Материалдар / Ашық сабақ "Қолөнер шебері" 3-сынып

Ашық сабақ "Қолөнер шебері" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыныпта жұмыс атқаратын қазақ тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2021
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өнер


Мектеп: №5 мектеп-гимназия

Мұғалімнің аты-жөні:Хұдайбергенова А.А.

Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны: 4

Күні: 28.01.2021ж Сынып: 3 «В»

Сабақ тақырыбы

5-сабақ. Қолөнер шебері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.1.5.1 тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсіну, кейіпкерлері туралы сұрақтар қою және оларды сипаттау;

3.2.1.1 сөйлеу барысында мәтін тақырыбына сәйкес сөздерді қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы: тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді.

Көбі:тыңдау-көру материалдарындағы кейіпкерлер туралы сұрақтар қояды,оларды сипаттайды.

Кейбірі:сөйлеу барысында мәтін тақырыбына сәйкес сөздерді қолданады.

Бағалау критерийлері

Қолөнер шебері туралы білгендерін айтады,сұрақтарға жауап береді,нақты сұрақтарға жауап береді.

Лексикалық минимум

қолөнер, шебер

Құндылықтарды дарыту


Қолөнерге, еңбекті бағалауға баулу, үнемшілдікке, сабырлыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Еңбекке баулу

АКТ қолдану дағдылары

аудиотаспа, интербелсендітақта, таныстырылым

Бастапқы білім


Қағаздан ойыншық жасадық

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

10

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу.

2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу

3.Психологиялық жағымды ахуал туғызу.Оқушылар мұғаліммен бірге тақпақты қайталайды.

4. Үй тапсырмасын тексеру. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суретті пайдаланып, сөйлемдер құрау.

«Болжау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырады.Грамматикалық тақырыппен таныстырып өтеді.

Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

Сендер суреттерден нелерді көріп тұрсыңдар?

Слайд


















суреттер

Сабақтың ортасы



5 минут










10 минут






















5 минут

Жаңа сөздермен жұмыс. «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады. Мұғалім сөздерді айтады, оқушылар қайталайды.

Алқа-колье,ожерелье,подвеска

Тоқу-вязать,плести

Сандық-сундук

Бұйым- вещь,изделие

Тері-кожа,шкура

Тыңдалым. Аудиотаспадан мәтінді тыңдайды.

Бүгін Әнелдің туған күні.Балнұр қызыл моншақтардан алқа тоқыды.Балнұрдың алқасы әдемі болды.Алқаны Әнелге сыйлады.Балнұр тоқуды үйретті.Әнел әдемі алқаны көріп, қуанды.

«Қара жәшік» әдісі.Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар

Балнұр оған не сыйлады?

Балнұр бұйымды неден жасайды?

Балнұр нені үйретті?

Ол моншақтан не тоқи алады?


Бағалау критерийі:кейіпкерлер туралы сұрақтар қояды,оларды сипаттайды.

Дискритор

-мәтінді түсінеді.


Жазылым.4-тапсырма.«Кімжыдам?» әдісі.Кім?,Қандай?,Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді бөлек жазады.

Саша,ақылды, тоқиды,Әлібек,тартады,қолөнер,жасайды,еріншек,түсірді,

үйретті,нағашы атам,күміс бояды.


Дескриптор

-сөздерге сұрақтар қояды.


Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы мұғалім балаларды бағалайды.

Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар.


Қолөнер шебері.

Нағашы атам-қолөнер шебері.Ол кісі теріден қамшы тоқиды.Атамның қамшылары көрмеде тұр.Атам туралы кино түсірді.Менің де шебер болғым келеді.


«Ойлан,тап!» әдісі.Оқушылар ақпараттың дұрыс/ бұрыстығын анықтайды.


Дескриптор

-Мәтіннің дұрыс/бұрыстығын анықтайды.


Бағалау. Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды.


Слайд










Мәтін






















Суреттер, слайд

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты бекіту. «Ребус шешу» әдісі арқылы сабақты бекіту.

Ребус шешу





Рефлексия


«Бас бармақ» әдісі.


Үйге тапсырма: 5-тапсырма.23-бет.







сурет

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