Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.2.1.1 -тұтас және аралас
мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды
салыстыру;
8.3.3.1 -мәтін құрылымын
сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің
маңызды тұстарын анықтап
жазу.
8.4.4.2 - тұрлаулы
және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын,
қызметін түсініп қолдану.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Кестедегі ақпараттарды
салыстыру, кестедегі мәліметті сипаттап жазу,
тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің
сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп
қолдану;
Көпшілігі: тұтас және аралас мәтіндердегі
ақпараттарды салыстыру,мәтін құрылымын сақтай отырып, ақпараттарды
салыстыру,кестедегі мәліметті сипаттап жазу,
тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің
сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп
қолдану;
Кейбір
оқушылар: тұтас және аралас
мәтіндердегіақпараттарды салыстыру, мәтін құрылымын сақтай отырып,
графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап
жазу, тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің
сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі: Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал.
Жұмбақ
Аумағындағы барлық табиғи кешен толығымен
шаруашылыққа пайдаланылудан алынған және үкіметтің қорғауында
болатын жер не су кеңістігі; типтік, сирек кездесетін және бірегей
табиғи кешендерді бүкіл компоненттерінің жиынтығымен қоса, сол
қалпында сақтауға арналған, арнайы қорғау режимі бекітілген ерекше
қорғалатын табиғи аумақ.Ол қандай аумақ? (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ
«Марқакөл қорығы»
мәтінін (11. Мп 3) тыңдап, негізгі ойды анықтау. «Түйінді ой»
стратегиясы арқылы бір сөйлем құрастыру, сөйлем мүшелеріне
талдау.
Дескриптор
ҚБ
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
Кестедегі ақпараттың маңызды тұстарын
анықтап, кемі 8-10 сөйлем құраңдар. Мәтіннің стилін
анықтаңдар.
р/с
|
Қорықтардың
атаулары
|
Өсімдік түрлерінің
саны
|
Балық түрлерінің
саны
|
Қосмекенді түрлерінің
саны
|
Жорғалаушылар
саны
|
Құс түрлерінің
саны
|
Сүтқоректілер
саны
|
1
|
Ақсу-Жабағлы
|
1737(39)
|
7
|
3(1)
|
11(3)
|
267(11)
|
52(10)
|
2
|
Алматы
|
965
|
4
|
3
|
6
|
178(14)
|
42(10)
|
3
|
Наурызым
|
687
|
10
|
3
|
3(1)
|
292(33)
|
44(2)
|
4
|
Барсакелмес
|
298(27)
|
-
|
2
|
20
|
178(27)
|
40(2)
|
5
|
Қорғалжын
|
374(5)
|
14(2)
|
2
|
5(1)
|
345(52)
|
42(8)
|
6
|
Марқакөл
|
700-дей
|
6
|
2
|
4
|
239(19)
|
58(6)
|
7
|
Үстірт
|
269(5)
|
1
|
1
|
24(1)
|
193(17)
|
45(10)
|
8
|
Батыс
Алтай
|
880(27)
|
5(1)
|
2
|
4
|
153(6)
|
55
|
9
|
Алакөл
|
271(20)
|
22(2)
|
2(1)
|
22(1)
|
269(16)
|
35(5)
|
10
|
Қаратау
|
584(36)
|
2
|
2(1)
|
12(2)
|
112(7)
|
42(3)
|
Жақша ішіндегі сандар – Қазақстанның Қызыл
кітабына (2010 ж.) тіркелген түрлер
саны
|
Дескриптор:
-
Кестедегі ақпараттың маңызды тұстарын
анықтайды;
-
кемі 8-10 сөйлем
құрайды;
-
Мәтіндердің стилін
анықтайды.
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.

3-тапсырма.
Пысықтауыштың мағыналық түрлеріне
Қазақстандағы қорықтар туралы мысалдар жазыңдар. Қай сөз табынан
жасалғанын
анықтаңдар.
Дескриптор
-
Пысықтауыштың ерекшелігін
біледі.
-
Қазақстандағы қорықтар туралы мысалдар
жазады.
-
Қай сөз табынан жасалғанын
анықтайды.
Ж
«Микрофон» деген айдармен өз жазғандарын
оқиды. .
|
Оқушылар жұмбақтың
жауабын шешіп, сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Мәтінді тыңдап,
негізгі ойды анықтайды. «Түйінді ой» стратегиясы арқылы сөйлем
құрастырып, сөйлем мүшелеріне талдау
жасайды.
Ақпаратты салыстыру.
Пысықтауыштың
ерекшелігін біледі.
Қазақстандағы
қорықтар туралы мысалдар
жазады.
Қай сөз табынан
жасалғанын анықтайды.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ

ҚБ

Смайликтер
|
https://www.youtube.com/watch?v=mJjp6U2KOZ4
www.aksu-jabagly.kz
|