Ашық сабақ «Қыз Жібек» 7-cынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ «Қыз Жібек» 7-cынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ «Қыз Жібек» 7-cынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер

Педагогтің аты-жөні

Cұраған А.

Күні:

18.09.2024 ж.

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыз Жібек»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 2. 1. 1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

7. 2. 3. 1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

Сабақтың мақсаты:

(бағалау критерийлері)

  • шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырасыздар,

  • шығармадағы көркемдегіш құралдардың аллитерация, ассонанс қолданысын талдайсыздар;

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2-3 минут


Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу


Психологиялық ахуал.

«Бата» әдісі арқылы арнап тілек жазылған асықтар арқылы жағымды орта қалыптастыру.

«Асық» бойынша топқа бөлу.

1-топ: Төлеген

2-топ: Қыз Жібек

Амандасады, сабаққа назарын аударады.


Парақтағы тілектерді оқып, асық артындағы суреттер арқылы топқа бөлінеді.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Асықтың суреттері

Сабақтың басы:

5 мин



Қызығушылықты ояту. Видео көреді.

«Қыз Жібек»

















Жасанды интелект. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Видеоны мұқият қарап, ұлттық құндылық тұрғысынан жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы талдаңыздар.

Жетелеуші сұрақтар:

  • Жырға сәйкес қандай оқиғалар көрдіңіздер?

  • Видео неден басталды?

  • Бата деген не?

  • Жырда қандай баталар кездеседі?


Дескриптор:

  • Мұқият қарайды

  • құндылық тұрғысынан жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы талдайды.

  • Жырды еске түсіреді.


Оқушылар видео арқылы сабақ мақсатымен танысады.


Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

видео

https://youtu.be/ctUKuEKBUDc?si=ZmJOzzn1w9Dvwkw4




Сабақтың ортасы:


5 мин







15 мин





























5 мин










7 мин


«wordwall.net» қосымшасы арқылы жыр кейіпкерлерін анықтау.






Топтық жұмыс. «Кейіпкер бейнесі» шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.























Жеке жұмыс. «Кім жылдам» шығармадағы көркемдегіш құралдардың (аллитерация, ассонанс)

қолданысын талдау.



«Сахна саңлағы». Кейіпкер бейнесіне ену.




1-тапсырма. Ұяшықтарды таңдау арқылы жыр кейіпкерлерін еске түсіріңіз.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлерді оқиды

  • Дұрыс ұяшықты таңдайды.

.




2-тапсырма. Өлең үзіндісін тиісті кейіпкермен сәйкестендіріңіз, адами қасиеттерін анықтаңыз, кейіпкерлер/бейнелерді салыстырыңыз.

1-топ: Төлеген мен Бекежан, Төлегеннің жекті еліне бірінші рет және екінші рет аттануы эпизоды


2-топ: Сансызбай мен Базарбай ,

Базарбай мен Сырлыбай суреттеу эпизоды



Дескриптор:

  • Топта талқылайды,

  • Өлең үзіндісін тиісті кейіпкермен сәйкестендіреді

  • Адами қасиетін анықтайды,

  • кейіпкерлер/бейнелерді салыстырады.


3-тапсырма. Мысалдарды оқи отырып ереже құрастырыңыз, оқулықтан мысал табыңыз.


Дескриптор:

  • Ерекшелікті анықтайды.

  • Ереже құрастырады.

  • Мысал келтіреді.






4-тапсырма. Кейіпкерлер бейнесін аша отырып сахналық қойылым қойыңыз.

Дескриптор:

  • Рөлдерді бөліп алады

  • Образға кіреді

  • Қойылым қояды

«Шапалақ» әдісі









«Басбармақ» әдісі




















Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»






«Шапалақ» әдісі

https://wordwall.net/resource/65202333









А3

Маркер


























Интербелсенді тақта









Қосымша №1

Сабақты қорытындылау

3мин

Қорытынды сұрақтар қою



ФБ

«Бағалау парағы» әдісі

Берілген сұрақтарды өмірмен байланыстыра отырып жауап беріңіз.

  • Шығарма ұнады ма?

  • Шығармадағы сүйікті кейіпкеріңіз кім?

  • Қандай тәрбие алдыңыз?


Бағасын оқушылардың өзі есептейді.


Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

Презентация


Бағалау парағы

Сабақтың соңы:

(2 мин)


Рефлексия

«Classroomscreen» қосымшасы

Үй тапсырмасы: Көркемдегіш құралдарға 5 мысалдан теру

Бүгінгі сабақтағы алған білімдері,көңіл-күйлері бойынша кері байланыс береді.


Бүгінгі сабақта мен...

  • Барлығын түсіндім

  • Енді түсініп келемін

  • Түсінбедім

Үй тапсырмасын жазып алады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

Интербелсенді тақта

Shape1
















Бағалау парағы


Тапсырма реті

Бағалау критерийі

Балл

1

1-тапсырма

«wordwall.net» қосымшасы арқылы жыр кейіпкерлерін анықтау.

  • Барлығы дұрыс - 2 балл

  • 1 қате – 1 б

  • 2-3 қате – 0 б


2

2-тапсырма

  • Топта талқылайды, – 1 б

  • Өлең үзіндісін тиісті кейіпкермен сәйкестендіреді– 1 б

  • Адами қасиетін анықтайды – 1 б

  • кейіпкерлер/бейнелерді салыстырады – 1 б


3

3-тапсырма

Жеке жұмыс. «Кім жылдам»

  • Ерекшелікті анықтайды. – 1 б

  • Ереже құрастырады – 1 б

  • Мысал келтіреді – 1 б


4

4-тапсырма

«Сахна саңлағы»


  • Қойылым қояды – 1 б


Қорытынды балл -10



Бағалау парағы


Тапсырма реті

Бағалау критерийі

Балл

1

1-тапсырма

«wordwall.net» қосымшасы арқылы жыр кейіпкерлерін анықтау.

  • Барлығы дұрыс - 2 балл

  • 1 қате – 1 б

  • 2-3 қате – 0 б


2

2-тапсырма

  • Топта талқылайды, – 1 б

  • Өлең үзіндісін тиісті кейіпкермен сәйкестендіреді– 1 б

  • Адами қасиетін анықтайды – 1 б

  • кейіпкерлер/бейнелерді салыстырады – 1 б


3

3-тапсырма

Жеке жұмыс. «Кім жылдам»

  • Ерекшелікті анықтайды. – 1 б

  • Ереже құрастырады – 1 б

  • Мысал келтіреді – 1 б


4

4-тапсырма

«Сахна саңлағы»


  • Қойылым қояды – 1 б


Қорытынды балл -10








Қосымша 1


 Автор: Төлеген тұлпардан туған бір көк жорға атты алдырып, алтын-күміс тұрман жасатып, гауһардан тастар орнаттырып қасына сексен жігіт жолдас алып, қырық нарға азық арттырып, тоғыз түйеге ділдә, жамбы артып Наурыз айы туғанда жүрді дейді.
Базарбайдың Төлеген,
Ерте туған көбеген.
Сексен жігіт қосшы алып,
Он бес жігіт басшы алып,
Ақжайыққа жөнеген.
Айдың өткен шешесі,
Ай қараңғы кешесі,
Падишадан кем емес,
Ер Төлеген мүшесі.
Әулиеге ат айтып,
Қорасанға қой айтып,
Артынан қуып келіпті,
Өлгенде көрген шешесі.

Шешесі(жылап): Мінгене аттың аласын,
Менен туған баласың.
Қал дегенде қаласың,
Айтқан тілді аласың!

Төлеген: Қой, шеше-еке-ау, жылама,
Жылағаның бола ма?
Бекер босқа шеше-еке-ау,
Көзіңнің жасын бұлама!

Мінгене атым ала-ды,
Сенен туған баламын.
Көңіліме түсіп бір хиял,
Сапар шегіп барамын.

Автор: Әлқисса, сонда анасы бұл балам қайтпайын деп талап қылған екен, енді бұған ризалық батамды беріп жіберейін деп ойлайды.


Әлқисса, Төлеген қасына келіп, алдына бір шықты, соңына бір шықты, Жібекті көре алмады, қараса Қаршыға алыста қалыпты. Сабыр етіп тұра алмады және көшірінде отырған кісі жоқ, Жібектің ешнәрсемен ісі жоқ. Сонда Төлеген үш рет дауыстап шақырды.
- Бұл күймеде неғылған жан бар, сен еркекпісің, ұрғашымысың, тірі адам бармысың?-деп. Бұған Қыз Жібек еш жауап бермеді. Сонда Төлеген қапы болып тұрды.
- Ай, дүние-ай, мынаның мені кемсінгені бөтен жұрттығы ғой. Өз жұртымда маған да еш кісі тең келе алмаушы еді. Сонда Қыз Жібек айтты:
-
Ендеше, лебізің бекерге қалмасын бір көрінейін,

әбден көрініп тұрсам келіспес, бұған былай қылайын деп ойлады: қасында үш қызы бар екен, пәуескенің түймелерін ағыттырды да, жарқ еткізіп бір көрінді дағы қайта жауып, жатып қалды. Сол бір көрінгендегі






















Қыз Жібек












Жартылай келісеміз






Shape2 Shape3


Кейіпкер

Үзінді

Адами қасиеті


Қыз Жібек






Кейіпкер

Үзінді

Адами қасиеті

Cансызбай






Кейіпкер

Үзінді

Адами қасиеті


Базарбай

















Кейіпкер

Үзінді

Адами қасиеті


Қыз Жібек






Кейіпкер

Үзінді

Адами қасиеті


Төлеген






Кейіпкер

Үзінді

Адами қасиеті


Бекежан









1-топ:

Кейіпкер: Төлеген мен Бекежан,

Эпизоды Төлегеннің жекті еліне бірінші рет және екінші рет аттануы эпизоды


2-топ:

Кейіпкер Сансызбай мен Хорен хан,

Эпизоды Базарбай мен Сырлыбай суреттеу эпизоды



Дескриптор:

  • Топта талқылайды,

  • Өлең үзіндісін тиісті кейіпкермен сәйкестендіреді

  • Адами қасиетін анықтайды,

  • кейіпкерлер/бейнелерді салыстырады.


Дескриптор:

  • Топта талқылайды,

  • Өлең үзіндісін тиісті кейіпкермен сәйкестендіреді

  • Адами қасиетін анықтайды,

  • кейіпкерлер/бейнелерді салыстырады.


























Күнің сәтті өтсін.

Бүгін тек жақсы бағалар ал!

Денің сау болсын!

Қуанышты сәттерің көп болсын!

Сабақ саған түсінікті әрі жеңіл болсын!

Достарың көп болсын!
































 Бұл балам тілімді алмады, тілегімді бермеді, Төлеген қайнына барамын десе, маған – көргенің ұстап, байлап алып келіп беріңдер, егер хошамет етіп біреуің жолдас болсаң, қолымды теріс жайып бата беремін,-деді. 

Сексен жігіт ішінде
Базарбайдың баласы,
Төлеген мырза сен деді.
Нәсіліңе қарасам,
Қас паддишамен тең деді.

Қыз Жібектің құрметі,
Жиһаннан асқан сәулеті,
Ләйлі, Мәжнүн болмаса,
Өзгеден артық келбеті.
Үш қызы бар қасында-ай,
Өзі он төрт жасында-ай.
Кебісінің өкшесі
Бұхардың гауһар тасындай.

Сегіз бейіш ішінде
Хорлардың жаққан шырағы.
Дүрі – гауһар сырғасын –
Көтере алмай тұр құлағы.
Қыз Жібектің ақтығы –
Наурыздың ақша қарындай.
Ақ бетінің қызылы –
Ақ тауықтың қанындай.
Екі беттің ажары –
Жазғы түскен сағымдай.

Айналайын, Сансызбай,
Қолқанатым, құйрығым,
Судан шыққан сүйрігім,
Суырылып озған жүйрігім,

«Əрекет қылсақ, алып қаламыз. Ептеп Төлегенді өлтіреміз, əйтпесе, болмайды. Бір жеңешесін қолға алып, Төлегенді Жібекке алып бармақшы болған кезде жайғаймыз», – десіп мақұлдасты














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2024
140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі