Сабақтың басы:
Үй тапсырмасын
тексеру.
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,
оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың
басталуына жағымды ықпал ететін
ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру.
«Рандом»
әдісі.
Мұғалім Фортуна
дөңгелегін көрсетеді, кездейсоқ оқушыға өткен тақырыпқа байланысты
сұрақтар қояды.
«Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой
қозғау
Робототехника және роботтар анықтамасы мен
датчиктермен таныстырады.
Жеке
жұмыс.
1тапсырма.Үйден мектепке
дейінгі жету алгоритмін құр.
Топтық
жұмыс.
2
тапсырма.
Роботтың лабиринттан шығу алгоритм
жаз.
Жұптық
жұмыс.
3 тапсырма.
Жазылған әріптерді 1.2.3.1.2.3 деп қайталап сана.
Үшінші әріптің астын сыз. Асты сызылған әріптерді төменге жазып
шық. Қандай сөздер шықты? Дауыстап
оқы.
|
Амандасады.
Оқушылар бір – біріне бүгінгі
күнге жылы лебіздерін
білдіреді.
Оқушылар өткен білім бойынша
тақтада Фортуна дөңгелегін көреді,дөңгелек айналып кездейсоқ
оқушыға түседі,мұғалім сұрақ қояды, оқушы жауабын айтады.Қате
болған жағдайда қол
көтереді.
Сұрақтарға жауап береді, белсенділік
танытады.
Суреттерді көру арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Жаңа тақырыпты ашады, сабақтың мақсатымен
танысады.
Үйден
мектепке дейінгі жету алгоритмін
құрады..
Роботтың лабиринттан шығу алгоритм
жазады.
Жазылған әріптерді 1.2.3.1.2.3 деп қайталап
санайды. Үшінші әріптің астын сызады. Асты сызылған әріптерді
төменге жазып шығады. Дауыстап оқиды.
|
Кері байланыс
беріледі.
Қолдау, кері байланыс
беріледі.
Суреттер арқылы бағалау
Суреттер арқылы бағалау
|
Слайд №1
https://www.canva.com/design/DAFOzKTQ5kc/Rkuwea46sOSQ4H3eIo6VeQ/view?utm_content=DAFOzKTQ5kc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
Слайд №2
https://www.canva.com/design/DAFaCluQ2d8/gAoQSYra-ss-YdoZkXfK6A/view?utm_content=DAFaCluQ2d8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
|
Сабақтың соңы:
(3
мин)
|
Рефлексия
Үйге тапсырма 79 бет. Ойлан
тапсырмасы.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерін ауызша
сабақты қорытындылайды
|
|
|