Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тәуелсіздік- қасиет тұнған ұлы ұғым


    Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы шағын орталықты орта мектебі

    Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Р.И.

    Күні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Расул Ғамзатов «Менің Дағыстаным» әңгімесі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Т\Ж 2- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы табады, шығармашылық жұмыс жасайды;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әңгіме кейіпкерлерін салыстырып, әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: әңгіменің кейіпкері арқылы әлеуметтік-қоғамдық мәселені шешуде өзіндік пікір қалыптасады.


    Бағалау критерийлері

    - шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді;
    -шығарманың идеясын ашады;
    - шығармашылық жұмыс жасайды


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : Тіл, туған жер,Отан, ақын т.б

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы негізінде туған жерін сүюге, елінің патриоты болуға баулу

    Пәнаралық байланыстар

    музыка, көркем еңбек,география

    Алдыңғы оқу


    Р. Ғамзатов «Ана тілі» туралы өлеңінің жанрын, идеясын, сюжетін анықтаған.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтың жоспары

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин



































    5 мин































    2 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу.

    Ынтымақтастық ахуал тудыру

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз!

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз!

    Мұқағалиша айтсақ,біздің үш бақытымыз бар.Сол үш бақытты кім атап береді?

    Топқа бөлу. Оқушылар тақырыпқа қатысты М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі арқылы

    3 топқа бөлінеді./ стикерлер арқылы/

    1-топ.

    Ең бірінші бақытым – Халқым менің,
    Соған берем ойымның алтын кенін.
    Ол бар болса, мен бармын, қор болмаймын,
    Қымбатырақ алтыннан нарқым менің.
    2-топ.

    Ал екінші бақытым – Тілім менің,
    Тас жүректі тіліммен тілімдедім.
    Кей – кейде дүниеден түңілсем де,
    Қасиетті тілімнен түңілмедім.
    3-топ.

    Бақытым бар үшінші – Отан деген,
    Құдай деген кім десе, Отан дер ем!
    ...
    Оты сөнген жалғанда жан барсың ба?
    Ойланбай – ақ кел дағы от ал менен.

    Қызығушылықтарын ояту.

    «Конверттегі сұрақ » тәсілі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

    М.Мақатаевтың сөзіне жазылған «Үш бақытым» әнін тыңдау, әуен тоқтаған кезде хат кімнің қолына тисе, сол оқушы ішіндегі сұраққа жауап береді.

    1. Расул Ғамзатов туралы не білдіңдер?

    2. «Ана тілі» өлеңінде ақын қандай мәселені қозғайды?

    3. Өлейін деп жатқан кісіні тірілткен қандай құдірет?

    4. Неге «Егер менің тілім ертең өлсе, онда мен бүгін өлуге дайынмын» деген Расул Ғамзатов.

    Авардың ұлы ақыны Расул Ғамзатов «Егер менің тілім ертең өлетін болса, мен бүгін өлуге дайынмын» дегенде қасиетті ана тілінің сөз жетпес құдіретін, адамға тән барша бітім-болмысының бастауы екендігін аңғартқан.

    5.Өлеңді оқығанда өз бойыңа қандай қасиеттер жинадың?

    6.Неге тілді анамен байланыстырады?

    Тіл - қай ұлттың болмасын тарихы мен тағдыры, қатынас құралы. Дағыстанның халық ақыны Расул Ғамзатов – отты да шуақты жырларымен кеңес поэзиясының ұшар басынан ойып тұрып орын алып, көзі тірісінде аңыз адам ретінде бағаланған ғажайып тұлғалардың бірі. Менің шығармам кілем сияқты, оны авар тілінің көркем өрнегімен тоқимын. Менің шығармам қымбат бағалы тон сияқты, оны авар тілінің сетінемейтін берік жібімен тігемін. Ат төбеліндей халқымның тілін жұтаң дейтіндер айта берсін. Мен өз ана тіліммен біргe өмip cүpyre тиіспін. Жандүниемнің күллі құдіретін ғаламға жеткізу үшін маған басқа тіл қажет емес деген болатын Расул Ғамзатов. Біздің жүрегімізден оның: «Егер менің тілім ертең өлсе, онда мен бүгін өлуге дайынмын» деген ерекше үні ешқашан өшпейді. Барша халық бас иетін, тілдің асыл қасиетін, ардақтау мен салмақтау біздің парызымыз.

