Ашық сабақ. Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау. 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау.

Мақсаты: қайталау арқылы білім бекіту.

  1. 2-мин. Психологиялық ахуал. Оқушылардың көңіл күйін сұрау. Қазір «Атом мен молекулалар» ойынын ойнаймыз. «Атомдар» дегенде бәрің қозғалыста боласыңдар. «Молекулалар - 6» дегенде алтаудан бірігу керек. Топқа кіре алмаған оқушылар болса, Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» өлеңін бірі әнге салып, бірі мәнерлеп, бірі рэп етіп айтып береді.

  2. 1-мин Топқа біріккен оқушылар орындарына барып, топ атауын таңдайды. Топ рольдерін бөліседі.

  3. Үй тапсырмасы «Адамдық борышың» шығармаларын оқыту.

  4. 2Shape1 -мин «Миға шабуыл» Геометриялы фигура. Мына фигураның бүгінгі біздің сабағымызға қатысы бар. Қалай шешер едіңдер.

  5. 5-мин. «Ғажайып шаршылар» ойыны бойынша өткенді қайталау.

  6. 20

    20

    20

    30

    30

    30

    40

    40

    40

  7. 15-мин Бейне жазба.

Топтық жұмыс.

Блум өлшеміне сәйкес тапсырма.


Қадамы

Тапсырмалар

Білу

Бейне жазбаны мұқият көру

Түсіну

Бейнежазба мәнін түсіну (Сыни тұрғыдан ойлау)

Қолдану

Ойтолғау жазу.

Талдау

Мәтіндегі құрмалас сөйлем түрлерін айтып, түсінік беру.

Жинақтау

Бейне көріністен қандай ой түйдіңдер?

Бағалау

Өмірмен байланыстыр.

  1. 2-мин Сергіту. (гимнастика)

  2. 5-мин. Бағалау. Бүгінгі қайталау сабағының критериі бойынша бағаласақ:

а) Сабақта берілген сұрақтарға толық жауап беріп, белсеніп отырса;

ә) Өз жолдастарына қолдау көрсетіп, топта ортақ жұмыс жасаса;

б) Грамматикалық, синтаксистік талдау жұмыстарын жақсы меңгерген оқушыға қандай баға қоюға болады? (5)

а) Сабақта берілген сұрақтарға жауап берсе;

ә) Өз жолдастарына қолдау көрсетіп, топта ортақ жұмыс жасаса;

б) Талдау жұмыстарын жасап отырған оқушыға қандай баға қоюға болады? (4).

а) Сабақта берілген сұрақтардың кейбіріне жауап берсе;

ә) Өз жолдастарымен бірге топта ортақ жұмыс жасаса;

б) Талдау жұмыстарында әлі де ізденуі керек оқушыға қандай баға қоюға болады? (3).

Бүгінгі сабақта өзін көрсете алмаған оқушылар келесі сабақта жақсы белсеніп қатысатынына біз сенеміз, солай ма?

10. Кері байланыс. 1.Сабақ қызықты болды!

2. Сабақта маған қиын болды...

З. Менің көңіл күйім

Стикерлерді сурет қасына апарып жапсырады.

11. Үйге тапсырма.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
652
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі