Сабақтың
мақсаттары
|
«Мен- мен едім, мен
едім!» шығармасын түсініп
оқу, өлеңнің мазмұндық желілерін
анықтау, сюжеттік-композициялық талдау
жасау.
Үзінділердегі негізгі ойды
шығармашылықта қолдану, өмірмен байланыстырып
жазу.
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды
психологиялық ахуал.
Шаттық
шеңбері.
«Мен сені
теңеймін батырға» теңеулер арқылы сабақты
бастау. (музыка әуені)
Топқа
бөлу:
«QAZMATH»
платформасымен
« Бас, қол,
жүрек» әдісі арқылы 3 топқа
бөлу.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Filippiti
Randomizer» платформасы арқылы үй
тапсырмасын бекіту.
1. Махамбет қандай
тұлға?
2. Баймағамбет
қандай кейіпкер?
3. Ақынның күйлерін
атаңдар?
4. Махамбеттің
қандай шығармаларын
білесіңдер?
5. Суреттер
сөйлейді.
«Болжау» әдісі
арқылы тақырыпты болжау. «Өз мендігіміз»
стратегиясы.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
|
Шаттық
шеңбері.
«Мен сені теңеймін
батырға» теңеулер арқылы сабақты
бастайды.
«QAZMATH»
платформасымен « Бас, қол,
жүрек» әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Filippiti
Randomizer» платформасы арқылы үй
тапсырмасы бекітіледі.
«Өз мендігіміз»
стратегиясы.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
|
Дескриптор:
-өтілген
тапсырмаларды түсінеді.
-сұрақтарға жауап
береді.
(1
балл)
|
Қажетті қима
қағаздары.
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
10
минут
2
минут
10
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Мағынаны тану.
Жаңа сабақ
М. Өтемісұлы «Мен
мен едім, мен едім»
өлеңі.
Өлеңнің шығу
тарихына байланысты видео
көрсетіледі.
Шығарма
мазмұнымен толық
танысады.
1 –
тапсырма. Шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау
жасаңдар.
Жұптық жұмыс.
«Автор жолымен» әдісі.
1. Шығарма
тақырыбына байланысты
тапсырмалар.
2. Автор стиліне
сюжетіне байланысты
тапсырмалар
3. Өлең
үзінділерімен композициялық талдау
жасау.
Махамбеттің қымбат
заттарының ішіндегі
тапсырмалар.
ҚБ
2 –
тапсырма. Шығармалардан алған үзінділерді
шығармашылық жұмыстарда қолдана отырып тапсырмаларды
орындаңдар.
Топтық жұмыс.
«Дыбыстар сөйлейді, «Ноутбук, Гогл»
әдістері.
1 – топ Махамбеттің
арманын әрбір дыбысына жазып
шығасыңдар.
2 – топ Автор
стиліне сүйене отырып Махамбет туралы өлең
шығарыңдар.
3 – топ Махамбетке
хат жазыңдар.
ҚБ
Сергіту
сәті
-
Қолымызды алдыға
созып, күн нұрымен демаламыз. Терең тыныс аламыз. Қолымызды соза
отырып, жаттығу жасаймыз. Соңында қолымызды айқастырамыз. Егер оң
қолыңыз сол қолыңыздың үстінде болса, онда сіз қарапайымдылықпен
мейірімділікке жақынсыз. Егер сол қол үстінде болса, онда сіз
мақтағанды ұнататын жан
екенсіз.
3 – тапсырма 4
деңгейлі оқушылармен
жұмыс.
Жеке
жұмыс.
«DEAL»
әдісі.
4 деңгейлі оқушыға
сұрақ:
-
«Мен мен едім, мен едім» өлеңінің авторы
кім?
-
Махамбет
кім?
3 деңгейлі оқушыға
сұрақ:
-
Өлеңнен не
түсіндің?
-
Өлеңдегі «сұлтан» сөзінің мағынасы
қандай?
2 деңгейлі оқушыға
сұрақ:
-
Өлеңде ақын образы
қандай?
-
Ақынның өлеңді жазудағы негізі себебі не деп
ойлайсың?
1 деңгейлі оқушыға
сұрақ:
-
Ақын өлеңі арқылы
қазіргі өмірге қажетті қандай ой айтуға
болады?
-
Ақынның әділдігін
өлеңнен аңғара алдыңба?
ҚБ
Кері
байланыс:
«Мейрамхана
мәзірі» арқылы сабаққа кері байланыс
беріледі.
|
Өлеңнің шығу
тарихына байланысты видео
көрсетіледі.
Шығарма мазмұнымен
толық танысады.
Топтағы оқушылар
тапсырмаларды өздері бөліп
алады.
Оқушылар өлең
үзінділерімен
жұмыс
жүргізеді.
Жаттығу жасау арқылы
белсенділіктері мен қызығушылықтары
артады.
Сыныптағы оқушылар
деңгейлік тапсырманы
орындайды.
Сабаққа кері
байланыс береді.
|
Дескриптор:
-Шығарма мазмұнымен
танысады.
- Шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау
жасайды. |