    Ойқозғау. «Топтастыру» әдісі

    Дағыстан елі туралы жинақтаған деректері бойынша «Дағыстан» сөзіне топтастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.














    А4 форматында топтың аты жазылады


    1-топ. Халық

    2-топ. Тіл

    3-топ. Отан










    «Конверттегі сұрақ » тәсілі

    https://www.youtube.com/watch?v=DEQz26А

    Әсел Омарова


































    «Топтастыру» әдісі

    Дереккөздері: Википедия материалдарын пайдалану

    Дүние жүзі картасы


    Сабақтың ортасы




    3 минут

















    15 минут



























































































    3 мин.





























    5 мин





















    3 мин.

    Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру. (оқушыларды жаңа білімді игеруге ынталандыру)


    «Сканерлеп оқу» стратегиясы.

    Әңгімені сканерлеп оқып, таныс емес сөздері жазып, олардың мағынасына түсінік беріңіз.

    Сөздікпен жұмыс

    • Революция – көтеріліс, төңкеріс

    • Авар – Дағыстанда тұратын халық

    • Париж – Францияның астанасы

    • Зарыққан-сағына күткен.

    • Тұнжырап-қабағы түсiңкi, қатулы.

    • Қақсау- сарнау, зар илеу.

    Дескриптор:

    -әңгіменің мазмұнын толық түсінеді;
    - таныс емес сөздерді табады;


    ҚБ. «Қошемет» әдісі арқылы оқушылар бағаланады.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ: «5-5-1» әдісі бойынша мәтіннің негізгі идеясын анықтайсыңдар. Әңгіме жайлы 5 сөйлем жазасыңдар, 5 сөйлемді 5 сөзге, соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқарту арқылы идеяны анықтап, мағынасын ашасыңдар.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ильясова рахила Имангалиевна
    21 Наурыз 2024
    474
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Расул Ғамзатов Менің дағыстаным 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Расул Ғамзатов Менің дағыстаным 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Ұстаздарға көп көмегі тиеді. Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаландым.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тәуелсіздік- қасиет тұнған ұлы ұғым


    Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы шағын орталықты орта мектебі

    Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Р.И.

    Күні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Расул Ғамзатов «Менің Дағыстаным» әңгімесі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Т\Ж 2- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы табады, шығармашылық жұмыс жасайды;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әңгіме кейіпкерлерін салыстырып, әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: әңгіменің кейіпкері арқылы әлеуметтік-қоғамдық мәселені шешуде өзіндік пікір қалыптасады.


    Бағалау критерийлері

    - шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді;
    -шығарманың идеясын ашады;
    - шығармашылық жұмыс жасайды


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : Тіл, туған жер,Отан, ақын т.б

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы негізінде туған жерін сүюге, елінің патриоты болуға баулу

    Пәнаралық байланыстар

    музыка, көркем еңбек,география

    Алдыңғы оқу


    Р. Ғамзатов «Ана тілі» туралы өлеңінің жанрын, идеясын, сюжетін анықтаған.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтың жоспары

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин



































    5 мин































    2 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу.

    Ынтымақтастық ахуал тудыру

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз!

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз!

    Мұқағалиша айтсақ,біздің үш бақытымыз бар.Сол үш бақытты кім атап береді?

    Топқа бөлу. Оқушылар тақырыпқа қатысты М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі арқылы

    3 топқа бөлінеді./ стикерлер арқылы/

    1-топ.

    Ең бірінші бақытым – Халқым менің,
    Соған берем ойымның алтын кенін.
    Ол бар болса, мен бармын, қор болмаймын,
    Қымбатырақ алтыннан нарқым менің.
    2-топ.

    Ал екінші бақытым – Тілім менің,
    Тас жүректі тіліммен тілімдедім.
    Кей – кейде дүниеден түңілсем де,
    Қасиетті тілімнен түңілмедім.
    3-топ.

    Бақытым бар үшінші – Отан деген,
    Құдай деген кім десе, Отан дер ем!
    ...
    Оты сөнген жалғанда жан барсың ба?
    Ойланбай – ақ кел дағы от ал менен.

