Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектеп:


    Мұғалім:

    Лесбекова У.А

    Сабақтың тақырыбы:


    3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі

    Күні:

    18.01.2024 жыл

    Сынып:

    5 сынып

    Оқу мақсаты:

    5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру

    Сабақ мақсаты

    I. Барлық оқушылар біледі.

    Б.: Робототехника ұғымымен танысады;

    Т.: Робототехниканың даму кезеңдерін біледі;

    II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.

    Қ.: Роботтың түрлері мен олардың даму тарихы туралы нақты ақпараттарды тапсырма орындауда қолданады

    Т.: Роботтехниканың даму кезеңдерін салыстырады.

    III. Кейбір оқушылар біледі.

    Ж.: Роботтехника қолданылуының маңыздылығын тұжырымдайды.

    Б.: Бүгінгі таңдағы робототехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру арқылы бағалайды

    Бағалау критерийлері

    • I – біледі, түсінеді


    Робот сөзінің мағынасын, даму кезеңдерін біледі;

    • II – қолданады

    Роботтың түрлері мен олардың даму тарихына тапсырмалар орындайды;

    • III – талдайды

    Робототехниканың даму кезеңдерін салыстырып, талдайды;

    • өзіндік пікір қалыптасады

    Робототехниканың өмірдегі көптеген салаларда қолданатынын түсінеді;

    • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

    Программалау арқылы роботтарды көздеген мақсатта қолданады;

    РЕСУРСТАР

    Презентация, үлестірмелі қағаздар, интербелсенді тақта

    САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

    ЖОСПАР

    Жоспаланған уақыт

    Жоспарланған жұмыстар




    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті


    САБАҚТЫҢ БАСЫ

    (5 мин)

    Ұйымдастыру

     Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    Мұғалім бір оқушының сырт келбеті, мінезі, қызығушылығы арқылы сипаттайды, басқа оқушылар кім туралы айтып жатқанын табады.


    Өткен сабаққа қысқаша шолу

    Сұрақтар:

    Чех тіліндегі robota сөзі қандай мағына береді?

    Білім беру роботтарының бірін атаңдар?

    Өндірістік роботтарға мысал келтіріңдер?

    Робот сөзін алғаш кім ойлап тапты?

    Робот болу үшін қандай үш шарт орындалуы керек?


    Өткен сабақтың сұрақтарына жауап береді


    САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ

    (36МИН )


    I‑кезең:

    (8 мин.).


    Жаңа сабақты түсіндіру


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Жасанды интеллект арқылы сұрақтар қою.
    Өз ойымен бөліседі.


    1. Робот туралы ұнатып оқыған кітап немесе көрген кино, мультфильмдер туралы не айта аласыңдар?

    2. Роботтехника саласындағы интернеттен, теледидардан көріп немесе оқыған қандай жетістіктерден хабардарсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер

    3. Роботтехника саласы болашақта қалай дамуы мүмкін деп ойлайсыңдар?









    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.





    «Түртіп алу» әдісі.















































































    Бекіту сұрақтарына жауап береді және тапсырмалар орындайды


    II‑кезең:


    Тапсырмалар


    1 тапсырма

    Қалып қойған сөздерді орнына қойып жазу

    (3 мин)

    Робот бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Атақты америкалық фантаст жазушы Айзек Азимовтың 1950 жылы жарық көрген «Мен роботпын» ғылыми фантастикалық әңгімелер жинағында алғаш рет робототехниканың үш заңы тұжырымдалған.


    Дескриптор:

    1. Екі сөйлемдегі қалып қойған сөздерді өз орнына қойып жазады.

    ҚБ: 2 балл


    2 тапсырма

    Сәйкестікті табу

    (2 мин)

    Программа көмегімен басқарылатын роботтар


    I буын

    Ақылды немесе зияткер роботтар.



    III буын

    Жасанды интеллектісі бар роботтар


    Болашақ

    Сезімтал роботтар



    II буын



    Дескриптор:

    1. Роботтардың даму тарихын дұрыс сәйкестендіреді.

    ҚБ: 1 балл



    3 тапсырма

    (5 мин)

    Додекаэдр әдісі (Сұрақ жауап)

    Сұрақтар:

    Робототехниканың үш заңын кім ойлап тапты?

    «Мен роботпын» киносының авторы кім?

    Робот болу үшін қандай шарттар орындалу керек?

    Роботтардың қандай түрлері бар?

    Робототехниканың даму тарихы неше кезеңнен тұрады?

    Робот сөзінің қазақша баламасы қандай?

    Робот сөзі қандай тілден алынған?

    Адам мен роботтың қандай айырмашылықтары бар?

    Адамға ұқсас роботтарды қалай атайды?

    Болашақ роботтары қандай болуы мүмкін?


    Дескриптор:

    1. Жеке сұрақтарға жауап береді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Лесбекова Улданай Анарбековна
    21 Қаңтар 2024
    421
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Робототехниканың даму тарихы және келешегі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Робототехниканың даму тарихы және келешегі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сынып информатика пәні мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектеп:


    Мұғалім:

    Лесбекова У.А

    Сабақтың тақырыбы:


    3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі

    Күні:

    18.01.2024 жыл

    Сынып:

    5 сынып

    Оқу мақсаты:

    5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру

    Сабақ мақсаты

    I. Барлық оқушылар біледі.

    Б.: Робототехника ұғымымен танысады;

    Т.: Робототехниканың даму кезеңдерін біледі;

    II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.

    Қ.: Роботтың түрлері мен олардың даму тарихы туралы нақты ақпараттарды тапсырма орындауда қолданады

    Т.: Роботтехниканың даму кезеңдерін салыстырады.

    III. Кейбір оқушылар біледі.

    Ж.: Роботтехника қолданылуының маңыздылығын тұжырымдайды.

    Б.: Бүгінгі таңдағы робототехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру арқылы бағалайды

    Бағалау критерийлері

    • I – біледі, түсінеді


    Робот сөзінің мағынасын, даму кезеңдерін біледі;

    • II – қолданады

    Роботтың түрлері мен олардың даму тарихына тапсырмалар орындайды;

    • III – талдайды

    Робототехниканың даму кезеңдерін салыстырып, талдайды;

    • өзіндік пікір қалыптасады

    Робототехниканың өмірдегі көптеген салаларда қолданатынын түсінеді;

    • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

    Программалау арқылы роботтарды көздеген мақсатта қолданады;

    РЕСУРСТАР

    Презентация, үлестірмелі қағаздар, интербелсенді тақта

    САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

    ЖОСПАР

    Жоспаланған уақыт

    Жоспарланған жұмыстар




    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті


    САБАҚТЫҢ БАСЫ

    (5 мин)

    Ұйымдастыру

     Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    Мұғалім бір оқушының сырт келбеті, мінезі, қызығушылығы арқылы сипаттайды, басқа оқушылар кім туралы айтып жатқанын табады.


    Өткен сабаққа қысқаша шолу

    Сұрақтар:

    Чех тіліндегі robota сөзі қандай мағына береді?

    Білім беру роботтарының бірін атаңдар?

    Өндірістік роботтарға мысал келтіріңдер?

    Робот сөзін алғаш кім ойлап тапты?

    Робот болу үшін қандай үш шарт орындалуы керек?


    Өткен сабақтың сұрақтарына жауап береді


    САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ

    (36МИН )


    I‑кезең:

    (8 мин.).


    Жаңа сабақты түсіндіру


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Жасанды интеллект арқылы сұрақтар қою.
    Өз ойымен бөліседі.


    1. Робот туралы ұнатып оқыған кітап немесе көрген кино, мультфильмдер туралы не айта аласыңдар?

    2. Роботтехника саласындағы интернеттен, теледидардан көріп немесе оқыған қандай жетістіктерден хабардарсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер

    3. Роботтехника саласы болашақта қалай дамуы мүмкін деп ойлайсыңдар?









    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.





    «Түртіп алу» әдісі.















































































    Бекіту сұрақтарына жауап береді және тапсырмалар орындайды


    II‑кезең:


    Тапсырмалар


    1 тапсырма

    Қалып қойған сөздерді орнына қойып жазу

    (3 мин)

    Робот бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Атақты америкалық фантаст жазушы Айзек Азимовтың 1950 жылы жарық көрген «Мен роботпын» ғылыми фантастикалық әңгімелер жинағында алғаш рет робототехниканың үш заңы тұжырымдалған.


    Дескриптор:

    1. Екі сөйлемдегі қалып қойған сөздерді өз орнына қойып жазады.

    ҚБ: 2 балл


    2 тапсырма

    Сәйкестікті табу

    (2 мин)

    Программа көмегімен басқарылатын роботтар


    I буын

    Ақылды немесе зияткер роботтар.



    III буын

    Жасанды интеллектісі бар роботтар


    Болашақ

    Сезімтал роботтар



    II буын



    Дескриптор:

    1. Роботтардың даму тарихын дұрыс сәйкестендіреді.

    ҚБ: 1 балл



    3 тапсырма

    (5 мин)

    Додекаэдр әдісі (Сұрақ жауап)

    Сұрақтар:

    Робототехниканың үш заңын кім ойлап тапты?

    «Мен роботпын» киносының авторы кім?

    Робот болу үшін қандай шарттар орындалу керек?

    Роботтардың қандай түрлері бар?

    Робототехниканың даму тарихы неше кезеңнен тұрады?

    Робот сөзінің қазақша баламасы қандай?

    Робот сөзі қандай тілден алынған?

    Адам мен роботтың қандай айырмашылықтары бар?

    Адамға ұқсас роботтарды қалай атайды?

    Болашақ роботтары қандай болуы мүмкін?


    Дескриптор:

    1. Жеке сұрақтарға жауап береді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Ашық сабақ 5 сынып
    21.01.2024
    421
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Лесбекова Улданай Анарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации