Материалдар / Ашық сабақ "Қазыналы қарттың тәлімі" 4 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қазыналы қарттың тәлімі" 4 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне жәнеде жаңаша оқыту курсын өтетін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
1197
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: Қостанай ауданы. КММ «Мемелекеттік тілде

оқытатын Заречный орта мектебі»

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Құндылықтар

Күні: 02.10.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Мамытова Г.Р.

Сынып: 2 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

2.6 Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау .

Қазыналы қарттың тәлімі



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау

4.2.6.2. Аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктері

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

- оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады,

- рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс-әрекетін салыстыра алады.

- сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады.

Көптеген оқушылар:

-құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады,

- шығармашылық сұраққа жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийлері

- Мәтіннің негізгі идеясын ашады

- Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды

- Кейіпкерлерге өзгеру себептеріне сай мінездеме береді

Тілдік мақсаттар

Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары

Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар?

- Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің?

- Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма?

Құндылықтарды дарыту

Өз туған жерін сүю, құрметтеу.

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек, ағылшын

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, слайд, видео

Бастапқы білім

2.3. Шығарманың тақырыбы мен негігі ойды анықтау.

4.2.3.1. шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелде.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Психалогиялық дайындық. «Құмырадағы гүл» әдісі.

Оқушылар ортада шеңберде тұрады. Қолдарындағы гүлдерді өздерінің бойындағы жақсы қасиеттерді айта отырып, ортада тұрған құмыраға салады.

«Өнерлі білімді баламын», «Отанымды сүйемін», «Еңбек –ету қажеттілік», «Дотарыма көмектесемін», «Үлкенді сыйлаймын», «Табиғатты қорғаймын», «Сыпайы сөйлеймін».

Ширату кезеңі.

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Құрметпенен сіздерге

Бас иеміз біз

Бүгінгі сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийін хабарлаймын.

Осы айтылған мысалдарыңның бәрі адам үшін қажет, құнды қасиеттер, асыл сөздер. Сендер талдап кеткен құндылықтар рухани және адами құндылықтар. Бұл біздің ұлттық құндылықтар. Ұлттық құндылықтардың бірі - ата-бабаларымыздың ұлағатты ойлары. Біз осы құндылықтарды бойымызға сіңіріп өсуіміз керек екен.

Төле бидің өмір жолына тоқтала кетсем...

Төле би.

1663-1756жж

Жамбыл облысы, Шу өзені, Жайсаң жайлауында дүниеге келді. Ташкент қаласында 12 жыл билік жүргізді. Кесенесі сол жерде. Бүгін сабақта Төле бидің жазған бір әңгімесімен жұмыс жасаймыз.

Әдемі әуен



Гүл шоқтары мен құмыра

















Төле би туралы мәлімет Бейне көрсетілім


Сабақтың ортасы




Мәтіннің тақырыбы:

Қазыналы қарттың тәлімі

Төленің жас кезі. Жотада мал бағып жүрсе анадай жерде бес-алты аттылы кетіп бара жатады. Бала олардың алдынан шығып сәлем береді. Орталарындағы ақсақалды –«Қоңқа би» деген жасы жетпістерге келген кісі екен. 
- Балам, бұл- қай ауылдың малы? 
- Әлібек бидің. 
- Анау үйездеп жатқан жылқылар кімдікі? 
- Жыланкөз байдікі. 
- Е- е, іздеп келе жатқанымыз- сол Жыланкөз бай еді. 
- Менің де сол ауылға барар шаруам бар еді. Сіздерге ілесе барайын ,- деді Төле бала. 
Олар жүріп келе жатып сәске түс кезінде көп жылқыны көреді. Жылқының көптігі соншалық - кіші бесінге дейін шетіне шыға алмайды. Сонда жол серік бала: 
- Ата, мынау жылқы қандай байдың жылқысы болды екен? Білесіз бе? - деп сұрайды.

