Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Табиғатты аялайық!»
Мақсаты: Балаларға табиғат, тіршілік, коршаған орта арасында байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, балаларға өлі және тірі табиғат жөнінде мағлұмат беру, табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауға, қадірлей білу және қамқорлық жасай білуге үйрету. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.
Әдіс –тәсілдер: ТРИЗ әдісі, саяхат, әңгіме, түсіндіру, көрсету, сұрақ –жауаптар.
Көрнекі – құралдар: АКТ, тақырып бойынша суреттер, видео – слайд, интерактивті тақта, доп,шарлар,айналар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҰОІӘ дайындық |
Сәлеметсіңдерме балалар! Мен сендерді көргеніме өте куаныштымын. Ендеше бір-бірімізге деген жылы лебіздрімізді білдіріп таңғы шаттық шеңдерін жасайық. Сәлем cаған күннің нұры, Сәлем саған көк аспан, Сәлем саған Жер-Ана Сәлем саған қоршаған орта! |
Сәлеметсізбе! Біз де куаныштымыз! Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҰОІӘ өткізілуі |
Балалар сендер отырмас бұрын мен сендерге жұмбақ жасырамын, мұқият тыңдаңдар. Бір жерінде ыстық Бір жерінде суық Бір жерінде күн Бір жерінде түн Керемет алып неткен -Иә дұрыс айтасыңдар, міне мынау жер шары, пішіні қандай? |
Жер шары Дөңгелек |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Балалар біз қазір сіздермен «Жер шары» ойынын ойнаймыз. Ойын шарты бойынша мен қолымдағы допты бір балаға лақтырып, «жер шары» деп айтамын қағып алған бала жер шарында кімдер? Нелер? мекедейтінін шапшаң айтып допты кері лақтырады. Мысалы:тәрбиеші «Жер шары» десе бала «адам» деп жылдам жауап беруі тиіс. |
Балалар ойынды ойнайды.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жарайсыңдар балалар! Адам, құстар,жануарлар, жәндіктер, аңдар, ағаштар, гүлдер, таулар. Бұның барлығын бір сөзбен айтқанда не деп айтамыз? Дұрыс айтасыңдар біз бүгін сіздермен осы табиғат ұғымымен тереңірек танысамыз. Табиғат туралы айтқанда әрине жыл мезгілдерді айтамыз. Балалар қандай жыл мезгілдері бар? Әр мезгілге өзіне тән белгілерін қояйық!Мысалы:қыс мезгіліне қар, бұлтты. Балалар қазір қай мезгіл? Бүгін ауа райы қандай?
Ғажайып сәт Экраннан хатты оқу Табиғат аясындағы ақ қайың ағашынан келіп тұр екен. |
Табиғат
Балалар жыл мезгілдерін суреттеп айтады. Тәрбиешінің тапсырмасы бойынша әр мезгілге өзіне тиісті белгісін қойып шығады. Қазір қыс мезгілі. Балалар ауа райына тиісті белгісін қояды. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Хат Сәлеметсізбе, құрметті балалар! Мен ақ қайыңмын. Мен сендерге жазда жандарыңа сая болатын едім. Кәзіргі кезде менің қалым нашарлап бара жатыр маған адамдар көңіл бөліп қарамайды. Менің бұтақтарым сынып,сусыз қурап бара жатырмын. Мен сендерден сұрайтыным маған көмек беріңдерші. Сәлеммен Ақ қайың |
Балалар хатты мұқият тыңдайды
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
-Балалар сендер, мейірімді де ақылды,сүйкімді балаларсындар ақ қайыңға көмектесеміз бе? Ендеше табиғат аясына саяхатқа шығып ақ қайыңға көмектесейік. Балалар музыкамен айналғанда ертегілер әлеміне тап болады. Балалар біз ертегілер әлеміне тап болған сияқтымыз. Табиғат аясында жүргенде ережеледі айтып жүру. Табиғат ананы ластамай тазалықты сақтай білуіміз керек. Тағы қандай ережелерді білесіңдер? Тыныштық сәті: Табиғат құбылыстарының дыбыстарын тыңдау. Балалар не естідіңдер? Ненің дыбысы деп ойлайсыңдар? Осы құбылыстардың барлығы табиғат құбылыстарына жатады. Табиғат – бізді қоршаған орта, туған елім, ауа, күн мен жер және су, орман мен жануарлар. Табиғат екіге бөлінеді. Ол тірі табиғат және өлі табиғат. Осы кезде бауырсақ /Мадияр/ пайда болады: Сәлеметсіңдер ме балалар! Менің кім екенімді білетін шығарсыңдар! Тәрбиешілерін дұрыс айтады. Табиғат екіге бөлінеді. Тірі табиғат,өлі табиғат.Аты айтып тұрғандай тірі табиғатқа демалатын, қоректенетіндер жатады.Ал өлі табиғатқа жаны жоқ заттар жатады. Ары қарай жол жүру үшін менің сұрағыма жауап беріңдер.Өлі табиғатқа не жатады?тірі табиғатқа ше? |
Қандай әдемі! Біз қайда келдік?
Балалара өздері білетін ережелерді айтады.
Желдің үрлегенің, жаңбырдың жауғанын, құстардың мен жан-жануарлардың дыбыстарын естідік.
Тірі табиғатқа: ағаш,шөп,гүл,адамдар,аңдар,құстар жатады, олар өседі, дем алады, көбейеді,денесінде жан бар. Өлі табиғатқа: су,тас, құм,ауа жатады, олар өспейді,дем алмайды денесінде жаны жоқ. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бірақ осы тірі табиғат пен өлі табиғат бір-бірімен тығыз байланысты екен.Оны мен саяхат барысында бақылап көреміз. Жерде аңдардың іздері жатады. Балалар бұл осы тірі табиғаттың бірі аңдардың іздері. Қараңдаршы табиғат аясында неше түрлі аңдар жүреді екен. Интерактивті тақтадан жердегі аңның ізінің, қай аңдікі екенін түсіндіріп көрсету. Бауырсақ жолды ашады. Келесі қоянның кедергісінен өту керек. Қоян / Сұлтан/: -Сәлеметсіңдер ме балалар мен қоян желаяқпын. Балалар қараңдаршы экранда сылдырап ағып жатқан не екен? -Дұрыс бұл су. -Ал судың қандай пайдасы бар?Мені таңқалдырсаңдар Жолдан өтесіңдер!
Балалар қоянды таңқалдыруымыз керек. Маған көмектесіп жіберіңдер! Фартук таққан екі бала тәжірибе жасауға келеді. Тәжірибе: Фейри ,қант,су қосып сабын көпіршіктерін жасап шығару. Балалар біз ақ қайыңға жеткенімізше әлі біраз жол жүру керек.
Қасқырдың Сәлеметсіңдер ме балалар!Мен сендерге бір жұмбақ жасырамын мұқият тыңдаңдар. Бар ма, жоқпа, оны анық білмейсің Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің? Ол не ? - Ауа не үшін керек? - Ауаның түсі қандай? - Қолмен ұстауға болама?
Тәрбиеші:Табиғат аясындағы ағаштар, әсем гүлдер, тіпті бөлмеміздегі гүлдер де ауадағы шаңды жұтып, бізге таза ауа жіберіп отырады екен. Демек өсімдіктерге қамқор болуымыз керек екен. - Балалар айналаға қараңдаршы, біз ауаны көреміз ме? |
Апай мынау не жатқан?
«Су» Ішеміз, жуынамыз. Су- балалар өлі табиғатқа жатады,ал біз адамдар суды ішеміз бізге пайдасы өте көп екен.Демек өлі табиғат пен тірі табиғат бір-бірімен тығыз байланысты екен
Балалар сабын көпіршіктерін үрлейді.
«Ауа»
Демалу үшін
Түсі жоқ ,көрінбейді Жоқ олмен ұстауға болмайды Жоқ |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1-тәжірбие: Әр баланың қолына айна беріледі.Балалар айнаға үрлеп, ауаның бар екеніне көз жеткізеді 2-тәжірбие: Балалар енді мұрнымызды қолымызбен жауып аузымызды ашпай көрейік.
Аюдың кедергісі: - Сәлеметсіңдер ме балалар! Көрдіңдер ме балалар ауасыз тыныс алу мүмкін емес екен. Ендеше балалар осы табиғат аясында бойымызды сергітіп бір тынығып алайық.Менің бойымды сергітсеңдер мен риза болып қалар едім.. Сергіту сәті. Музыка ойналады.
Осы кезде түлкі келеді : Сәлеметсіңдер ме балалар! Менің сендерге бір тапсырмам бар, мен бақшамдағы көкөністер мен жемістерді ажырата алмай басым қатты. Көмектесіңдерші!
Осы сәтте ақ қайыңды бір бала көріп қалады Салеметсіз бе ақ қайың! Біз сіздің жіберген хатыңызды алып сізге көмек берейін деп келдік. Ақ қайың: Амансыңдар ма бүлдіршіндерім менің !Hello my children!Здравствуйте дети! Бұтақтарымды қатты жел соғып сындырып тамырымды кептіріп кетті. Маған су құйып, бұтақтарыма көмектесіп жіберсеңіздер жақсы болар еді. Ақ қайың рахметін айтады.
Ақ қайың біздің балаларымыз табиғатты қатты құрметтейді.Олар табиғат жайлы тақпақтар да біледі. |
Балалар мұрындарын қолдарымен жабады.
Музыка ойналады./Слайд/ Балалар қимылмен бойларын сергітеді. .
Дидактикалық ойын: «Көкөністер мен жемістерді ажырат»
Балалар сөмкеден көкөністер мен жемістерді алып қандай жеміс екенін пішіні, түсін атайды.
Апай әне бізге хат жіберген ақ қайың анда тұр.
Балалар ақ қайыңға су құйып, түбін қопсытып көмектеседі.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тақпақтар
|
Малика: Бұтақтарды сындырмай Тазалықты сақтаймыз Гүл өсіріп су құйып Табиғатты қорғаймыз Балым: Бақта гүлдер тереміз Бірге ойнаймыз күлеміз Міне біздер қандаймыз Табиғатты қорғаймыз Алинұр: От та, суда, ауа да Жан-жануар барлығы Орман теңіз тауларда Табиғаттың байлығы Теміржан: Табиғат егіз адаммен Ұқсастық табам содан мен Мәңгілік болсын егіздер Жер –Ана , көк теңіздер |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды |
- Міне балалар біз табиғат аясындағы ақ қайыңғада көмектестік. Ендеше саяхатымызды аяқтап балабақшаға оралайық. Балабақшаға оралу. Аққайың: - Балалар сендерге саяхат ұнады ма? - Балалар табиғат аясында нені білдіңдер? - Тірі табиғатқа нелер жатады екен? -Ал өлі табиғатқа ше? «Таңдап алда, атын ата» дидактикалық ойынын ойнауға шақырамын Шарты: Екі топқа бөлу. Екі топқа да өлі және тірі табиғат суреттін тарату.Балалар таңдап алып,тірі табиғат пен өлі табиғатқа бөліп қояды. Тәрбиеші:Табиғатты қорғау үшін бәріміз күресейік, Бір-бір ағаш және гүл егейік. Текке отырмай жасымыз бен кәріміз, Таза ауа үшін терімізді төгейік. Балалар, біз табиғат туралы айттық. Сендерге ұнады ма! Барлығың да бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар. Бағалау:Бүгінгі сабақта өздеріңді қалай сезінгендеріңді мына әдемі сары шарларға бейнелеп көрсетейік. |
. Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім беру
саласы: Таным
Оқу
іс-әрекеті: Қоршаған ортамен
таныстыру
Тақырыбы: «Табиғатты
аялайық!»
Мақсаты: Балаларға табиғат, тіршілік, коршаған орта
арасында байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, балаларға
өлі және тірі табиғат жөнінде мағлұмат беру, табиғатқа
сүйіспеншілікпен қарауға, қадірлей білу және қамқорлық жасай білуге
үйрету. Балалардың ойлау қабілеттерін
дамыту.
Әдіс
–тәсілдер: ТРИЗ әдісі, саяхат, әңгіме, түсіндіру,
көрсету, сұрақ –жауаптар. Көрнекі –
құралдар: АКТ, тақырып бойынша суреттер,
видео – слайд, интерактивті тақта,
доп,шарлар,айналар. Іс-әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің
іс-әрекеті Балалардың
іс-әрекеті ҰОІӘ дайындық Сәлеметсіңдерме балалар! Мен сендерді көргеніме
өте куаныштымын. Ендеше бір-бірімізге деген жылы лебіздрімізді
білдіріп таңғы шаттық шеңдерін жасайық. Сәлем cаған күннің
нұры, Сәлем саған көк
аспан, Сәлем саған
Жер-Ана Сәлем саған қоршаған
орта! Сәлеметсізбе! Біз де
куаныштымыз! Балалар шаттық шеңберіне
тұрады. ҰОІӘ өткізілуі Балалар сендер отырмас бұрын мен сендерге
жұмбақ жасырамын, мұқият тыңдаңдар. Бір жерінде ыстық Бір жерінде суық Бір жерінде күн Бір жерінде түн Керемет алып неткен -Иә
дұрыс айтасыңдар, міне мынау жер шары, пішіні
қандай? Жер
шары Дөңгелек Балалар біз қазір сіздермен «Жер шары» ойынын
ойнаймыз. Ойын шарты бойынша мен қолымдағы допты бір балаға
лақтырып, «жер шары» деп айтамын қағып алған бала жер шарында
кімдер? Нелер? мекедейтінін шапшаң айтып допты кері лақтырады.
Мысалы:тәрбиеші «Жер шары» десе бала «адам» деп жылдам жауап
беруі тиіс. Балалар ойынды ойнайды. Жарайсыңдар балалар! Адам,
құстар,жануарлар, жәндіктер, аңдар, ағаштар, гүлдер, таулар. Бұның
барлығын бір сөзбен айтқанда не деп
айтамыз? Дұрыс айтасыңдар біз бүгін сіздермен осы табиғат
ұғымымен тереңірек танысамыз. Табиғат туралы айтқанда
әрине жыл
мезгілдерді
айтамыз. Балалар қандай жыл мезгілдері
бар? Әр мезгілге өзіне тән
белгілерін қояйық!Мысалы:қыс мезгіліне қар,
бұлтты. Балалар қазір қай
мезгіл? Бүгін ауа райы
қандай? Ғажайып
сәт Экраннан хатты
оқу Табиғат аясындағы ақ қайың
ағашынан келіп тұр екен. Табиғат Балалар жыл мезгілдерін
суреттеп айтады. Тәрбиешінің тапсырмасы бойынша әр мезгілге өзіне
тиісті белгісін қойып шығады. Қазір қыс
мезгілі. Балалар ауа райына тиісті
белгісін қояды. Хат Сәлеметсізбе, құрметті
балалар! Мен ақ қайыңмын. Мен сендерге жазда
жандарыңа сая болатын едім. Кәзіргі кезде
менің қалым нашарлап бара жатыр маған адамдар көңіл бөліп
қарамайды. Менің бұтақтарым сынып,сусыз қурап бара жатырмын.
Мен сендерден сұрайтыным маған көмек беріңдерші. Сәлеммен Ақ
қайың Балалар хатты мұқият
тыңдайды -Балалар сендер,
мейірімді де ақылды,сүйкімді
балаларсындар ақ қайыңға көмектесеміз
бе? Ендеше табиғат аясына саяхатқа шығып ақ қайыңға
көмектесейік. Балалар музыкамен айналғанда
ертегілер әлеміне тап болады. Балалар біз ертегілер әлеміне
тап болған сияқтымыз. Табиғат аясында жүргенде
ережеледі айтып жүру. Табиғат ананы ластамай
тазалықты сақтай білуіміз керек. Тағы қандай ережелерді
білесіңдер? Тыныштық
сәті: Табиғат
құбылыстарының дыбыстарын
тыңдау. Балалар не
естідіңдер? Ненің дыбысы деп
ойлайсыңдар? Осы құбылыстардың барлығы
табиғат құбылыстарына
жатады. Табиғат – бізді қоршаған орта,
туған елім, ауа, күн мен жер
және су, орман мен
жануарлар. Табиғат екіге
бөлінеді. Ол тірі табиғат және өлі
табиғат. Осы кезде бауырсақ /Мадияр/
пайда болады: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Менің кім екенімді білетін шығарсыңдар! Тәрбиешілерін дұрыс айтады.
Табиғат екіге бөлінеді. Тірі табиғат,өлі табиғат.Аты айтып
тұрғандай тірі табиғатқа демалатын, қоректенетіндер жатады.Ал өлі
табиғатқа жаны жоқ заттар жатады. Ары қарай жол жүру үшін менің
сұрағыма жауап беріңдер.Өлі табиғатқа не жатады?тірі табиғатқа
ше? Қандай
әдемі! Біз қайда
келдік? Балалара өздері білетін
ережелерді айтады. Желдің үрлегенің,
жаңбырдың жауғанын, құстардың
мен жан-жануарлардың
дыбыстарын естідік. Тірі
табиғатқа:
ағаш,шөп,гүл,адамдар,аңдар,құстар жатады, олар өседі, дем
алады, көбейеді,денесінде жан
бар. Өлі
табиғатқа: су,тас, құм,ауа
жатады, олар өспейді,дем алмайды денесінде жаны
жоқ. Бірақ осы тірі табиғат пен өлі
табиғат бір-бірімен тығыз байланысты екен.Оны мен саяхат
барысында бақылап көреміз. Жерде аңдардың іздері
жатады. Балалар бұл осы тірі
табиғаттың бірі аңдардың іздері. Қараңдаршы табиғат аясында неше
түрлі аңдар жүреді екен. Интерактивті тақтадан
жердегі аңның ізінің, қай аңдікі екенін түсіндіріп
көрсету. Бауырсақ жолды ашады. Келесі
қоянның кедергісінен өту керек. Қоян /
Сұлтан/: -Сәлеметсіңдер ме балалар мен
қоян желаяқпын. Балалар қараңдаршы экранда сылдырап ағып жатқан не
екен? -Дұрыс бұл
су. -Ал судың қандай пайдасы
бар?Мені таңқалдырсаңдар Жолдан
өтесіңдер! Балалар қоянды таңқалдыруымыз
керек. Маған көмектесіп жіберіңдер! Фартук таққан екі
бала тәжірибе жасауға келеді. Тәжірибе: Фейри ,қант,су қосып сабын
көпіршіктерін жасап шығару. Балалар біз ақ қайыңға
жеткенімізше әлі біраз жол жүру
керек. Қасқырдың Сәлеметсіңдер ме балалар!Мен
сендерге бір жұмбақ жасырамын мұқият
тыңдаңдар. Бар ма, жоқпа, оны анық
білмейсің Ол жоқ жерде өмір сүріп
жүрмейсің? Ол не ? -
Ауа не үшін керек? -
Ауаның түсі қандай? -
Қолмен ұстауға болама? Тәрбиеші:Табиғат аясындағы ағаштар,
әсем гүлдер, тіпті бөлмеміздегі гүлдер де ауадағы шаңды
жұтып, бізге таза ауа жіберіп отырады
екен. Демек өсімдіктерге қамқор болуымыз керек
екен. -
Балалар айналаға қараңдаршы, біз ауаны көреміз
ме? Апай мынау не жатқан? «Су» Ішеміз, жуынамыз. Су- балалар өлі табиғатқа
жатады,ал біз адамдар суды ішеміз бізге пайдасы өте көп екен.Демек
өлі табиғат пен тірі табиғат бір-бірімен тығыз байланысты
екен Балалар сабын
көпіршіктерін үрлейді. «Ауа» Демалу
үшін Түсі жоқ
,көрінбейді Жоқ олмен ұстауға
болмайды Жоқ 1-тәжірбие: Әр баланың қолына айна
беріледі.Балалар айнаға үрлеп, ауаның бар екеніне көз
жеткізеді 2-тәжірбие: Балалар енді мұрнымызды қолымызбен
жауып аузымызды ашпай көрейік. Аюдың
кедергісі: - Сәлеметсіңдер ме балалар!
