Материалдар / Ашық сабақ Қош келдің, Наурыз!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қош келдің, Наурыз!

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2021
621
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Пәні:Әдебиеттік оқу

Мектеп: Ақтау қалалық білім бөлімі

«5жалпы білім беру орта мектебі»КММ

Күні:15.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2А

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Қош келдің, Наурыз!

Ортақ тақырып:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Бөлім:

2.Оқылым.

Бөлімше:

2.2. Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

2.2.2.1. Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.

Сабақ мақсаты:

«Наурыз мерекесі» туралы әңгімелей отырып, ондағы салт-дәстүрлер туралы мұғалім көмегімен қарапайым және нақты сұрақтар қояды. Наурыз мерекесіндегі атқарылатын салт-дәстүрлерді мәтінді оқи отырып айтады.

Бағалау критерийлері:

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Наурыз мерекесіндегі салт-дәстүрлер жайлы айтады.

  • Наурызкөже тағамы туралы біледі.

  • Ауыз әдебиеті түрлерінен наурыздағы тілек туралы білімін толықтырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Мәтінді оқып, өздері нақтылау және қарапайым сұрақтар дайындайды.

  • Шығарманы оқи отырып, сұрақтарға жауап береді.

  • Мерекелік дастарқанға қойылатын тағам түрлерін анықтайды.

  • Наурыз мерекесіне арнап тілек жазады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Наурыз айындағы табиғатты иллюстрациялайды; (Қолдану)

  • Наурыз мерекесін басқа мерекелермен салыстырады; (Бағалау)

Тілдік мақсат:

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Ұлыстың ұлы күні,наурызкөже, шұжық, тошала, атағаш, ұзынсары.

Сыныптағы диалог:

  • Наурыз мерекесі қалай тойланады?

  • Наурыз мерекесі несімен ұнайды?

  • Наурыз дастарқаны қандай болады?


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Салт - дәстүрге байланысты қандай мерекелерді білесің?

  • Наурыз – жыл басы деп неліктен айтылған?

  • Науырызкөже қалай дайындалады?

Не себепті .... деп ойлайсың?

  • Не себепті наурызды Ұлыстың ұлы күні деп атайды?

  • Не себепті мереке басқа күндермен ерекшеленеді?


Құндылықтарды дарыту

ҚР Президенті «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»жолдауындағы бағыттары бойынша ұлттық әдет-ғұрыпты сақтау, жақсы, жаман қасиеттерді ажырата білу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, музыка, көркем еңбек.

Алдыңғы оқу:

Наурыз мерекесі туралы біледі, мерекелік күндер туралы айтады.

Жоспар

Жоспарлан

ған уақыт есебі:

Жоспарланған жаттығу түрлері

Тапсырмалар

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Психологиялық дайындық:

Үлкенге де сіз,

Кішігеде сіз.

Бар адамды құрметтеп,

Бас иеміз біз.

Қошемет.


Сабақтың ортасы.

30 минут

Үй жұмысын сұрау.

Сұрақ-жауап әдісі:

Түрлі түсті кәмпиттер арқылы көктем айларымен үш топқа бөлу

І топ: Наурыз

ІІ топ: Сәуір

ІІІ топ: Мамыр

Жаңа сабақ:

Наурыз мерекесі.

Наурыздағы тілек

Видеоролик көрсету.

Аудио мәтін тыңдату.

1.Наурыз мерекесі қандай мереке? 2.Дастарқанның басты тағамы не? 3.Наурыз көже қандай тағам?

4.Наурыз көже неше түрлі дәмнен жасалады?

5.Тағы қандай ұлттық тағамдарын білесіңдер?

Наурыз мерекесі жайында оқушылардың білімдерін анықтау.

Топпен жұмыс:

1 топ: Қазақтың ұлттық киімдерін қоршап көрсетіңдер





2 топ: Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жазыңдар.

А...сүй...к

Ас...қ

Алтыба...ан

То...ызқ...малақ

К...кп...р

Жасы...ынба...

Қ...з ...уу

3 топ:

Қымыз

Жылқы еті

Бауырсақ

Сиыр сүтінен

Қазы, қарта, жая

Наурызда пісіреді

Құрт неден жасалады?

шұбат, айран, қымыз

Көже

биенің сүті

Сүт тағамдары

Майға піседі

Дескриптор:

1-топ Қазақтың ұлттық киімдерін көрсетеді.

2-топ Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қояды.

3-топ Қазақтың ұлттық тағамдарын сәйкестендіреді.

Қ.б:

Сергіту сәті.

Кітаппен жұмыс

«Наурыздағы тілек» өлеңі

Әр топтан оқушылар оқиды. Өлеңнің мазмұнын талдайды.

ҚБ:

Автор туралы мәлімет.

Қабдеш Жұмаділов автор жайында мәлімет айтады.

Дәптермен жұмыс:

Кәне, балалар, наурызда ата-әжелеріңе, әкелеріңе ,аналарыңа қандай тілек тілер едіңіздер? Наурызға арнап тілек жазайықшы. ҚБ: Смайлик арқылы



Жұптық жұмыс.

Мақал-мәтелдің жалғасын табу

1.Сәуір болмай,

........................ .


3. Ұлыс оң болсын

............................ .

4.Жауынмен жер көгереді,

Батамен ........................... .


Жаздың бір күні,

Қыстың ......................... .

ҚБ:


 
















Жеті түрлі тағамның суреті





Флипчарт,

маркер,

стикер,жай қарындаш,

А4 парағы
























Постер, маркер,

стикер,жай қарындаш,

А4 парағы





АКТ











Оқулық





Дәптер, қаламсап,

түрлі-түсті қаламдар



Бейнебаян





Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс:

Берекелі қазан








Рефлексияға ақ парақ, қалам, маркер.

Қорытынды бағамдау


Қорытынды бағамдау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!