Материалдар / Ашық сабақ. Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау. 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
591
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау.

Мақсаты: қайталау арқылы білім бекіту.

  1. 2-мин. Психологиялық ахуал. Оқушылардың көңіл күйін сұрау. Қазір «Атом мен молекулалар» ойынын ойнаймыз. «Атомдар» дегенде бәрің қозғалыста боласыңдар. «Молекулалар - 6» дегенде алтаудан бірігу керек. Топқа кіре алмаған оқушылар болса, Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» өлеңін бірі әнге салып, бірі мәнерлеп, бірі рэп етіп айтып береді.

  2. 1-мин Топқа біріккен оқушылар орындарына барып, топ атауын таңдайды. Топ рольдерін бөліседі.

  3. Үй тапсырмасы «Адамдық борышың» шығармаларын оқыту.

  4. 2Shape1 -мин «Миға шабуыл» Геометриялы фигура. Мына фигураның бүгінгі біздің сабағымызға қатысы бар. Қалай шешер едіңдер.

  5. 5-мин. «Ғажайып шаршылар» ойыны бойынша өткенді қайталау.

  6. 20

    20

    20

    30

    30

    30

    40

    40

    40

  7. 15-мин Бейне жазба.

Топтық жұмыс.

Блум өлшеміне сәйкес тапсырма.


Қадамы

Тапсырмалар

Білу

Бейне жазбаны мұқият көру

Түсіну

Бейнежазба мәнін түсіну (Сыни тұрғыдан ойлау)

Қолдану

Ойтолғау жазу.

Талдау

Мәтіндегі құрмалас сөйлем түрлерін айтып, түсінік беру.

Жинақтау

Бейне көріністен қандай ой түйдіңдер?

Бағалау

Өмірмен байланыстыр.

  1. 2-мин Сергіту. (гимнастика)

  2. 5-мин. Бағалау. Бүгінгі қайталау сабағының критериі бойынша бағаласақ:

а) Сабақта берілген сұрақтарға толық жауап беріп, белсеніп отырса;

ә) Өз жолдастарына қолдау көрсетіп, топта ортақ жұмыс жасаса;

б) Грамматикалық, синтаксистік талдау жұмыстарын жақсы меңгерген оқушыға қандай баға қоюға болады? (5)

а) Сабақта берілген сұрақтарға жауап берсе;

ә) Өз жолдастарына қолдау көрсетіп, топта ортақ жұмыс жасаса;

б) Талдау жұмыстарын жасап отырған оқушыға қандай баға қоюға болады? (4).

а) Сабақта берілген сұрақтардың кейбіріне жауап берсе;

ә) Өз жолдастарымен бірге топта ортақ жұмыс жасаса;

б) Талдау жұмыстарында әлі де ізденуі керек оқушыға қандай баға қоюға болады? (3).

Бүгінгі сабақта өзін көрсете алмаған оқушылар келесі сабақта жақсы белсеніп қатысатынына біз сенеміз, солай ма?

10. Кері байланыс. 1.Сабақ қызықты болды!

2. Сабақта маған қиын болды...

З. Менің көңіл күйім

Стикерлерді сурет қасына апарып жапсырады.

11. Үйге тапсырма.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!