Сабақ: №18
|
Мектеп: «Манашы» орта
мектебі
|
Пәні: информатика
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып: 8
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы:
|
Қайталау операторы.
Repeat…until..
операторы
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
|
Қайталау операторларының түрлерімен және оның
қызметімен таныстыру
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
қайталау оператор түсінігін
біледі,
Олардың қолдану ережелерін
біледі.
қайталану операторының түрлерін
біледі.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
қайталану командасына берілген математикалық
есептеулердің блок сызбасын құра алады.
Қайталану операторының түрлерін ажырата
алады.
|
Кейбір оқушылар:
|
қайталану командасына берілген есептерге
программа құрады және нәтижесін шығара
алады
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Қайталау операторларының түрлерін ажырата
алады
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
whil do,repeat until, for to do,begin, end,
program, read,write, сан, идентификатор, тұрақты, айнымалы,
функция, өрнек, операторлар, енгізу, шығару, меншіктеу,шартты көшу
операторы, таңдау операторы, циклдік
оператор
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
While операторының
қызметі
Қайталану операторы дегеніміз
не?
While операторының шарты қандай
болады?
Repeat операторының шарты қандай
болады?
Repeat операторын қолдану кезінде,
циклдің денесі бір рет те орындалмауы мүмкін
бе?
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Қай
кезде цикл шексіз болады?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
1.шарты алдын ала берілген циклдік оператор-
While do
2.шарты соңында берілген циклдік оператор- Repeat
..until.
3.Параметрлі цикл- For to
do
|
Алдыңғы тақырып
|
Қайталау операторы.WHILE DO
операторы
|
Жоспар
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
(төмендегі
жоспарланған жаттығулармен
қатар
ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
5 мин
5 минут
Өтркенді қайталау
|
Шаттық шеңберін құру
«Ыстық
орындық»
әдісі
АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс
орындау.
Жаңа тақырыпты
қорытындылау.
Ұйымдастыру.
«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын
ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру)
ұйымдастыру
Сурет қиындылары арқылы 2 топқа
бөлемін
Оқушылардың өткен тақырыбы бойынша алған
білімдерін «ыстық орындық» әдісі арқылы
пысықтау
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс
дәптері
|
Ортасы
15 минут
Практикалық жұмыс
10 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ
тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
« Қайталау операторы. Repeat…until..
операторы».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар
беріледі.
1-топ. Repeat…until..
операторы
2-топ. Repeat…until.. операторына мысалдар
қарастыру
2
топқа берілген тақырыпты постер қорғауды
ұсынамын.
Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне
жазады.
Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер
қорғайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін
толықтырады.
Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы
орындауға беремін.
Оқулықтағы 101 бет
Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық
тапсырманы орындайды.
А деңгейі
20-дан 99-ға дейінгі сандардың қосындысын
есептейтін программа құрыңдар.
В деңгейі
1-1/2+1/3+1/4+1/5...+1/10 сандардың қосындысын
есептейтін программа құр
С деңгейі
2/3+3/4+4/5+...+10/11 сандардың қосындысын
есептейтін программа құр
А деңгейі
Program
esep;
Var
s,n:real;
Begin
n:=20;
s:=0;
repeat
s:=s+n;
n:=n+1;
until
n>99
writeln(s);
readkey;
end.
|
Оқулық,
маркерлер,
плакаттар,
стикерлер,
үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
Оқулық, дәптер,
компьютер
|
Сабақты қорытындылау
5мин
|
Оқушылардың өтілген тақырып бойынша алған
білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы
пысықтау
Топ ішіндегі оқушылар өтілген тақырып бойынша
бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына
жазады
|
Тест, оқулық
|
Аяқталуы
5
минут
|
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық
жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма:
«Бағдаршам» әдісі
«қызыл» түс-түсінген
жоқпын
«сары»түс- әлі де сұрақтарым
бар
«жасыл» түс-барлығы
түсікті
Оқушылар бағдаршамға стикерлерді жапсыру
арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгендерін
жазады
|
Жиынтық бағалау парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
|
|
Саралау –
Сіз
қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен
байланыс. Құндылықтардағы байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не
білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау
шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Үй
тапсырмасы
|
Қайталау операторы.
Repeat…until..
операторы
|