    Қызығушылықтарын ояту.

    «Конверттегі сұрақ » тәсілі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

    М.Мақатаевтың сөзіне жазылған «Үш бақытым» әнін тыңдау, әуен тоқтаған кезде хат кімнің қолына тисе, сол оқушы ішіндегі сұраққа жауап береді.

    1. Расул Ғамзатов туралы не білдіңдер?

    2. «Ана тілі» өлеңінде ақын қандай мәселені қозғайды?

    3. Өлейін деп жатқан кісіні тірілткен қандай құдірет?

    4. Неге «Егер менің тілім ертең өлсе, онда мен бүгін өлуге дайынмын» деген Расул Ғамзатов.

    Авардың ұлы ақыны Расул Ғамзатов «Егер менің тілім ертең өлетін болса, мен бүгін өлуге дайынмын» дегенде қасиетті ана тілінің сөз жетпес құдіретін, адамға тән барша бітім-болмысының бастауы екендігін аңғартқан.

    5.Өлеңді оқығанда өз бойыңа қандай қасиеттер жинадың?

    6.Неге тілді анамен байланыстырады?

    Тіл - қай ұлттың болмасын тарихы мен тағдыры, қатынас құралы. Дағыстанның халық ақыны Расул Ғамзатов – отты да шуақты жырларымен кеңес поэзиясының ұшар басынан ойып тұрып орын алып, көзі тірісінде аңыз адам ретінде бағаланған ғажайып тұлғалардың бірі. Менің шығармам кілем сияқты, оны авар тілінің көркем өрнегімен тоқимын. Менің шығармам қымбат бағалы тон сияқты, оны авар тілінің сетінемейтін берік жібімен тігемін. Ат төбеліндей халқымның тілін жұтаң дейтіндер айта берсін. Мен өз ана тіліммен біргe өмip cүpyre тиіспін. Жандүниемнің күллі құдіретін ғаламға жеткізу үшін маған басқа тіл қажет емес деген болатын Расул Ғамзатов. Біздің жүрегімізден оның: «Егер менің тілім ертең өлсе, онда мен бүгін өлуге дайынмын» деген ерекше үні ешқашан өшпейді. Барша халық бас иетін, тілдің асыл қасиетін, ардақтау мен салмақтау біздің парызымыз.

    Ойқозғау. «Топтастыру» әдісі

    Дағыстан елі туралы жинақтаған деректері бойынша «Дағыстан» сөзіне топтастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.














    А4 форматында топтың аты жазылады


    1-топ. Халық

    2-топ. Тіл

    3-топ. Отан










    «Конверттегі сұрақ » тәсілі

    https://www.youtube.com/watch?v=DEQz26А

    Әсел Омарова


































    «Топтастыру» әдісі

    Дереккөздері: Википедия материалдарын пайдалану

    Дүние жүзі картасы


    Сабақтың ортасы




    3 минут

















    15 минут



























































































    3 мин.





























    5 мин





















    3 мин.

    Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру. (оқушыларды жаңа білімді игеруге ынталандыру)


    «Сканерлеп оқу» стратегиясы.

    Әңгімені сканерлеп оқып, таныс емес сөздері жазып, олардың мағынасына түсінік беріңіз.

    Сөздікпен жұмыс

    • Революция – көтеріліс, төңкеріс

    • Авар – Дағыстанда тұратын халық

    • Париж – Францияның астанасы

    • Зарыққан-сағына күткен.

    • Тұнжырап-қабағы түсiңкi, қатулы.

    • Қақсау- сарнау, зар илеу.

    Дескриптор:

    -әңгіменің мазмұнын толық түсінеді;
    - таныс емес сөздерді табады;


    ҚБ. «Қошемет» әдісі арқылы оқушылар бағаланады.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ: «5-5-1» әдісі бойынша мәтіннің негізгі идеясын анықтайсыңдар. Әңгіме жайлы 5 сөйлем жазасыңдар, 5 сөйлемді 5 сөзге, соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқарту арқылы идеяны анықтап, мағынасын ашасыңдар.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    21.03.2024
    474
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ильясова рахила Имангалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации