Материалдар / Ашық сабақ Робот
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Робот

Материал туралы қысқаша түсінік
Робот туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2023
158
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Ұлағат» жом

Python тілінде алгоритмдерді программалау.


Күні: 11.01.2023 ж Мұғалімнің аты-жөні: Байшан Д

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

While циклі

Осы сабақта қолжеткізілетіноқумақсаттары

8.3.3.2 While цикл операторынпайдалану;

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушы: While циклін Python программалау тілінде қолданутәсілін анықтау;

Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде While циклініңорындалуын талдау, қолдану;

Кейбіроқушылар:Forциклінқолданудыңмаңыздылығынбағалау.

Ойлау дағдылары

Білу,түсіну,қолдану,талдау,жинақтау,бағалау.

Бағалау критерийі

  • While циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілінанықтайды;

  • Python программалау тілінде While циклінің орындалуын талдайды,қолданады;

  • While циклін қолданудың маңыздылығын бағалайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексикамен терминология:

Цикл-цикл-loopҮшін-для-For

Диапазон-диапазон-RangeШексіз-бесконечный-infinite

Диалог /жазбашажұмысқа қажетті пайдалы фразалартоптамасы

  1. Алгоритмді құру кезінде қайталану саны белгілі болса қандай циклқолданылады?

  2. rangeфункциясы...жасайды.

  3. forоператорынrange функциясынқолданутүрлерін анықтаңдар.

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалықөсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке жәнешығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу.Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауғанегізделген басқаадамдардың идеяларымен ойларын құрметтеу.

Пәнаралық байланыс

Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады.

Алдыңғы білім

Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдердіпрограммалау.

Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері/ уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин












Топқа біріктіру/2мин





Қызығушылықты ояту Өткен сабақты пысықтау

/7мин

Сәлемдесу,түгендеу.


Психологиялық ахуалорнату, ширатужаттығуы.









«Топтасқан сандар»тәсілі арқылытоптарғабіріктіру.



«Жаңбырша жауғансұрақтар»әдісі.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


«Пойыз» жаттығуы. Ойынортада жүргізіледі. Еңалдымен, 1, 2, 3-ке саналыпалады. 1-нөмірдегілерқолдарын бір рет соғып,аяқтарымен еденді екі реттарсылдатады, 2-нөмірдегілерқолдарын екі рет соғып,аяқтарымен еденді үш реттарсылдатады. Ал, 3-нөмірдегілерқолдарынүшретсоғып, аяқтарымен еденді бірреттарсылдатады.

«Топтасқансандар»тәсіліарқылы1,2,3депретіменсаналғанбойыншаоқушылартопқабірігеді.

Әртоппараққасұрақтаржазып,бір-бірінелақтырады.Алғансұрақтарынажауапжазып, кері лақтырады. Жауапжазылған парақты қағып алыпоқушы,солжауаптансұрақтудырып,әріқарайлақтырады.Ойыносылайжалғасабереді.



Қошеметкөрсету.















СмайликарқылыҚБ.


















ОқытудыңбелсендіәдістеріNIS.

Астана,

2013



Миға шабуыл/3мин


«Миғашабуыл»әдісіарқылы өткен сабақпен жаңа сабақтыұштастырумақсатындапроблеманы біргешешу.

Берілген сурет туралы неойлайсындар?Оқушыларсын тұрғысынан ойланып өзпікірлерін айтады. Тақырыптыөздеріашады.

Ауызшамадақтау.




  • Циклдер жайлы небілесің?

  • Бұл ұғымның біздіңөмірімізге қандайбайланысыбар?






  • Табиғат пен адамөмірінде циклдердіңмаңызықандай?

  • Циклдердің адамөміріндегі маңызықандай депойлайсыңдар?

  • Математикадациклдергенежатады?



Сабақтыңортасы.

Мағынанытану.

Оқулықпенжұмыс/5мин

Оқулықта берілгенақпараттыоқушылармен біргеталдайды.

Слайд материалыарқылытаныстырылымжасайды.

Оқушылар оқулықтағыақпаратпен танысады,визуалды ақпарат алады.Мұғалімменбіргеталдайды.


Мақсаты: аудиал мен визуалоқушылардың білім алуынажағдай жасау.




Дәптерменжұмыс:

Негізгі ұғымдар мен сабақтақолданылатын терминсөздердідәптерлерінежазады.

Үш тілде берілген терминсөздерді мұғаліммен біргеқайталайды.


Информатика. 8 -сыныпоқулығы


Практикалықжұмыс/15мин


1-тапсырма жалпытапсырма. Мұғалімкөмектеседі.

  1. тапсырма

Оқушылар практикалықтапсырмаларды жекеорындайды.

1)

K мен N (1≤K≤N≤100) барлықжұп сандарды экранғашығаратын программақұрастыр.

Дескрипторлар:

    • Жұп сандардыанықтайды;

    • Қайталану санынанықтайды;

    • Жұп сандарды табуалгоритмінқұрады;

    • Алгоритмдікомпьютердепрограммалайды;

    • Нәтижесінтексереді.

2)

N(10≤N≤99)санына дейінгіекі таңбалы сандар арасындаекі цифры да бірдей сандардыэкранғашығаратынпрограмма

4балл


Компьютер,информатика. 8-сыныпоқулығы












































Топтықжұмыс











































2-тапсырмакөлеміүлкентапсырма.

Алдымен мұғалімніңкөмегімен, соданкейін өзбетіншеорындайды.

құрастыр. Екі таңбалы сан 10-нан басталады.

Дескрипторлар:

  • Екі таңбалы сандардиапазонынанықтайды;

  • Екі саны бірдейсандардыанықтайды;

  • Екі саны бірдейсандарды анықтауалгоритмінқұрады;

  • Программаныкомпьютердеорындайды;

  • Нәтижесінтексереді.

3)

8 «А» сыныбында N (0 <N <30) оқушы бар. Оқушылардыңбойлары көрсетілген. Егерсыныптағы оқушының бойы140 см- ден қысқа болса, олаласа бойлы оқушыға жатады.Сыныпта неше оқушыныңбойы аласа екенін анықтайтынпрограммакодынжаз..

Дескриптор:

  • Қатысқан оқушыларсанын енгізеді;

  • Бойларыныңұзындығыненгізеді;

  • Бойларынсалыстырады;

  • Сыныпта аласа бойлыоқушылардың санынанықтайтын

2-тапсырманы мұғалімніңнұсқауымен өзбетіншеорындайды.

Практикалық жұмыстаорындалған программа кодын(3-сурет)талдаңдар.Егересепшартын «оқушылардың бойы140 пен 155 см аралығында»деп өзгертетінболсақ,программа кодына қандайөзгеріс жасау керек? Себебінтүсіндіріңдер.


Дескриптор

- For операторыныңқызметінанықтайды.














Жұптық жұмыс











3-тапсырма шығармашылықтапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды.

  1. тапсырманы өз беттерінше орындайды.

Параметрлі циклдер көмегімен орындалатын қарапайым бірмысал құрыңдар. Құрған мысалдарыңның Pythonтіліндегі

Программа кодының жобасын дайындап,ұсыныңдар.

Дескриптор


    • Параметрлі циклдіанықтайды;

    • Параметрлі циклдіқолданады.



Сабақтыңсоңы

Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/3мин




Кері байланыс:

/2мин

Сабақты бекіту үшін

«эссе»әдісін қолдану.








«Тілекағашы»әдісі.

Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.

Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер.

Дескриптор

-параметрлі циклдіқолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!