ұлт өкілдерінен досы бар оқушы өз досы жайында әңгімелейді,досына хат жазады.

Кейбір оқушылар:

  • Әр ұлт өкілдері жайында эссе, өлең жазады және мақал құрастырады.


Сөздік қоры:

Республика

Құндылықтарды дамыту:

Рухани жаңғыру бағдарламасында ұлтаралық салт-дәстүрді сақтау.

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақтауы:

АКТ-да бір-бірімен қарым-қатынас жасағанда денсаулықты сақтау

Пәнаралық байланыстар

АКТ, дүниетану

АКТ қолдану дағдысы:

АКТ дағдысын қалыптастыруда сын тұрғысынан ойлау.

Алдыңғы білім:

Басқа ұлт өкілдерін таниды, әңгімелейді.

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

Сабақтың басы:

7-мин

Шаттық шеңбері.

Достар,бері келіңдер,

Қолдарыңды беріңдер.

Шаттық толы шеңберге,

Қуанышпен еніңдер!

Топқа бөлу.Жіктеу

Әр ұлт өкілдерінің суретімен ұлттық тағамдарының қиындысы арқылы топқа бөлінеді және бір-бірінен ерекшелігін түсіндіреді.







1-критерий.

Еліміздің өмір тарихы туралы айтады, түсіндіреді.

«Ойыңмен бөліс» әдісі.



Дескриптор:

  • Еліміздің тарихы туралы ойларын айтады.

  • ҚР көп ұлтты мемлекет екендігіне назар аударады.

ҚБ: «Қол соғу»


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты жарияланады.

1топ

Қазақ ұлты

2топ-Орыс ұлты

3топ-Өзбек ұлты






































Сабақтың ортасы:

30-мин

2-критерий.Қазақстан халқының достығы мен татулығы жайлы ойларын түсіндіреді.

Үштік әдісі

Оқулықпен жұмыс Дүниетану. 2-сынып. 22-23 бет

Тапсырма. Мәтін. Қазақстан халқы.

Мәтінді тізбектей оқиды, мазмұнын қысқаша өз ойымен айтады.

Дескриптор

  • Мәтінді тізбектей оқиды, талқылайды.

  • Мазмұнын айтады, түсіндіреді.

  • Мәтінді өмірмен байланыстырады, мысалдар ұсынады.

ҚБ: «Күлегештер арқылы » бағалау


3-критерий.

Қазақстан Республикасында тұратын басқа ұлт өкілдерінің тілін, ұлттық киімдерін, тағамдарын ажыратады.

«Жұбын тап?» ойын


Дескриптор

Балалар әр ұлттың жұбын табады, жұптастырады, өз ойын айтады.

ҚБ: «Бас бармақ»


4-критерий. Басқа ұлт өкілдерінен досы бар оқушы өз досы жайында әңгімелейді,досына хат жазады.

Дәптермен жұмыс. «Еркін әңгіме»

Сендердің достарың бар ма? Оның ұлты қандай?

Дескриптор

  • Оқушылар басқа ұлт өкілдерінен достары бар екенін айтады және жазады.

ҚБ: От шашу


Сергіту сәті Ән караоке

«Біз ақ пен қара, сарымыз

Ағайынды бәріміз.»



https://www.zharar.com/kz/takpak/12256-sergitu.html

5-критерий:

Әр ұлт өкілдері жайында эссе, өлең жазады және мақал құрастырады.

Шығармашылық тапсырма «Үшбу хат»әдісі


1-топ

Әр түрлі ұлт өкілдеріне арнап эссе жазады.

2-топ

Ұлт өкілдерінің достығы туралы мақал жазады.

3-топ

Халықтар достастығы туралы өлең жазады.

Дескриптор

Оқушылар эссе, өлең, мақал жазады, құрастырады.

ҚБ:Ауа арқылы бағалау





















































Сабақтың соңы:

5-мин

Кері байланыс:

«Біз бірлесіп табысқа жетеміз» әдісі

Сыныптың ішінен әр топ басшысы келесі бір топтың оқушысына сұрақ қойып, бүгінгі өткен сабақ туралы жауап алады, жеке пікірін тыңдайды.

Мысалы:

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыз?

Бүгін не білдіңіз?

Сабақта қандай қиындықтар туындады?

ҚБ: «Бағдаршам»

арқылы өздерін сабақта не түсініп , не түсінбегенін бағалайды.












Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Тапсырмаларды орындау барысында оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып тапсырмаларды оқушы қажеттілігіне қарай саралап беруге тырыстым.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында «Ойыңмен бөліс», «Үштік»,«Жұбын тап», «Еркін әңгіме» « Үшбу хат»«Біз бірлесіп табысқа жетеміз» әдіс-тәсілдерін қолданамын

Топқа бөлгенде, жіктеу әдісін қолданамын.

1-тапсырма

Диалог және қолдау көрсету әдісі бойынша балалар суретке қарай отырып барлық оқушы өз ойларын айтады.Бұл тапсырмада оқушылар қарқынды қатысып отырады.

Сабақта әрбір тапсырманы орындағаннан кейін оқушы жұмысын бағалап,оқушының қажеттіліктеріне қарай түзетулер енгізуді қолданамын.





1-тапсырма

«Қол соғу» арқылы бағалаймын.


2-5-тапсырма

Дереккөздер әдісі бойынша, балалар мәтінді оқи отырып түсіндіреді,мысалдар ұсынады.

2-5-тапсырма «Күлегештер » «Ауа»арқылы бағалаймын



3-4-тапсырма

Қарқын тәсілі бойынша, әр топ

суреттерді біріктіре отырып жұмыс жасайды.

3-тапсырма

«Бас бармақ»,

«От шашу»арқылы


6-тапсырма

Қорытынды балалар

Сабақты қорытындылай келе әр топ басшысы келесі бір топтың оқушысына сұрақ қойып, бүгінгі өткен сабақ туралы жауап алады, жеке пікірін тыңдайды.


6-тапсырма «Бағдаршам» арқылы өзінің алған білімдерін бағалайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!