|
Мектеп: |
|
|
|
Мұғалім: |
Лесбекова У.А |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
|
Күні: |
18.01.2024 жыл |
|
|
Сынып: |
5 сынып |
|
|
Оқу мақсаты: |
5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру |
|
|
Сабақ мақсаты |
I. Барлық оқушылар біледі. |
Б.: Робототехника ұғымымен танысады; |
|
Т.: Робототехниканың даму кезеңдерін біледі; |
||
|
II. Оқушылардың басым бөлігі біледі. |
Қ.: Роботтың түрлері мен олардың даму тарихы туралы нақты ақпараттарды тапсырма орындауда қолданады |
|
|
Т.: Роботтехниканың даму кезеңдерін салыстырады. |
||
|
III. Кейбір оқушылар біледі. |
Ж.: Роботтехника қолданылуының маңыздылығын тұжырымдайды. |
|
|
Б.: Бүгінгі таңдағы робототехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру арқылы бағалайды |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
Робот сөзінің мағынасын, даму кезеңдерін біледі; |
|
Роботтың түрлері мен олардың даму тарихына тапсырмалар орындайды; |
|
|
Робототехниканың даму кезеңдерін салыстырып, талдайды; |
|
|
Робототехниканың өмірдегі көптеген салаларда қолданатынын түсінеді; |
|
|
Программалау арқылы роботтарды көздеген мақсатта қолданады; |
|
|
РЕСУРСТАР |
Презентация, үлестірмелі қағаздар, интербелсенді тақта |
|
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
|
ЖОСПАР |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспаланған уақыт |
Жоспарланған жұмыстар |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚТЫҢ БАСЫ (5 мин) |
Ұйымдастыру |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мұғалім бір оқушының сырт келбеті, мінезі, қызығушылығы арқылы сипаттайды, басқа оқушылар кім туралы айтып жатқанын табады. Өткен сабаққа қысқаша шолу Сұрақтар: Чех тіліндегі robota сөзі қандай мағына береді? Білім беру роботтарының бірін атаңдар? Өндірістік роботтарға мысал келтіріңдер? Робот сөзін алғаш кім ойлап тапты? Робот болу үшін қандай үш шарт орындалуы керек?
|
Өткен сабақтың сұрақтарына жауап береді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ (36МИН ) |
I‑кезең: (8 мин.). |
Жаңа сабақты түсіндіру «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Жасанды
интеллект арқылы сұрақтар
қою.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
«Түртіп алу»
әдісі.
Бекіту сұрақтарына жауап береді және тапсырмалар орындайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
II‑кезең:
|
Тапсырмалар 1 тапсырма Қалып қойған сөздерді орнына қойып жазу (3 мин) Робот бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Атақты америкалық фантаст жазушы Айзек Азимовтың 1950 жылы жарық көрген «Мен роботпын» ғылыми фантастикалық әңгімелер жинағында алғаш рет робототехниканың үш заңы тұжырымдалған. Дескриптор:
ҚБ: 2 балл 2 тапсырма Сәйкестікті табу (2 мин)
ҚБ: 1 балл
3 тапсырма (5 мин) Додекаэдр әдісі (Сұрақ жауап) Сұрақтар: Робототехниканың үш заңын кім ойлап тапты? «Мен роботпын» киносының авторы кім? Робот болу үшін қандай шарттар орындалу керек? Роботтардың қандай түрлері бар? Робототехниканың даму тарихы неше кезеңнен тұрады? Робот сөзінің қазақша баламасы қандай? Робот сөзі қандай тілден алынған? Адам мен роботтың қандай айырмашылықтары бар? Адамға ұқсас роботтарды қалай атайды? Болашақ роботтары қандай болуы мүмкін?
Дескриптор:
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп:
Мұғалім:
Лесбекова
У.А
Сабақтың
тақырыбы:
Күні:
18.01.2024
жыл
Сынып:
5
сынып
Оқу
мақсаты:
5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың
техникалық жетістіктеріне мысалдар
келтіру
Сабақ
мақсаты
I. Барлық
оқушылар біледі.
Б.: Робототехника ұғымымен
танысады;
Т.: Робототехниканың даму
кезеңдерін біледі;
II.
Оқушылардың басым бөлігі
біледі.
Қ.: Роботтың түрлері мен олардың
даму тарихы туралы нақты ақпараттарды тапсырма орындауда
қолданады
Т.: Роботтехниканың даму
кезеңдерін салыстырады.
III. Кейбір
оқушылар біледі.
Ж.:
Роботтехника қолданылуының маңыздылығын
тұжырымдайды.
Б.: Бүгінгі таңдағы робототехника
саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар
келтіру арқылы
бағалайды
Бағалау
критерийлері
I – біледі,
түсінеді
Робот сөзінің
мағынасын, даму кезеңдерін
біледі; II –
қолданады
Роботтың түрлері мен
олардың даму тарихына тапсырмалар
орындайды; III –
талдайды
Робототехниканың
даму кезеңдерін салыстырып,
талдайды; өзіндік пікір
қалыптасады
Робототехниканың
өмірдегі көптеген салаларда қолданатынын
түсінеді; білімін өмірлік жағдайда
пайдаланалады
Программалау арқылы
роботтарды көздеген мақсатта
қолданады;
РЕСУРСТАР
Презентация,
үлестірмелі қағаздар, интербелсенді
тақта САБАҚТЫҢ
ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖОСПАР
Жоспаланған
уақыт
Жоспарланған
жұмыстар
Мұғалім
іс-әрекеті
Оқушы
іс-әрекеті
САБАҚТЫҢ
БАСЫ
(5
мин) Ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу Психологиялық жағымды
ахуал туғызу Мұғалім бір оқушының сырт
келбеті, мінезі, қызығушылығы арқылы сипаттайды, басқа оқушылар
кім туралы айтып жатқанын
табады. Өткен сабаққа қысқаша
шолу Сұрақтар: Чех
тіліндегі robota сөзі
қандай мағына
береді?
Білім беру роботтарының бірін
атаңдар?
Өндірістік роботтарға мысал
келтіріңдер?
Робот сөзін алғаш кім ойлап
тапты?
Робот болу үшін қандай үш шарт
орындалуы керек?
Өткен сабақтың
сұрақтарына жауап береді
САБАҚТЫҢ
ОРТАСЫ (36МИН
) I‑кезең: (8
мин.). Жаңа
сабақты түсіндіру «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Жасанды
интеллект арқылы сұрақтар
қою. Робот туралы ұнатып
оқыған кітап немесе көрген кино, мультфильмдер туралы не айта
аласыңдар? Роботтехника саласындағы
интернеттен, теледидардан көріп немесе оқыған қандай жетістіктерден
хабардарсыңдар? Ойларыңмен
бөлісіңдер Роботтехника саласы
болашақта қалай дамуы мүмкін деп
ойлайсыңдар?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады. «Түртіп алу»
әдісі.
Бекіту
сұрақтарына жауап береді және тапсырмалар
орындайды
II‑кезең:
Тапсырмалар 1
тапсырма Қалып қойған сөздерді
орнына қойып жазу (3
мин) Робот бүгінгі
таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние.
Атақты америкалық фантаст жазушы Айзек Азимовтың
1950 жылы жарық көрген «Мен
роботпын» ғылыми фантастикалық әңгімелер
жинағында алғаш рет робототехниканың
үш
заңы тұжырымдалған. Дескриптор:
Екі сөйлемдегі қалып қойған
сөздерді өз орнына қойып
жазады. ҚБ: 2
балл 2
тапсырма Сәйкестікті
табу (2
мин)
Программа көмегімен
басқарылатын роботтар
I
буын Ақылды немесе зияткер
роботтар.
III
буын
Жасанды интеллектісі бар
роботтар
Болашақ Сезімтал
роботтар
II
буын
Роботтардың даму тарихын дұрыс
сәйкестендіреді.
ҚБ: 1
балл
3
тапсырма
(5
мин)
Додекаэдр әдісі (Сұрақ
жауап) Сұрақтар:
Робототехниканың үш
заңын кім ойлап тапты?
«Мен роботпын»
киносының авторы кім?
Робот болу үшін қандай шарттар
орындалу керек?
Роботтардың қандай
түрлері бар?
Робототехниканың
даму тарихы неше кезеңнен
тұрады?
Робот сөзінің
қазақша баламасы қандай?
Робот сөзі қандай
тілден алынған?
Адам мен роботтың
қандай айырмашылықтары бар?
Адамға ұқсас
роботтарды қалай атайды?
Болашақ роботтары
қандай болуы мүмкін?
Дескриптор:
Жеке сұрақтарға жауап
береді
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















