Материалдар / Ашық сабақ :Қорқыттың нақыл сөздері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ :Қорқыттың нақыл сөздері

Материал туралы қысқаша түсінік
8 "ә" сыныбы Ашық сабақ "Қорқыттың нақыл сөздері". Қорқыт атаның өмірі, шығармашылығы, артында қалған нақыл сөздер жайында өткізілген кең көлемде ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2021
1122
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Хамза атындағы №2 жалпы орта мектебінің



Бекітемін Келісемін

Мектеп директоры Директордың оқу ісі

-------------------------- жөніндегі орынбасары

Д.Дийметова -----------------------------------

Б.Исмаилов




Shape1

Ашық сабақ







Тақырыбы:Қорқыт атаның нақыл сөздері


8-«Ә» сыныбы


Қазақ тілі мен әдебиеті пәні

мұғалімі:Ж.Стамкулова





Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Пәні: қазақ әдебиеті


  1. Бөлім: «Дананың сөзі-ақылдың көзі»


Мектеп : Хамза атындағы №2 жалпы орта мектебі

Күні:20.09.21 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Стамкулова


Сынып:8 ә

Қатысқандар саны:18

Қатыспағандар: -

Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері


Оқу мақсаты:


8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

Бағалау критерий:

Шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстыра алады.

Тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады

Шығарманың тақырыбы мен идеясын түсінеді.

Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: Басқа шығармалармен салыстыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: тәңірі,адамның тілегі, ананың көңілі, ата, ұл, қыз.т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Нақыл сөз дегеніміз не?

Нақыл сөздердің құндылығы неде?

Алдыңғы оқу:

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы:

8 минут






Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу

2. Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке»

3. Топқа біріктіру:«Санамақ»

1-топ:Ақындар

2-топ:Жазушылар

3-топ:Зерттеушілер

4.Ширату жаттығуы:

Үй тапсырмасы:Қорқыт туралы аңыздар

«Әдебиетлото» ойыны

Дүниеге келу, 150, аспап, күй, аңыз, 11, 20, көр, табиғат атаулы, ажал, жер кіндегі, су, желмая, Ахмет, шырғай, оғыз , 95 т.б


дидактикалық материалдар.




Интерактивті тақта

Ортасы

Жаңа сабақ:

15 минут































5 минут


Бейнефильмнен Қорқыт атаның нақыл сөздерін тыңдату.



«Бос терезе» ойыны

Жаңа сабақ бойынша түсінгендерін оқушылар жазады.


1-тапсырма.Топтық жұмыс.

«Попс формуласы»бойынша тапсырманы орындап, постерге түсіріңдер :

І топ. Қорқыттың нақыл сөздерінің мән-мағынасын түсініп оқып, мазмұнын ашып, нақыл сөздерін тақырыбына қарай топтастырыңдар.

ІІ топ. Қорқыттың нақыл сөздері мен қазақтың мақал-мәтелдеріне ұқсастығына тоқталыңдар.

ІІІ топ. «Қорқыт ата» кітабы- мәдени байлығымыз, әдеби қазынамыз, тарихи жәдігеріміз екендігін дәлелдеңдер.


«Попс формуласы»:

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»


Дескриптор:

1.Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын, тақырыбын түсінеді.

2.Басқа шығармалармен салыстыра алады.

3.Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

ҚБ:Смайликтермен топты бағалайды.


2-тапсырма.


Қорқыттың нақыл сөздері мен Абайдың қарасөздерінің ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар.


Дескриптор:

1. Қорқыттың нақыл сөздері мен А.Құнанбаевтың қарасөздерінің айырмашылығын табады.

2.Екеуінің ортақ идеясын табады.



Топтарға мәтінді бөліп беру


флипчарт,

стикерлер,

маркер, А 3


8-сынып, қазақ әдебиеті оқулығы


қанатты сөздер,орфо-графиялық,

орфоэпиялық сөздік.








смайликтер







Кесте























Венн диаграмасы














Соңы:

5 минут





2 минут

Білімді бекіту:

«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушыларға таңдай отырып, сұрақтар қояды.

1.Қорқыт атаның нақыл сөздері қандай топтарға жіктеуге болады?

2.Қорқыт атаның қандай нақыл сөздерін білесің?

3.Қорқыт ата мұрасының қазіргі кездегі маңызы қандай?

4.Сыр бойында не болды?

5.Қорқыт ата кітабы туралы не білесің?

6.Қорқыт атаға серік болған кім?




Кері байланыс:

Оқушыларға «Блоб ағашы » парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.


Үйге тапсырма :Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа оқып келу

.

доп





Оқушылар берілген параққа

пирамида бойынша

меңгерген білімдеріне сараптама жасайды




«Блоб ағашы» әдісі

Қосымша мәліметтер

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сәйкестендір:

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау арқылы оқушы өз білімінің қаншалықты дәрежеде екенін біліп,білімінің жақсаруына ықпал етеді.


  • топтық

  • жеке

  • критериалды бағалау

Пәнаралық байланыс:

Өзін-өзі тану,

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!