Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы
(сабақтың тақырыбы)
|
|
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі "Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының мектеп-лицейі" КММ |
|
|
Бөлім: |
9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) |
|
|
Педагогтің тегі, аты, |
Харагизова Н.С |
|
|
Күні: |
18.02.25ж |
|
|
Сынып: 9 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.6 – Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау; 9.3.1.7 – өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, тәуелсіз Қазақстанның жариялануының тарихи маңызын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, нәтижелерін тұжырымдау |
|
|
Құндылықтар |
Оқушылардың бірлікке,ынтымақтыққа шақыру |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 5 мин 5 мин 2 мин 5 мин 5 мин Сабақтың ортасы 4 мин 4 мин 4 мин Сабақтың соңы 5 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп,құрал-жабдықтарын дайындау. Өткен тақырыпқа байланысты деректер айтылады. Жаңа сабақ.. Ой салу - 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанда қандай оқиға болды? -«Тәуелсіздік» нені білдіреді?сұрағы арқылы сабақ тақырыбын өзектендіру Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру 1-тапсырма. Жылдармен жұмыс. 2-тапсырма. Оқушылар берілген деректі оқып, тәуелсіздік кестесін толтырады Тәуелсіздік кестесі
3-тапсырма. GREAT формуласы бойынша ҚР мемлекеттік тәуелсіздігін жариялауының тарихи маңызын талдатыңыз. G (Groundbreaking)–елеулі/бетбұрысты; R(Remembered) – барлығының есінде сақталған, E (Events) – кең таралуға ие оқиға, A (Affected) – болашаққа әсер еткен, T (Terrifying) – қорқынышты Бекіту тапсырмасы: 13-бет,№2 Сергіту сәті: Кемірқосақ әдісі Қорытындылау: 1942 жыл,1947 1 тамыз,1949 жыл,1963 жыл. Рефлексия: «Шолиер табақшасы» Жасыл табақша – «Маған сабақ өте ұнады» Сары табақша – «Маған сабақ ұнады, бірақ 1-2 сұрағым бар»; Қызыл табақша – «Мен сабақта қиналдым» Үйге тапсырма: оқу ,мазмұндау |
Оқушылар оқу-құралдарын дайындайды. Берілген сұрақтарға жауап береді. Берілген ақпараттарды байланыстырады Дескриптор: Тарихи деректерді анықтайды. Дескриптор: Тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарды сипаттайды Дескриптор: ҚР мемлекеттік тәуелсіздігін жариялауының тарихи маңызын талдайды. Тарихи деректерді ажыратады Берілген сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс жасайды. Үй жұмысын жазып алады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Бағалау «Мен саған, сен маған» Бағалау: жақсы тілек Бағалау: Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Бағалау: сандық шкала әдісі ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
оқулық,дәптер Тірек-сызбалар Кесте Презентация 1-бет Презентация 2-бет Презентация 3-бет Презентация 4-бет Презентация 5-бет Презентация 6-бет Презентация 7-бет |
||||
|
Қалыптастырушы бағалау 4мин |
ҚБ: Сәйкестендір тапсырмасы
|
Дескриптор: Берілген тарихи дерекьерді
сәйкестендіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Презентация 8
бет |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы 9-сынып
Ашық сабақ Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы 9-сынып
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы
(сабақтың тақырыбы)
|
|
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі "Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының мектеп-лицейі" КММ |
|
|
Бөлім: |
9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) |
|
|
Педагогтің тегі, аты, |
Харагизова Н.С |
|
|
Күні: |
18.02.25ж |
|
|
Сынып: 9 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.6 – Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау; 9.3.1.7 – өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, тәуелсіз Қазақстанның жариялануының тарихи маңызын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, нәтижелерін тұжырымдау |
|
|
Құндылықтар |
Оқушылардың бірлікке,ынтымақтыққа шақыру |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 5 мин 5 мин 2 мин 5 мин 5 мин Сабақтың ортасы 4 мин 4 мин 4 мин Сабақтың соңы 5 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп,құрал-жабдықтарын дайындау. Өткен тақырыпқа байланысты деректер айтылады. Жаңа сабақ.. Ой салу - 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанда қандай оқиға болды? -«Тәуелсіздік» нені білдіреді?сұрағы арқылы сабақ тақырыбын өзектендіру Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру 1-тапсырма. Жылдармен жұмыс. 2-тапсырма. Оқушылар берілген деректі оқып, тәуелсіздік кестесін толтырады Тәуелсіздік кестесі
3-тапсырма. GREAT формуласы бойынша ҚР мемлекеттік тәуелсіздігін жариялауының тарихи маңызын талдатыңыз. G (Groundbreaking)–елеулі/бетбұрысты; R(Remembered) – барлығының есінде сақталған, E (Events) – кең таралуға ие оқиға, A (Affected) – болашаққа әсер еткен, T (Terrifying) – қорқынышты Бекіту тапсырмасы: 13-бет,№2 Сергіту сәті: Кемірқосақ әдісі Қорытындылау: 1942 жыл,1947 1 тамыз,1949 жыл,1963 жыл. Рефлексия: «Шолиер табақшасы» Жасыл табақша – «Маған сабақ өте ұнады» Сары табақша – «Маған сабақ ұнады, бірақ 1-2 сұрағым бар»; Қызыл табақша – «Мен сабақта қиналдым» Үйге тапсырма: оқу ,мазмұндау |
Оқушылар оқу-құралдарын дайындайды. Берілген сұрақтарға жауап береді. Берілген ақпараттарды байланыстырады Дескриптор: Тарихи деректерді анықтайды. Дескриптор: Тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарды сипаттайды Дескриптор: ҚР мемлекеттік тәуелсіздігін жариялауының тарихи маңызын талдайды. Тарихи деректерді ажыратады Берілген сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс жасайды. Үй жұмысын жазып алады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Бағалау «Мен саған, сен маған» Бағалау: жақсы тілек Бағалау: Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Бағалау: сандық шкала әдісі ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
оқулық,дәптер Тірек-сызбалар Кесте Презентация 1-бет Презентация 2-бет Презентация 3-бет Презентация 4-бет Презентация 5-бет Презентация 6-бет Презентация 7-бет |
||||
|
Қалыптастырушы бағалау 4мин |
ҚБ: Сәйкестендір тапсырмасы
|
Дескриптор: Берілген тарихи дерекьерді
сәйкестендіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Презентация 8
бет |
шағым қалдыра аласыз













