Сабақтың басы
9:50
2
мин
3
мин
3
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сынып оқушыларымен сәледесіп, зейіндерін
сабаққа аудару.Психологиялық азхуал орнату. «Амандасу» әдісі
тренинг. Оқушыларды тақырып мазмұны бойынша (тарихшылар, ғалымдар,
саясатшылар) топқа бөлу.
2. «Біліміңді таныт»
әдісі https://wordwall.net/ru/resource/70078783
бойынша үй тапсырмасынан сұрақтарға жауап
береді.
3. «Ой шақыру»
әдісі
Тұлғалар пікірін ұсынып, оқушылармен диалог құрамын.

|
-
«Қаныш Имантайұлының
ерекше дарындылығы да сонда, ол кісі қамқорлық жасамаған,
араласпаған сала кемде-кем. Ол – геология, минерология, химия,
биология, физика, математика, әдебиет, тарих, археология,
педагогика т. б. Ол химикпен де, биологпен де, медикпен де және
тарихшымен де, тілші-әдебиетшімен де өздерінің ғылыми тілінде
сөйлесе білетін».
М. Әуезов
Н.
Назарбаев
|
Жетелеуші
сұрақтар:
1.Пікір кім туралы
айтылған?
2.Тұлға мен пікірдің
қандай байланыс бар?
2.Айтылған пікірден нені аңғаруға
болады?
|
Оқушылар ойларын ортаға салғаннан соң бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты
таныстырылады.
|
1.Оқушылар назарларын сабаққа аударады
2.
Оқушылар
үй тапсырмасынан сұрақтарға жауап
береді
3. Оқушылар тұлғалар пікіріне талдау жасайды.Жаңа тақырыпқа болжам
жасайды.
|
2.ҚБ «Ең үздік жауап»
Мұғалімнің кері
байланысы
|
2. таратпа
материалдар
https://anatili.kazgazeta.kz/news/22236
https://wordwall.net/ru/resource/70078783
|
Сабақтың ортасы
9:58
|
Зерттеу мен талдау
Зерттеу
сұрағы: Қаныш
Сәтбаевтың феномені неде?
4.«Мәтін пирамидасы»-топтық жұмыс (Қосымша
№1)
Топтарға тақырыптық аралас мәтін
ұсынылып, Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан
өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы мен қызметін
анықтайды.
1-топ: Ғылыми зерттеу қызметі
2-топ: Қ.Сәтбаев-Қазақстан Ғылым академиясының
президенті.
3-топ: Ғалымның ұрпақтар жадында алар
орны
5. «» әдісі-жұптық жұмыс
Қаныш Сәтбаевтың тұлғалық роліне баға
беріңіз.
Білімі:
|
|
Мамандығы:
|
|
Іс-тәжірибесі:
|
|
Өмірлік
ұстанымы:
|
|
Қосымша
мәлімет:
|
|
«Эйлер
шеңбері»-жұптық жұмыс
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен
ғылымын дамытудағы мен қызметін туралы
сұрақтарға жауап жазады.

6. Жеке жұмыс
Кестеге Қаныш Сәтбаевтың ғылымын дамытудағы
қызметін талдап, баға береді
Алған
білімі
|
|
Мамандығы
|
|
Ғылыми
еңбектері
|
1.
2.
3
|
Қорытынды
ой
|
|
4.Топ бойынша
тапсырманы оқиды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы
оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп
алады, кейін өз пікірін айтады.
5.Қаныш Сәтбаевтың
Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы мен қызметін
туралы деректердің маңыздылығына талдау жасайды
6.Оқушылар Кестеге Қаныш Сәтбаевтың
ғылымын дамытудағы мен қызметін талдап, баға береді
|
4.ҚБ «Екі
жұлдыз,бір ұсыныс»
Мұғалімнің кері байланыс жасайды;
5.
ҚБ «Көршіңді бағала»
Дескриптор:
-Қаныш Сәтбаевтың ң қазақ тіл білімінің негізін салушы
екендігін анықтайды
-Қаныш Сәтбаевтың қоғам қайраткері ретінде
бағалайды
6.Тапсырма дескриптор арқылы бағаланады
Дескриптор:
-Қаныш
Сәтбаевтың қызметін
анықтайды.
-Қаныш Сәтбаевтың мамандығын
сипаттайды;
-Қаныш
Сәтбаевтың қызметі бойынша кемінде 3
нақты мысал келтіреді.
Тақырып бойынша қорытынды жасайды
|
4.
https://e-history.kz/kz/news/show/32555
сілтемаде Қ.Сәтбаев
өмірі
https://www.youtube.com/watch?v=K1ESOPMKuRU
Қосымша №1
5.
Попс
формуласы кестесі
5.
Тақырыптық кестесі
|
Сабақтың
аяғы
|
7.Сабақты
қорытындылау
«Құм
сағат» әдісі арқылы тақырыптық сұрақтарға жауап
береді.
https://wordwall.net/resource/69258852
«Төрт сөйлем»
Оқушылар тақырып туралы пікірлерін
білдіреді:
Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен
айтыңдар немесе жазыңдар.
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар
келтіріңдер.
Қорытынды. Тақырып мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.
8.Рефлексия
ҚҚҚ» тәсілі
Қ -Сабақтың қай жері құнды болды?
Қ -Сабақтың қай тұстары қызықты
болды?
Қ -Сабақтың қай тұстары қиын болды
9.Үйге
тапсырма
«Қаныш Сәтбаевтың отандық ғылымға қосқан еңбегі
зор» Ой
түйін
.
|
7.
Оқушылар кезекпен беріліп отырады өзара
сұрақтарға жауап береді. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып,
мысалдар келтіріңдер
8. Тақырып
бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
9.
Оқушылар кестедегі
сұрақтарға жауап береді
|
7.
Мұғалімнің кері байланысы
8.
Мұғалімнің кері байланысы
9.
ҚБ «Ең үздік
жауап»
|
7.А4 парағы
https://wordwall.net/resource/69258852
8.
таратпа материалдар
9.Тақырыптық кесте
|