Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Қазыналы қарттың тәлімі" 4 сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: Қостанай ауданы. КММ «Мемелекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Құндылықтар Күні: 02.10.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Мамытова Г.Р. Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
2.6 Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау . Қазыналы қарттың тәлімі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
4.2.6.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстыру, бағалау 4.2.6.2. Аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: - оқушылар адами құндылықтарды ажырата алады, - рөлге бөліп оқу арқылы кейіпкерлердің іс-әрекетін салыстыра алады. - сұрақ-жауап арқылы мәтіннің жанрын анықтай алады. Көптеген оқушылар: -құндылықтардың біріне түсіндірме бере алады, - шығармашылық сұраққа жауап бере алады. Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Мәтіннің негізгі идеясын ашады - Мәтіннің жанр ерекшеліктерін анықтайды - Кейіпкерлерге өзгеру себептеріне сай мінездеме береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Сөйлемдерді толық құрау, ойын толық жеткізу жұмыстары Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өз туған жерін сүю, құрметтеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек, ағылшын |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, слайд, видео |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
2.3. Шығарманың тақырыбы мен негігі ойды анықтау. 4.2.3.1. шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелде. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Психалогиялық дайындық. «Құмырадағы гүл» әдісі. Оқушылар ортада шеңберде тұрады. Қолдарындағы гүлдерді өздерінің бойындағы жақсы қасиеттерді айта отырып, ортада тұрған құмыраға салады. «Өнерлі білімді баламын», «Отанымды сүйемін», «Еңбек –ету қажеттілік», «Дотарыма көмектесемін», «Үлкенді сыйлаймын», «Табиғатты қорғаймын», «Сыпайы сөйлеймін». Ширату кезеңі. Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз Бүгінгі сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийін хабарлаймын. Осы айтылған мысалдарыңның бәрі адам үшін қажет, құнды қасиеттер, асыл сөздер. Сендер талдап кеткен құндылықтар рухани және адами құндылықтар. Бұл біздің ұлттық құндылықтар. Ұлттық құндылықтардың бірі - ата-бабаларымыздың ұлағатты ойлары. Біз осы құндылықтарды бойымызға сіңіріп өсуіміз керек екен. Төле бидің өмір жолына тоқтала кетсем... Төле би. 1663-1756жж Жамбыл облысы, Шу өзені, Жайсаң жайлауында дүниеге келді. Ташкент қаласында 12 жыл билік жүргізді. Кесенесі сол жерде. Бүгін сабақта Төле бидің жазған бір әңгімесімен жұмыс жасаймыз. |
Әдемі әуен
Гүл шоқтары мен құмыра
Төле би туралы мәлімет Бейне көрсетілім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Мәтіннің тақырыбы: Қазыналы қарттың тәлімі Төленің жас кезі. Жотада мал бағып жүрсе
анадай жерде бес-алты аттылы кетіп бара жатады. Бала олардың
алдынан шығып сәлем береді. Орталарындағы ақсақалды –«Қоңқа би»
деген жасы жетпістерге келген кісі
екен. Қоңқа
би: Төле би сол жол үстінде жолыққан Қоңқа қартты құрметпен еске алып, өзіне ұстаз тұтқан екен. «Даланың дара ділмарлары» кітабынан Бағалау парақшасымен таныстыру. Бағалау парақшасы
Адами құндылықтар арқылы 3 топқа бөлінеді. Топтық жұмыс. Белсенді оқыту: Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілі: Дереккөздер Бағалау критерийі - Мәтіннің негізгі идеясын ашады. -Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін көрсетеді. 1-тапсырма: «Блум түймедағы» 1-топ: Ақылдылар:Мәтіннің негізгі идеясын аш. Әдеби жанрдың қай түріне жататынын анықта. Дескриптор:
2-топ: Білгірлер: Төле би мен Қоңқа қарттың сөзін сахналап көрсет. Дескриптор:
3-топ: Тапқырлар: Нысапсыз бай мен Қайырсыз байдың орнына өзіңді қойып, іс-әрекетті баянда. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: «Ойлан-жұптас-бөліс» Өздік жұмыс. «Вен диаграммасы» Белсенді оқу. Зерттеу және зерделеу. Саралау тәсілдер. Қарқын Бағалау критерийлері. -кейіпкерлерге мінездеме береді; 2-тапсырма. Мәтінді іштей оқы. Кейіпкерлерді анықта. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне назар аудар.Сипатта. Не себепті мінез-құлқы өзгерді деп ойлайсың? Сұрақтардың жауабын мәтін ішінен тауып жаз.
Нысапсыз бай Қайырсыз бай Ұқсастықтары Дескриптор: - Нысапсыз байдың іс-әрекетін жазады - Қайырсыз байдың іс-әрекетін жазады. - Кейіпкерлердің іс әрекетін салыстырады. Қалыптастырушы бағалау. «Серпілген сауал» әдісі арқылы Ұжымдық жұмыс. «Қарлы кесек» Белсенді оқу.Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау тәсілі. Қарқын Бағалау критерийлері: - бір-біріне ашық сұрақтар қояды; - сұрақтарға толық жауап береді; 3-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. - Автор осы мәтін арқылы сендерге не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? - Осы мәтіннен өзіңе қандай ой түйдің? - Өмірде осы кейіпкерлер (Нысапсыз бай мен Қайырсыз бай) сияқты адамдар бола ма? Дескриптор: - оқушылар бір-біріне ашық сұрақ қояа алады, - сұрақтарға толық жауап бере алады. Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақ» арқылы Жұптық жұмыс Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу. Саралау тәсілі: «Қорытынды» Бағалау критерийі: -Мәтін мазмұны бойынша талдау жасайды. 4- тапсырма SWOT-талдау. Мәтін мазмұны бойынша талдау жұмысын жаса.
Дескриптор: - Мәтін мазмұны бойынша мықты жағын анықтайды: - Мәтін мазмұны бойынша әлсіз жағын анықтайды; - Мәтін мазмұны бойынша мүмкіндіктерді жазады; - Мәтін мазмұны бойынша қауіп-қатерлерді жазады. Қалыптастырушы бағалау: «Табыс баспалдағы» |
https://www.youtube.com/watch?v=lq5O9aN0iB0
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |