Күні: 24.01.2020 жыл.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Құстардың қысқы тіршілігі»
Мақсаты: Құстардың қысқы тіршілігі және қыстайтын құстар туралы түсінік беру. Құстарды қорғауға, ұясын бұзбауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Құстардың суреттері.
Әдіс тәсілдері: Ой қозғау, сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, тосын сый, ой жүгірту.
Пәнаралық байланыс: көркем әдебиет, тіл дамыту
Блингвальдік: құс – птица
|
Іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушы |
-Балалар, бүгін ерекше күн. Біздің оқу іс-әрекетіне қатысуға қонақтар келіп отыр. Олай болса,шаттық шеңберге тұрып қонақтармен сәлемдесейік. “Жылулық шеңбері” Армысың алтын күн! -Жақсы балалар, енді орнымызға отырайық |
Балалар жылулық шеңберіне тұрып қонақтармен сәлем – деседі! |
|
Ұйымдастыру іс-әрекеті
Сергіту сәт:
Рефлексивті-түзетуші
|
Балалар естип тұрсындар ма? Бұл ненің дауысы? Әрине құстардың дауысы. Құс-птица Ал олай болса бүгінгі оқу іс-әрекеті балалар бізде құстар туралы болады соның ішінде қыстайтын құстар туралы әңгімелейміз. -Балалар қазыр жылдын қай мезгілі? -Қыста ауа райы қандай болады? Қыс мезгілі,балалар,суық,қарлы,боранды болады.Қыста суыққа төзе алатын құстар ғана қыстап қалады. Суықтан оларды қалың мамықтары сақтайды. Қыстап қалатын құстардың түрі, түсі, дене пішіні жемдерін қар астынан тауып жеуге икемделген.Қыстап қалатын құстар олар (суреттерін көрсету):торғай,қарға,сауысқан,шымшық, көгершін.Басқа құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Қыста құстар ағаштардың бұтақтарын паналап күнелтеді. Адамдар оларға тонбасын деп ағаш басына үйшік жасап береді. Тәрбиеші:балалар естідіндер ме біреу есік қағып жатқан сияқты? Тәрбиеші: балалар мына сандықша бизге поштамен келипти оны бізге құстар патшалығының ханшайымы жиберипти. Қане мына сандықшаны ашып көрейік онын ішінде не бар екен? Мында хат бар екен балалар қане хатты оқып көрейін не деп жазылғанын. Салеметсіздер ме Қызғалдақ тобынын балалары Мен құстар патшалығының ханшайымымын.Сендерде құстар тақырыбында ашық оқу іс – әрекеті өтіп жатыр деп естіп әдейі, сендерге тапсырмалар жибердім? бар соларды орындасандар сендерге кішкентай сыйлығым бар. Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындап көреміз бе?. Балаларды екі орталықа бөлеміз. Шаршымен және дөңгелектер беріледі. 1 тапсырма: Құстардын суреттін салу. Әр-түрлі түсті бояуды қолданып құстын суретін бояиды. 2 тапсырма: Қыстап қалған құстарға үй құрастырып беру. Балалар құрастырамыз ба? Қағаздан жасалған ұйяның бөліктер беріледі соңы балалар құрастырады. Балалар, шаршаған боларсыңдар сергіту жаттығуларын жасайық.– Торғайларға ұқсайық, Кәне, қанат жайайық. Торғай болып ұшайық, Ұшып-ұшып алайық Орынымызға қонайық Тәрбиеші:Балалар енді орынымызға отырайық. Сабақты әр-түрлі түспен қортындылаймыз. -Балалар, біз бүгін не туралы әңгімелестік? - Сабақ ұнады ма? -Поштамен бізге не келді? -тапсырмаларды орындай алдық па? - Жарайсыңдар, балалар! Сендер берілген 2- кі тапсырманы да өте жақсы орындадыңдар! -Балалар келген қонақ апайлармен қоштасайық. Балалар сандықтын түбінде сендерге арналған сыйлық бар екен соны таратып берейін |
-Құстардың дауысы -Құс-птица -Қыс. -суық ,боран
-ия.
Балалар қимылмен көрсетеді.
Балалардың жауаптары -Құстар туралы. -Сандық -ия.
-Сау болыңыз. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қыстап қалатын құстардың түрлерін және олардың қысқы тіршілігін.
Игереді: Қысқы құстарға қамқорлық жасауды.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Құстардың қысқы тіршілігі»
Ашық сабақ «Құстардың қысқы тіршілігі»
Күні: 24.01.2020 жыл.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Құстардың қысқы тіршілігі»
Мақсаты: Құстардың қысқы тіршілігі және қыстайтын құстар туралы түсінік беру. Құстарды қорғауға, ұясын бұзбауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Құстардың суреттері.
Әдіс тәсілдері: Ой қозғау, сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, тосын сый, ой жүгірту.
Пәнаралық байланыс: көркем әдебиет, тіл дамыту
Блингвальдік: құс – птица
|
Іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушы |
-Балалар, бүгін ерекше күн. Біздің оқу іс-әрекетіне қатысуға қонақтар келіп отыр. Олай болса,шаттық шеңберге тұрып қонақтармен сәлемдесейік. “Жылулық шеңбері” Армысың алтын күн! -Жақсы балалар, енді орнымызға отырайық |
Балалар жылулық шеңберіне тұрып қонақтармен сәлем – деседі! |
|
Ұйымдастыру іс-әрекеті
Сергіту сәт:
Рефлексивті-түзетуші
|
Балалар естип тұрсындар ма? Бұл ненің дауысы? Әрине құстардың дауысы. Құс-птица Ал олай болса бүгінгі оқу іс-әрекеті балалар бізде құстар туралы болады соның ішінде қыстайтын құстар туралы әңгімелейміз. -Балалар қазыр жылдын қай мезгілі? -Қыста ауа райы қандай болады? Қыс мезгілі,балалар,суық,қарлы,боранды болады.Қыста суыққа төзе алатын құстар ғана қыстап қалады. Суықтан оларды қалың мамықтары сақтайды. Қыстап қалатын құстардың түрі, түсі, дене пішіні жемдерін қар астынан тауып жеуге икемделген.Қыстап қалатын құстар олар (суреттерін көрсету):торғай,қарға,сауысқан,шымшық, көгершін.Басқа құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Қыста құстар ағаштардың бұтақтарын паналап күнелтеді. Адамдар оларға тонбасын деп ағаш басына үйшік жасап береді. Тәрбиеші:балалар естідіндер ме біреу есік қағып жатқан сияқты? Тәрбиеші: балалар мына сандықша бизге поштамен келипти оны бізге құстар патшалығының ханшайымы жиберипти. Қане мына сандықшаны ашып көрейік онын ішінде не бар екен? Мында хат бар екен балалар қане хатты оқып көрейін не деп жазылғанын. Салеметсіздер ме Қызғалдақ тобынын балалары Мен құстар патшалығының ханшайымымын.Сендерде құстар тақырыбында ашық оқу іс – әрекеті өтіп жатыр деп естіп әдейі, сендерге тапсырмалар жибердім? бар соларды орындасандар сендерге кішкентай сыйлығым бар. Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындап көреміз бе?. Балаларды екі орталықа бөлеміз. Шаршымен және дөңгелектер беріледі. 1 тапсырма: Құстардын суреттін салу. Әр-түрлі түсті бояуды қолданып құстын суретін бояиды. 2 тапсырма: Қыстап қалған құстарға үй құрастырып беру. Балалар құрастырамыз ба? Қағаздан жасалған ұйяның бөліктер беріледі соңы балалар құрастырады. Балалар, шаршаған боларсыңдар сергіту жаттығуларын жасайық.– Торғайларға ұқсайық, Кәне, қанат жайайық. Торғай болып ұшайық, Ұшып-ұшып алайық Орынымызға қонайық Тәрбиеші:Балалар енді орынымызға отырайық. Сабақты әр-түрлі түспен қортындылаймыз. -Балалар, біз бүгін не туралы әңгімелестік? - Сабақ ұнады ма? -Поштамен бізге не келді? -тапсырмаларды орындай алдық па? - Жарайсыңдар, балалар! Сендер берілген 2- кі тапсырманы да өте жақсы орындадыңдар! -Балалар келген қонақ апайлармен қоштасайық. Балалар сандықтын түбінде сендерге арналған сыйлық бар екен соны таратып берейін |
-Құстардың дауысы -Құс-птица -Қыс. -суық ,боран
-ия.
Балалар қимылмен көрсетеді.
Балалардың жауаптары -Құстар туралы. -Сандық -ия.
-Сау болыңыз. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қыстап қалатын құстардың түрлерін және олардың қысқы тіршілігін.
Игереді: Қысқы құстарға қамқорлық жасауды.

шағым қалдыра аласыз













