Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым – аспандағы жұлдызым. "Қозы Көрпеш – Баян сұлу" жыры (үзінді) |
Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ |
|
||||||||||||||||||||||
Күні:. 31.01.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы |
|
||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 Т2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы |
|
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: поэзиялық шығарманың композициялық құрылымын анықтайды , кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талқылайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады |
|
||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі: кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданады |
|
|||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбірі: кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеуді қолданып жазады |
|
|||||||||||||||||||||||
ЕБҚ -лирикалық образға сипаттама береді -символ мен кейіптеуді қолданып шағын мәтін құрастырып жазады |
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды; - кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді; -жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады ЕБҚ - лирикалық образға сипаттама береді - символ мен кейіптеуді қолданып шағын мәтін құрастырып жазады |
|
||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
қолдану, талдау, бағалау |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 мин 2 мин 6 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз» «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-топ: «Қозы Көрпеш» 2-топ: «Баян сұлу»
Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру Үй тапсырмасын сұрау Жеке жұмыс
«Блум
түймедағы» 2. Анықтаушы сұрақ. .«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры қандай жанрға жатады? 3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Қодар Қозы Көрпешті өлтірді? 4. Шығармашылық сұрақтар: Егер де Қозы Көрпешті Қодар өлтірмегенде оқиға қалай жалғасар еді? 5. Бағалау сұрақтары. Неліктен «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры махаббат символы деп аталады? 6. Тәжірибелік сұрақтар. Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаң не істер едің? |
Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады Үй тапсырмасын сұрау: Оқушылар үй тапсырмасына «Блум түймедағы»
әдісімен |
Қолпаштау Мадақтау |
1-слайд 2-слайд |
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 мин 6 мин 6 мин 10 мин 10 мин |
Жеке жұмыс «Ой қозғау» әдісі Сұрақтардың жауап беріңдер
ҚБ Басбармақ 1-тапсырма Топтық жұмыс Оқылым тапсырмасы «Композициялық талдау» «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының қысқаша мазмұнын оқып, шығарманы құрылысына қарай талдаңдар. Ноғайлы жұртында Қарабай мен Сарыбай дейтін екі бай болады. Екеуі де перзентсіз екен. Аңда жүріп дос болады. "Үйдегі кісіміз жүкті" деп, екеуі де буаз маралды атпайды. Әйелдері жүкті екенін біліскен соң, бала тумастан бұрын іштегі балаға ежеқабыл ретімен белқұда болысады. Ұзамай сүйіншіге екі адам келіп, Сарыбайдың әйелі Мамабикеден ұл туғанын, Қарабайдың әйелі Қарагөзден қыз туғанын хабарлайды. Екі әке серттесіп, ұл мен қызды қоспақ болады. Бірақ Сарыбай үйіне жетпей, аттан құлап өледі. Қарабай антын бұзып, "қызымды жетім ұлға бермеймін" деп, Өлеңтінің аяғын өрлей Аягөзге көшеді Қозы Көрпеш батыр жігіт болып өседі. Баянның жайын естиді. Баянның аты-жөнін сұрап біледі. Қозы Көрпеш Аягөзге тартады. Қозы Қарабайдың ауылына келіп малын бағады. Қозы Көрпеш қой шетінде жүріп, Баянмен кездесіп, бір-біріне ғашық болады. Қодар да Баянға ғашық болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозының басын алады. Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды... Дескриптор: 1 балл
2-тапсырма Жұптық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша кейіпкерлердің іс-әрекетіне «Концептуальді кесте» арқылы баға беріңдер
Дескриптор: 3 балл
3-тапсырма Топтық жұмыс. Оқылым мәтіні негізінде «GROW" әдісі арқылы лирикалық кейіпкерлердің образына, Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, мақсатына, бүгінгі күнмен байланысына, қолдағы мүмкіндіктеріне, іс-әрекеттеріне символ мен кейіптеуді қолданып баға беріңдер. G-мақсат: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу – қандай образ, олар алдына қандай мақсат қойды? R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, антына адал жігіттер мен қыздар бар ма? O-қолдағы мүмкіндіктер: Егер Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаңдар қандай мүмкіндіктерді пайдаланар едіңдер? W-іс-әрекет: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу қандай іс-әрекет жасады, ал осы кейіпкерлердің орнында болсаң қандай іс-әрекет жасар едің? Дескриптор: 3 балл 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |