Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.2.2.1 -публицистикалық және
ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы
тану;
8.3.5.1 - оқылым
және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап,
әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис)
жазу;
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Ғылыми стиль ерекшелігін
түсіну, публицистикалық стиль ерекшелігін
түсіну,оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтін жазу;
Көпшілігі: ғылыми және публицистикалық
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау,
талқылау), құрылымын тілдік құралдары арқылы тану, оқылым және
тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап,
аннотация жазу;
Кейбір
оқушылар: публицистикалық және ғылыми
стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану,
оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін
сақтап, аннотация жазу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ
-
Қоршаған орта
адамның көңіл күйіне, жаны мен тәніне қалай әсер
етеді?
-
Қоршаған ортаны
не себепті қорғау керек?
Оқушылар
сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ
тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
-
Сендердің араларыңда
қоғамдық орындарды ластап, кез келген жерге қоқыс тастайтын балалар
бар ма?
-
Неліктен қоршаған
ортаны қорғау, сақтау керек?
-
Адамның табиғаттың
ажырамас бөлігі екенін
дәлелдеңдер.
Дескриптор
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
Оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді
салыстырыңдар.
1-мәтін
|
|
2-мәтін
|
|
Мәтінніңстилі
|
|
|
|
|
Тақырыбы
|
|
|
|
|
Түрі
|
|
|
|
|
Тілі
|
|
|
|
|
Екімәтінніңұқсастығы
|
|
|
|
Екімәтінніңайырмашы-
лығы
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Мәтін тақырыбын, мәселесін
анықтайды.
-
Стильдерді ажырата
алады;
-
3. Стиль белгілерін
таба алады;
-
4. Екі мәтіннің
ұқсастығын анықтайды;
-
5. Екі мәтіннің
айырмашылығын анықтайды.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН
2-тапсырма.
М. Мақатаевтың «Мен таулықпын» өлеңіне
аннотация жазыңдар. Сөз саны 50-60
сөз.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп,
назары сабаққа аударылады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
Екі мәтінді
салыстырады.
1.Мәтін тақырыбын,
мәселесін анықтайды.
2.Стильдерді ажырата
алады;
3. Стиль белгілерін
таба алады;
4. Екі мәтіннің
ұқсастығын анықтайды;
5. Екі мәтіннің
айырмашылығын анықтайды.
Оқушылар өлең
бойынша аннотация жазады;
Аннотация құрылымын
сақтайды;
Сөз санын
сақтайды.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ

Смайликтер
|
8-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(kazakh.irib.ir)
(Мұқағали
Мақатаев)
|