Қоңқа би: 
- Қарағым, бұл – «Нысапсыз» деген байдың жылқысы, -дейді. 
-«Нысапсыз» деген -қандай бай? 
- Нысапсыз осы малды жия берген, жия берген. Бұл- нашарға, кедейге қайрымы жоқ байдың малы. 
Олар одан әрі жүріп келе жатады. Кенет кең далада жайқалып өсіп тұрған қалың егіннің үстінен түседі. 
- Ойпырм-ой, ата, мынау қандай байдың егіні болды екен? Көз жауын алып, жайқала өсіп тұр ғой, - деді бала. 
- Ә, шырағым, бұл – «Қайырсыз» деген байдың егіні. 
- «Қайырсыз» деген - бай ма? Қай ел болады, ата?, 
- О, Шырағым, айтайын. Бай бір өзі пәлен адам жалдап, осынша жерді айдатты. Арзанға жұмыс істетіп, еңбегін бір жеді. Енді егінді біреудің еңбегімен отырғызып, қырманға салды. Бастыртып, қамбаға құйды. Мұның бәрін өзі істемеді, біреуге істетті. Содан соң елде астық болмай қалған жылы оны қымбатқа сатты. Өзі жан қинамай үйде май шайнап жатты. Келесі жылы тағы егін ектірді. Енді екі есе адам жалдады. Жылдан-жылға осылай кете берді. Одан жұртқа пайда жоқ. Ел ашыққанда қымбатқа сатты. Мұның қайырсыз болатын себебі -осы. Түсініп ал балам. ...

Төле би сол жол үстінде жолыққан Қоңқа қартты құрметпен еске алып, өзіне ұстаз тұтқан екен.

«Даланың дара ділмарлары» кітабынан

Бағалау парақшасымен таныстыру.

Бағалау парақшасы

Р/с

Аты -жөні

«3»

«4»

«5»

1

Сабақтағы белсенділігі




2

Басқаларды тыңдауы




3

Өз пікірін айтуы




4

Топ жұмысын қорғауға қатысуы




5

Қорытынды баға




Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді.

Топтық жұмыс.

Белсенді оқыту: Зерттеу және зерделеу.

Саралау тәсілі: Дереккөздер

Бағалау критерийі

- Мәтіннің негізгі идеясын ашады.

-Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді.

1-тапсырма: «Блум түймедағы»

1-топ: Ақылдылар:Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта.

Дескриптор:

  • Мәтіннің негізгі идеясын ашады, жанрын анықтайды

2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет.

Дескриптор:

  • Сахналық көрініс қояды.

3-топ: Тапқырлар: Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс-әрекетті баянда.

Дескриптор:

  • Іс-әрекетті баяндайды.

Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас-бөліс»


Өздік жұмыс. «Вен диаграммасы»

Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу.

Саралау тәсілдер. Қарқын

Бағалау критерийлері.

-кейіпкерлерге мінездеме береді;

2-тапсырма. Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта.

Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз.


Нысапсыз бай

Қайырсыз бай

Ұқсастықтары

Дескриптор:

- Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады

- Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады.

- Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырады.

Қалыптастырушы бағалау. «Серпілген сауал» әдісі арқылы

Ұжымдық жұмыс. «Қарлы кесек»

Белсенді оқу.Қорытынды шығару және есте сақтау.

Саралау тәсілі. Қарқын

Бағалау критерийлері:

- бір-біріне ашық сұрақтар қояды;

- сұрақтарға толық жауап береді;

3апсырма. Сұрақтарға жауап бер.

- Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар?

- Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің?

- Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма?

Дескриптор:

- оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояа алады,

- сұрақтарға толық жауап бере алады.

Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақ» арқылы

Жұптық жұмыс

Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу.

Саралау тәсілі: «Қорытынды»

Бағалау критерийі:

-Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды.

4- тапсырма SWOT-талдау.

Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса.

S –strengths- Мықты жағы


W-weaknesses- Әлсіз жағы


O- opportunities- Мүмкіндіктер


T- threats- Қауіп-қатерлер


Дескриптор:

- Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды:

- Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды;

- Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады;

- Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады.

Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы»

https://www.youtube.com/watch?v=lq5O9aN0iB0













































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!