І.Ұйымдастыру
|
Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу, зейіндерін
сабаққа аудару. Оқушылардың сабаққа даярлығын
тексеру.
|
Оқушылар амандасады
кезекші тұрып сабақта жоқ оқушыны
айтады
|
Асық үлестіру
түрінде болады.
|
Интер белсенді
тақта, карта.
|
ІІ.Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу (3 мин)
|
Оқушыларды түгендеу, сабаққа даярлықты
тексеру, сабақтың кезендерін, мақсатын түсіндіру.
(сабақ барысында дұрыс жауап берген оқушылаға
купюралар үлестіріліп
отырады)
|
Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Сабақ басталар алдында
қолданамыз. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек
айтады. Шаңыраққа Қазақстанда
тұратын әртүрлі халықтардың тарихи отандары туларын жапсыру арқылы,
еліміздегі татулық, достық туралы айта
кету.
|
ІІІ. Негізгі
бөлім
1.Тақырып
ашу.
2.
Түсіндіру.
|
Қытай халқының музыкасы ойналады. Бұл қай
халықтың, елдің музыкасы?
(Қытай)
Қытай елінің толық ресми атауы Қытай халық
Республикасы (туы көрсетіледі). Экономикасы дамыған өте күшті ел.
Көптеген ғылыми-техникалық жаңалықтармен қоса Қытай әлемге қағазды,
компасты, кітап жазумен басуды, спидометр, картаны т.б. қарапайым
нәрселерді сыйлаған.
Географиялық орны:
қытай Евразияның оңтүстік шығысындағы Ұлы
Қытай жазығында орналасқан аса ірі
ел.
Табиғаты:
Климаты жұмсақ, ылғалды, көпшілік жері
жазықты, ауыл шаруашылығына қолайлы жерде орналасқан. Ірі өзендері
Хуанхе және Янцзы өзендері
бар.
Жер көлемі: 9,6 млн.шаршы шақырым
(3орын).
Халқы: Негізгі халқы қытайлар сонымен қоса тибет
халықтары. Моңғолдар, және 1 млн жуық біздің қандас бауырларымыз
қазақтар тұрады.
Мемлекеттік тілі:
қытай тілі (ироглифті
көрсету).
Ұлттық валютасы:
Юань.
Мәдениеті:Мәдениеті
өте бай. Қытайлар қағазды. Компасты қағазға жазуды әлемге сыйлаған.
Ұлы жібек жолы арқылы бүкіл әлемдік сауданы дамытқан ел ретінде біз
оны тарихтан білеміз.
Шаруашылығы:
Қытай жан-жақты, көп салалы дамыған ел. Сонын
ішінде ең жақсы дамығаны ауылшаруашылығы, егіншілік әсіресе күріш
егу, тау-кен, машина жасау пайдалы қазбалардан темірдің, көмірдің
көп қоры бар.
Астанасы:
Бейжін қаласы (Пекин) 2008 жылы Олимпиада
болған.
|
-оқушылар музыканы тыңдап қай
ел екенің айтады.
-Сөздік
-Оқулықпен жұмыс. Сурет
салу.
Дәптерге жазу. Тіл дамыту
жаттығуларын оқушымен бірге бірнеше рет
айту.
|
Негізгі бөлім
жалғасы
|
1. Дәптерге Қытай халық
республикасы туралы мәліметтерді
жазады.
Қытай Халық
Республикасы.
Астанасы:Бейжін (Пекин)
қаласы.
Жер
көлемі: 9,6 млн шаршы шақырым 3
орын.
Халқы:1млрд.328млн.-дай адам (1
орын).
Экономикасы: өте жақсы дамыған,
ауылшаруашылығы, өнеркәсіп, металлургия, тау кен, сауда саттық
т.б.
|
Дәптерге жазу. Тіл дамыту
жаттығуларын оқушымен бірге бірнеше рет
айту.
|
V.
Қорытындылау
(10
мин)
|
Ассосация әдісі, тақтаға жазу. Оқушыларға
сөздер үлестіріліп беріледі, солардың ішінен қытайға байланысты
сөздерді тауып тақтаға ілуі
керек.
Қытай Халық
Республикасы
|
Оқушылар ассосацияны
көшіріп алады. Ұлы жібек жолы - Астана-Алматы жолы, күріш
өсіру-қауын өсіру, компас-желбағдар, халқы ең көп-халқы ең аз,
янцзы өзені-есіл өзені, теңге-юань, у-шу – күрес, еңбекқорлық-
жалқаулық.
|
VI.
Бағалау (3
мин)
|
Әр оқушыны істеген
жұмысына, тәртібіне және біліміне қарай атап
айту. Жинаған ақшаларына байланысты баға
қою.
|
Мүғалімге
дәптерлерің, істеген жұмыстарын
көрсету.
|