Ашық сабақ "Р дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Р дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.1.1.тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. 1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Сауат ашу

Күні: 18.10.2017

Сынып: 1

Мектеп: №83 А. Байтұрсынов атындағы ж о м

Мұғалімнің аты-жөні: Кадирова Баян

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Р дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.1.тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз,

сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын

түсіну.

1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және

жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау.

1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы

және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін

каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Сабақ мақсаттары

Барлығы : Тыңдалған мәтін арқылы Рр дыбысын анықтайды.

Көбі: Мәтіннің мазмұнын сурет арқылы көрсете алады, әріпті

дыбыспен сәйкестендіреді.

Кейбірі: Сөздердің мағынасын ажыратып, оқып, жиі кездесетін

сөздерді тұтас оқи алады.

Бағалау критерийлері

-Берілген суретті атай алады.

- Тыңдалған мәтіннің не туралы екенін анықтайды.

- Буындап оқи алады.

- Сөздерді толықтырып оқиды, сөздердің мағынасын ажыратады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Музыка, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым, интербелсенді тақта

Тілдік мақсаттар

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды

  • Дыбыс пен әріпті таниды және ажыратады

  • Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтайды

  • Оқу түрлерін қолданады

Ара – пчела –bee

Ара – пила – saw

Бастапқы білім

  • Топсеруен

  • Өз аулаңның суретін салу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин














Психологиялық дайындық

Кәне қанат қағайық

Қарлығаш боп ұшайық.

Ұшып – ұшып алайық

Қайта келіп қонайық

Топқа бірігу. «Ым-ишара» әдісі

(ыммен көрсетемін, балалар қолымдағы затты табады)

  1. - топ: «Ара»

2 – топ: «Тырма»

  1. топ: «Күрек»

Әр топтан бір сөйлем құрау

«Ой қозғау» әдісі

- Бұл не балалар? -ара

- Екінші суреттегі ненің суреті?

- Ол да ара.

- Осы екі суреттің мағынасын кім түсіндіреді?

- Бірінші ара –жәндік,бал жинайды.

- Екінші суреттегі ара – құрал.Арамен ағаш аралайды.

-Жарайсыңдар! балалар.

Ара сөзін буынға бөлейік. (а-ра)
— Неше буынды сөз екен? (2 буынды сөз)
— Неліктен 2 буынды сөз. (Себебі, екі дауысты дыбыс бар)
— Ара сөзінде неше дыбыс бар? (3 дыбыс) А р а

-Қане, ара деген сөзде бізге таныс емес қандай дыбыс көріп тұрсыңдар? Р дыбысы.

-Ара сөзінде «р» әрпі қайда тұр? Ортасында

- Өте жақсы, тамаша!

- Олай болса біз бүгін Р р дыбысы мен әрпімен танысамыз .

-Топтардың аты не себепті ара, тырма, күрек деп ойлайсыңдар? Сөздің ішінде р дыбысы бар.

- Р дыбысы қандай дыбыс?

  • Қандай түспен белгілейміз?

  • - Балалар Р р дыбысы кездесетін тағы қандай сөздер білеміз?

  • - Арыстан, радио, робот,рояль, ребус.

  • -Ішінде Рр дыбысы қай жерінде кездеседі?

  • - Сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайық.

  • - Жарайсыңдар! Балалар, өте жақсы.

  • Олай болса балалар, слайдтан осы заттардың суретін көрейік және дыбыстық талдау жасайық.


- Жарайсыңдар! Балалар, өте жақсы.

Кері байланыс. Бағдаршам.











Ара, тырма, күректің суреттері











слайдтар















Араның суреті



Сабақтың ортасы

30 минут


























Бағдаршам.әдісі .

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

  1. Мәтінді мұқият тыңдаңыз.

  2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.

Тыңдалым

Анар балалармен мектеп шеберханасына бара жатты. Ол үлкен емен ағашының түбінен күшігін көріп қалды. Күшігін шақырып еді, келмеді. Жанына жақындағанда күшігінің ағаш бұтағында отырған мысыққа қарап, ыр деп ырылдап тұрғанын байқады.

Критерий

Мәтінді тыңдайды.

Жаңа дыбысты анықтап айтады.

Дескриптор

  • Мәтінді мұқият тыңдайды.

  • Күшік қандай дыбыс шығарғанын анықтайды..

  • Жаңа дыбысты дыбыстап айта алады.

  • Сендер де дыбыстап айтып көріңдер.

2-тапсырма . «Буындар сөйлейді» әдісі.

ар ара ра

ар а рал ар а нар

а ра а ра ла нар А нар

Жаңылтпаш айтқызу.

А ра, а ра, а ра лар!

Алан, а ра а ра ла.

Р дыбысына тілі келмейтін балаларға артикуляциялық жаттығулар жасату.

Кері байланыс “Бағдаршам”

Топпен жұмыс. “ Ойлан, тап”

Р р дыбысын сөздің басы, ортасы, аяғында тұрғанын табу.

Кері байланыс. Бағдаршам.

Cуретпен жұмыс. 2топқа:

  • Оқулықтағы 3-тапсырманы орындау.41 – бет.

Ребусты шешіп, шыққан сөзге сөйлем құрау.

+ + + =

3 топқа: «Ішіне-сыртына» тәсілі.

Ара, нар, тара, анар сөздеріне дыбыстық талдау жаса.

Ішіне

Сыртына

а,а

а

а,а

а,а

Р

н,р

т,р

н,р

Кері байланыс. Бағдаршам.

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс



аудиожазба





















Суреттер









видеороли

Сергіту сәті

Қарлығаш” биі

Аудиожазба



Дәптермен жұмыс







Р әрпінің үлгісі

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс «Алма ағашы» әдісі

Тақтада ілініп тұрған алма ағашының суретіне өздерінің сабақты қалай түсінгендерін көрсету барысында сабақ соңында алма ағашына жапсырады.

Қызыл алма—Маған сабақ ұнады.

Сары алма – Тапсырмалар орындауда қиналдым

Жасыл алма – Сабақ маған түсініксіз.

Үш түсті стикерлер

Саралау – оқушыларға көбі-рек қолдау көрсе-

туді қалай жоспар-

лайсыз? Қабілеті жоғары оқушылар-ға қандай тапсыр-

малар қоюды жос-

парлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?







Пәнаралық бай-

ланыс

Денсаулық және қауіпсіздік тех-

никасының сақ-

талуы АКТ 
Құндылықтармен байланыс

Қолдау қажет ететін оқушыларға Р дыбысына байла-

нысты тілін жат-

тықтыру мақсатын-да артикуляциялық жаттығулар

жасатамын.

Қабілеті жоғары оқушыларға сөздердің мағына-сын ажыратып, жиі кездесетін сөздерді айтқызамын.

. Шаттық шеңбері

«Бағдаршам»

- Жарайсыңдар! Балалар, өте жақсы. Мадақтау сөздерімен ынталандырамын.



Музыка, дүниетану

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





Сабақ бойынша рефлекция

Сабақмақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?оқу-шылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

жеткізбесенеліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?сабақтың уақыт

тық кезеңдерісақтал

дыма?сабақжоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз?







ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАМДАУ

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. __________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. __________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
7984
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі