Материалдар / Ашық сабақ Роботтың қозғалысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Роботтың қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботтың қозғалысы 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2023
1882
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру ұйымның атауы

Қ.Қасымов атындағы 28IT мектеп-лицей

Педагогтің аты-жөні

Жайлаубаева Арайлым Нұрланқызы

Бөлім:

5.Бөлім.Роботехника.Датчиктер.

Күні:

09.02.2023

Сынып: 2А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Роботтың қозғалысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Роботтың орташа моторын қолдануды және оған программа жазуды үйрену.

Сабақтың мақсаты:

Роботтың орташа моторын қолдануды және оған программа жазуды үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:









Үй тапсырмасын тексеру.



























Сабақтың ортасы:







Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін ынтымақтастық

атмосферасын қалыптастыру.


«Рандом» әдісі.

Мұғалім Фортуна дөңгелегін көрсетеді, кездейсоқ оқушыға өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды.






«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау

  • Роботтар айналамызда қай жерде кездеседі?

  • Өмірден мысал келтірейікші.

Робототехника және роботтар анықтамасы мен датчиктермен таныстырады.


Жеке жұмыс.

1тапсырма.Үйден мектепке дейінгі жету алгоритмін құр.

Топтық жұмыс.

2 тапсырма.

Роботтың лабиринттан шығу алгоритм жаз.

Жұптық жұмыс.

3 тапсырма.

Жазылған әріптерді 1.2.3.1.2.3 деп қайталап сана. Үшінші әріптің астын сыз. Асты сызылған әріптерді төменге жазып шық. Қандай сөздер шықты? Дауыстап оқы.



Амандасады.


Оқушылар бір – біріне бүгінгі күнге жылы лебіздерін білдіреді.





Оқушылар өткен білім бойынша тақтада Фортуна дөңгелегін көреді,дөңгелек айналып кездейсоқ оқушыға түседі,мұғалім сұрақ қояды, оқушы жауабын айтады.Қате болған жағдайда қол көтереді.

Сұрақтарға жауап береді, белсенділік танытады.




Суреттерді көру арқылы сұрақтарға жауап береді.


Жаңа тақырыпты ашады, сабақтың мақсатымен танысады.










Үйден мектепке дейінгі жету алгоритмін құрады..





Роботтың лабиринттан шығу алгоритм жазады.

Жазылған әріптерді 1.2.3.1.2.3 деп қайталап санайды. Үшінші әріптің астын сызады. Асты сызылған әріптерді төменге жазып шығады. Дауыстап оқиды.












Кері байланыс беріледі.

















Қолдау, кері байланыс беріледі.












Суреттер арқылы бағалау







Суреттер арқылы бағалау













Слайд №1

https://www.canva.com/design/DAFOzKTQ5kc/Rkuwea46sOSQ4H3eIo6VeQ/view?utm_content=DAFOzKTQ5kc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink









Слайд №2

https://www.canva.com/design/DAFaCluQ2d8/gAoQSYra-ss-YdoZkXfK6A/view?utm_content=DAFaCluQ2d8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink


















Сабақтың соңы:

(3 мин)

  • Рефлексия,

  • Үй тапсырмасы

Рефлексия



Үйге тапсырма 79 бет. Ойлан тапсырмасы.


Оқушылар сабақтан алған әсерін ауызша сабақты қорытындылайды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!