Материалдар / Ашық сабақ "Қазыбек би" 9 сынып

Ашық сабақ "Қазыбек би" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған қазақ әдебиеті сабағы.Қазыбек бидің шешендің сөзі талданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
3459
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ

Мектеп: «Ақжар жалпы орта білім беретін мектеп»ММ

Бөлім

1-бөлім «Атадан қалған асыл сөз»

Тақырыбы:

Қазыбек бидің «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» шешендігіндегі тұжырымды ой

Күні:

Мұғалім: С.Болатхан

Сынып: 9

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.А/И.4 Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жасау

Сабақ мақсаты:

Оқушылар автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жасайды.

Тілдік мақсат:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:шешен, көсем, батыл елші,шешендік сөз,би,қымбат т.б.



Талқылауға арналған сұрақтар: Қатты қиналған сәтте кім есіңе түседі?

Өмірде не қымбат? Не қиын?

Бағалау критерийі:

Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жасайды.

Ойлау дағдылары:

Қолдану,талдау

Құндылықтарға баулу:

Ұлттық құндылықтар,адамгершілік құндылықтарға баулу

Пәнаралық байланыс:

Тарих,өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу:

Автор стиліне сүйеніп идеясын анықтайды, шығармашылық жұмыс жасайды.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Басы: 5 минут

Психологиялық ахуал:

Сәлемдесу

«Сыныптасым-сырласым»

әр оқушы сыныптағы өзіне жақын оқушының атын жазып,сандықшаға салады.Мозайка тәсілі арқылы топқа бөлінеді.

«Денсаулық», « Отан», «Ата-ана»

«Миға шабуыл» әдісі сұрақтар қойылады. Балалар сіздерге өмірде не қымбат?

Не жақын? Не қиын?




Сурет қою:«Денсаулық»,

« Отан», «Ата-ана»




Ортасы:


10 минут






10 минут

























10 минут

1.Презентация: Қаз дауысты Қазыбек би»

«Ассосация» әдісі арқылы оқушылар Қазыбек би туралы білгендерін сызбаға түсіреді.

«Кім жақын? Не қиын?

Не қымбат?шешендік сөз мәтінін мәнерлеп оқиды.

2.Топтық жұмыс:

Шешендік сөздерді Сүзгіден өткізу әдісі:

1-топ:Не қымбат?

2-топ: Не қиын?

3-топ:Не жақын?

ҚБ:«Ашық микрофон» тәсілі арқылы топтар адамгершілік қасиеттерді талдайды.Бір-бірлеріне сұрақтар қояды.

Идеяны анықтайды.

Бағалау критериийі

Дескриптер

Шешендік сөздің мағынасын түсіну,

идеяны анықтау

1.Шешендік сөздің мағынасын түсінеді.

2.Негізгі мәлімет алады.

3.Шешендік сөздегі негізгі ойды анықтайды.


3.Топтық жұмыс

«Шешендік сөзді жалғастыр...»

1-топ

Тату болса ағайын жақын,

................................жақын,

...............................жақын,

Адал......................жақын,

...............................жақын.

2-топ

Алтын ұяң Отан қымбат,

.............................қымбат,

.............................қымбат,

............................қымбат,

Асқар...................қымбат.

3-топ

Арадан шыққан жау қиын,

..................................қиын,

..................................қиын,

Шанышқылаған......қиын,

..................................қиын.

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар шығармашылық жұмыстарын бағалайды.

Бағалау критериийі

Дескриптер

Берілген шешендік сөз арқылы автор стилімен шығармашылық жұмыс жасау

1.Берілген шешендік сөз арқылы шығармашылық жұмыс жасайды.

2.Автор стиліне сүйенеді,өзі шығармашылық танытады.




https://www.youtube.com/watch?v=GnkJfDpoAlc


















































Соңы:5 минут

«Константинаполь» тәсілі арқылы топтарға бір-біріне сұрақ қойылады.

Сіз үшін ең жақын, ең қымбат, ең қиын не? «Сыныптасым –сырласым» сандықтағы жақын достар сыныптастарына «Ашық микофон» арқылы тілектерін білдіреді.