Көрдіңдер ме балалар ауасыз тыныс алу мүмкін емес
екен. Ендеше балалар осы
табиғат аясында бойымызды сергітіп бір тынығып алайық.Менің бойымды
сергітсеңдер мен риза болып қалар
едім.. Сергіту
сәті. Музыка
ойналады. Осы кезде түлкі келеді
: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Менің сендерге бір тапсырмам бар, мен бақшамдағы көкөністер мен
жемістерді ажырата алмай басым қатты.
Көмектесіңдерші! Осы сәтте ақ қайыңды бір бала
көріп қалады Салеметсіз бе ақ
қайың! Біз сіздің жіберген хатыңызды
алып сізге көмек берейін деп
келдік. Ақ
қайың: Амансыңдар ма бүлдіршіндерім
менің !Hello my children!Здравствуйте дети! Бұтақтарымды қатты жел
соғып сындырып тамырымды кептіріп кетті. Маған су құйып,
бұтақтарыма көмектесіп жіберсеңіздер жақсы болар
еді. Ақ қайың рахметін
айтады. Ақ қайың біздің балаларымыз
табиғатты қатты құрметтейді.Олар табиғат жайлы тақпақтар да
біледі. Балалар мұрындарын қолдарымен
жабады. Музыка
ойналады./Слайд/ Балалар қимылмен бойларын
сергітеді. . Дидактикалық ойын: «Көкөністер
мен жемістерді ажырат» Балалар сөмкеден көкөністер
мен жемістерді алып қандай жеміс
екенін пішіні, түсін атайды. Апай әне бізге хат
жіберген ақ қайың анда тұр. Балалар ақ қайыңға су құйып,
түбін қопсытып көмектеседі. Тақпақтар Малика: Бұтақтарды сындырмай Тазалықты сақтаймыз Гүл
өсіріп су құйып Табиғатты қорғаймыз Балым: Бақта гүлдер тереміз Бірге ойнаймыз күлеміз Міне біздер қандаймыз Табиғатты қорғаймыз Алинұр: От
та, суда, ауа да Жан-жануар барлығы Орман теңіз тауларда Табиғаттың байлығы Теміржан: Табиғат егіз адаммен Ұқсастық табам содан мен Мәңгілік болсын егіздер Жер
–Ана , көк теңіздер Қорытынды -
Міне балалар біз табиғат аясындағы ақ қайыңғада көмектестік. Ендеше
саяхатымызды аяқтап балабақшаға оралайық. Балабақшаға оралу. Аққайың: -
Балалар сендерге саяхат ұнады ма? -
Балалар табиғат аясында нені білдіңдер? -
Тірі табиғатқа нелер жатады екен? -Ал өлі табиғатқа
ше?
«Таңдап алда, атын ата»
дидактикалық ойынын ойнауға
шақырамын Шарты: Екі топқа бөлу. Екі
топқа да өлі және тірі табиғат суреттін тарату.Балалар таңдап
алып,тірі табиғат пен өлі табиғатқа бөліп
қояды. Тәрбиеші:Табиғатты қорғау үшін бәріміз
күресейік, Бір-бір ағаш және гүл
егейік. Текке отырмай жасымыз бен
кәріміз, Таза ауа үшін терімізді
төгейік. Балалар, біз табиғат туралы
айттық. Сендерге ұнады ма!
Барлығың да бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы
қатыстыңдар. Бағалау:Бүгінгі сабақта
өздеріңді қалай сезінгендеріңді мына әдемі сары шарларға бейнелеп
көрсетейік. . |

















