Сабақтың
басы.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Өткен білімді еске
түсіру
10
минут
Сабақтың
ортасы
|
Бір Аллаға
сыйынып,
Кел, балалар
оқылық!
Оқығанды
көңілге
Ықыласпен
тоқылық.
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Қызығушылықты
ояту.
Амандасу, оқушылардың
назарларын сабаққа аудару.
«Қиықтарға бөлу»
əдісімен оқушыларды екі топқа бөлемін.1-топ «Растрлық», 2-топ
«Векторлық»
Өткен сабақты еске
түсіру. «Ашық және жабық
сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар
арқылы қайталау
1.Графика дегеніміз
не?
2.Қандай графикалық
бағдарламаларды білесіңдер?
3.Растрлық бейне
дегеніміз не?
4.Растрлық пен
векторлықтың айырмашылығы неде?
5. Пиксель деген
не?
6.Векторлық бейнелерді
ненің көмегімен саламыз?
Жаңа білім. Балалар
өткендегі тақырыпты жалғастырамыз.
Жаңа сурет құру үшін
Paint графикалық редакторына кіреміз. Файл-Создать командаларын
орындаймыз.
Түстер палитрасы және
құрал-саймандар тақтасы түсіндіріледі.
1-тапсырма.
ҚБ: басбармақ
/1балл/
Жеке
жұмыс
2-тапсырма. Оқулықпен
жұмыс
ҚБ: басбармақ
/1балл/
Жеке
жұмыс
3-тапсырма
ҚБ: басбармақ
/1балл/
4-тапсырма
ҚБ: басбармақ
/1балл/
Тақырыпты қалай меңгергендерін оқушылардан ашық және жабық
сұрақтар қою арқылы білу.
Ашық және жабық сұрақтар
-
Растрлық суреттер қалай жасалады?
-
Векторлық суреттер қалай
орындалады?
-
Растрлық және векторлық суреттің айырмашылығы
қандай?
-
Графикалық суреттерді орындау үшін қандай бағдарлама
пайдаланамыз?
-
Paint графикалық редакторын қандай командалардың көмегімен
ашамыз?
-
Жаңа сурет қалай ашамыз?
ҚБ: «Ашық және жабық»
сұрақтар қою 1 балл.
Топпен
жұмыс. Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру Сыныптастарды бағалау
оқушылардан бірлесе жұмыс істеуді талап етеді. Әрине, ОүБ-нің өзі
бірлескен жұмысты білдіреді, сондықтан бірлескен жұмыс дағдысын
айқын және анық қалыптастыру қажет. Аталған үдерісті оқушылармен
бірлескен жұмыс түсінігін талқылау арқылы бекітуге және осындай
сабақты сабақтың көзге көрінетін бөлшегі етуге
болады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
Екі топқа
бөлінеді.
Қиықтарды алып екі топқа
бөлінеді.
Оқушылар слайдпен жұмыс
жасайды, тапсырма орындайды.
Оқушылар өздері
бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар флипчартта
кестені +- қоя отырып, тақтада орындайды.
Оқушылар құрылғыларды
атап шығады.
Оқушылар тапсырманы
ауызша орындайды.
Оқушылар дайын
карточкамен жұмыс жасайды.
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды.
Оқушылар жауаптарын
тақтамен тексереді.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ «Басбармақ»
әдісі
|
Слайд
Paint
редакторы
|