Үй тапсырмасы:

Әдеби эссе жазу: «Сіз үшін өмірде: Не қымбат? Не қиын?Не жақын?»


Қосымша ақпарат



Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Оқушылар бірінші презентация көріп болған соң «Ассосация» әдісі арқылы Қазыбек би туралы білгендерін сызбаға түсіреді. Топпен жұмыс жасауда Қазыбек бидің шешен,би, шешендік сөздері туралы түсінік қалыптасады.

«Кім жақын? Не қиын? Не қымбат?

шешендік сөз мәтінін мәнерлеп оқиды.

Екіншіде топтық жұмыс:

Шешендік сөздерді сүзгіден өткізу:

1-топ:Не қымбат?

2-топ: Не қиын?

3-топ:Не жақын?

ҚБ: топтар өздері анықтаған шешендік сөздерді «Ашық микрофон» тәсілі арқылы әр топ ортаға салады.

Сабақ барысында түзетулер мен толықтырулар енгізіп, бағыт-бағдар беремін. Шешендік сөздің идеясын ашатын сұрақтар қоюға бағыттаймын.Оқушылар бағытталған сұрақтар арқылы шығарманың идеясын анықтайды.

Үшіншіде,топтық жұмыс

«Шешендік сөзді жалғастыр...» автор стиліне сүйене отырып шығармашылық жұмыс жасауда шешендік сөзден үзінді алынған. Үзіндіге сүйене отырып оқушы шешендік сөздер жазады.

«2 жұлдыз 1 тілек» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта жазған шешендік сөздерін бағалап, 2 ұтымды жағын айтып, 1 ұсыныс жасап шығармашылық жұмыстарын бағалайды..

Қабілеті жоғары оқушылар шешендік сөздегі құрылымға сүйенбей-ақ шығармашылық танытып жазуды тапсырамын.

Соңында «Константинаполь» тәсілі арқылы топтар бір-біріне сұрақ қойылады.

Сіз үшін ең жақын, ең қымбат, ең қиын не?

«Сыныптасым –сырласым» сандықшадағы жақын достар сыныптастарына «Ашық микофон» арқылы тілектерін білдіреді.

Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Оқушылар бірінші презентация көріп болған соң «Ассосация» әдісі арқылы Қазыбек би туралы білгендерін сызбаға түсіреді. Топпен жұмыс жасауда Қазыбек бидің шешен,би, шешендік сөздері туралы түсінік қалыптасады.

«Кім жақын? Не қиын? Не қымбат?

шешендік сөзді талдауда топтар «Сүзгіден өткізу» әдісін қолданады.

1-топ:Не қымбат?

2-топ: Не қиын?

3-топ:Не жақын?

ҚБ: топтар өздері анықтаған шешендік сөздерді «Ашық микрофон» тәсілі арқылы әр топ ортаға салады. Сұрақтар негізінде шығарманың идеясын анықтайды. Осы атқарған жұмыстары дескриптор бойынша білімдері тексеріледі.

Үшінші тапсырма ,топтық жұмыс

«Шешендік сөзді жалғастыр...» автор стиліне сүйене отырып шығармашылық жұмыс жасауда шешендік сөзден үзінді алынған.

Дайын құрылым арқылы оқушылар автор стилін қолдана алады. Қабілетті оқушылар құрылымсыз шығармашылық таныта алады.

Соңында

«2 жұлдыз 1 тілек» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта жазған шешендік сөздерін бағалап, 2 ұтымды жағын айтып, 1 ұсыныс жасайды.Шығармашылық жұмыстары дескриптер бойынша бағаланады.

Соңында, «Константинаполь» тәсілі арқылы топтар бір-біріне сұрақ қойылады.

Сіз үшін ең жақын, ең қымбат, ең қиын не?

Сол арқылы өз ойларын ашық айта алады.Ашық микрофон арқылы жақын сыныптастарына ізгі тілектерін білдірумен аяқтайды.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