Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ «Растрлық суреттерді құру және редакциялау» 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Lesson study сабақ жоспары
«Растрлық суреттерді құру және редакциялау»
Зерттеу проблемасы: Информатика пәнінде қазақша термин сөздерді жиі қолданудағы формативті бағалаудың тиімділігі.
Бөлім: |
5.2А бөлім – Компьютерлік графика |
Педагогтің Т.А.Ә. |
Атагельдиева Ж.Н |
Күні: |
14.11.2022ж |
Сынып: 5 «Ж» |
Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
«Растрлық суреттерді құру және редакциялау» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.2.2.2 растрлық кескінді жасау және өңдеу |
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: Графикалық редакторда жұмыс жасай алады. Көпшілігі:Растрлық және векторлық редакторды ажырата біледі. Жекелеген оқушылар: Векторлық редакторда жұмыс жасай алады. ЕБҚ: Paint редакторында сурет сала алады. |
Сілтемелер: |
https://www.youtube.com/watch?v=SU0AyBSn18U |
Әдіс-тәсілдер: |
ФБ: «Басбармақ» әдісі, «Ашық және жабық сұрақ» әдісі, «Бірлескен жұмыс дағдылары» әдісі, «Сұрақ құрастрыру» әдісі |
Ресурстар мен жабдықтар: |
Электронды оқулық, Үлестірме қағаздар, слайд, интерактивті тақта, видео |
Тапсырмалар: |
Жеке, жұптық және топтық тапсырмалар |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі.
Өткен білімді еске түсіру 10 минут
Сабақтың ортасы |
Бір Аллаға сыйынып, Кел, балалар оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Қызығушылықты ояту. Амандасу, оқушылардың назарларын сабаққа аудару. «Қиықтарға бөлу» əдісімен оқушыларды екі топқа бөлемін.1-топ «Растрлық», 2-топ «Векторлық» Өткен сабақты еске түсіру. «Ашық және жабық сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар арқылы қайталау 1.Графика дегеніміз не? 2.Қандай графикалық бағдарламаларды білесіңдер? 3.Растрлық бейне дегеніміз не? 4.Растрлық пен векторлықтың айырмашылығы неде? 5. Пиксель деген не? 6.Векторлық бейнелерді ненің көмегімен саламыз?
Жаңа білім. Балалар өткендегі тақырыпты жалғастырамыз. Жаңа сурет құру үшін Paint графикалық редакторына кіреміз. Файл-Создать командаларын орындаймыз. Түстер палитрасы және құрал-саймандар тақтасы түсіндіріледі.
1-тапсырма.
ҚБ: басбармақ /1балл/ Жеке жұмыс 2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс
ҚБ: басбармақ /1балл/
Жеке жұмыс 3-тапсырма
ҚБ: басбармақ /1балл/ 4-тапсырма
ҚБ: басбармақ /1балл/ Тақырыпты қалай меңгергендерін оқушылардан ашық және жабық сұрақтар қою арқылы білу. Ашық және жабық сұрақтар
ҚБ: «Ашық және жабық» сұрақтар қою 1 балл.
Топпен жұмыс. Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру Сыныптастарды бағалау оқушылардан бірлесе жұмыс істеуді талап етеді. Әрине, ОүБ-нің өзі бірлескен жұмысты білдіреді, сондықтан бірлескен жұмыс дағдысын айқын және анық қалыптастыру қажет. Аталған үдерісті оқушылармен бірлескен жұмыс түсінігін талқылау арқылы бекітуге және осындай сабақты сабақтың көзге көрінетін бөлшегі етуге болады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Екі топқа бөлінеді. Қиықтарды алып екі топқа бөлінеді.
Оқушылар слайдпен жұмыс жасайды, тапсырма орындайды.
Оқушылар өздері бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар флипчартта кестені +- қоя отырып, тақтада орындайды.
Оқушылар құрылғыларды атап шығады.
Оқушылар тапсырманы ауызша орындайды.
Оқушылар дайын карточкамен жұмыс жасайды.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар жауаптарын тақтамен тексереді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ «Басбармақ» әдісі
|
Слайд
Paint редакторы |
Сабақтың соңы 5 минут
|
Қорытындылау. «Сұрақ құрастыру» әдісін пайдаланып, екі топ бір-біріне сұрақтармен қорытындылайды. |
|
|
Смай-ликтер |
Рефлексия |
«Смайлик» әдісі бойынша кері байланыс жасалады. Тақтада смайликтер көрсетіледі. Оқушылар сабақ соңында стикерлерді тиісті орынға орналастырады |