Ашық сабақ. Роботтың сызық бойымен қозғалысы

Тақырып бойынша 29 материал табылды

Ашық сабақ. Роботтың сызық бойымен қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Роботтың сызық бойымен қозғалысы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:

Мәшһүр Жүсіп атындағы 57 орта мектеп

Бөлім:

IV-бөлім. Роботтардың жарысы

Мұғалімнің аты-жөні:

Елеуова Айгерим Тенизбаевна

Күні:

13.02.2025ж

Сынып: 5Б

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Роботтың сызық бойымен қозғалысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану;

Сабақ мақсаттары:

  • Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигінің жұмыс істеу принципін білу;

  • Роботтың сызық бойымен қозғалатын жарысының талаптарын білу және қолдану

  • Түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастыру;

Бағалау критерийі:

  • Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигінің жұмыс істеу принципін біледі;

  • Роботтың сызық бойымен қозғалатын жарысының талаптарын біледі және қолданады;

  • Түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастырады;

Құндылықтарға баулу:

  • Жасампаздық және жаңашылдық. Тапсырмаларға шығармашылықпен қарай білу, өз шешімдерімен идеяларын ұсына біледі. Жауапкершілікті,ынтымақтастық,төзімді- жаңа материалды зерттеуде оқушылар сабақта бірлесіп ұйымдастыру арқылы жүзеге асырады.

  • Компьютермен жұмыс істеу негіздерін және басқа да технологиялық дағдыларды меңгереді;

Ойлау деңгейінің дағдылары:

  • Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың жоспары

Сабақ кезеңдері/уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин















5 мин



























10 мин














































Сабақтың ортасы

5 мин


  1. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық көңіл-күйді көтеру үшін оқушыларға ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оң қолды көтеріп: «Мен білімдімін», сол қолды көтеріп: «Сен білімдісің», ЕКІ ҚОЛДЫ ДА КӨТЕРІП, ШАПАЛАҚТАП: «Біз білімдіміз».

  2. Оқушыларды екі топқа біріктіру. Топ ережесін басшылыққа алу.

3. "Сұрақ-жауап" әдісімен өткенді қайталау:

  1. Гироскопиялық датчик дегеніміз не?

  2. Гироскопиялық датчиктің программалық блогының режимдері

  3. Жетекші платформаны жинау үшін қолданылатын бағдарлама?

  4. Суретте көрсетілген блок атауын және сол блоктың режимдерін атаңыз.

  1. Суретте көрсетілген блок атауын және сол блоктың режимдерін атаңыз.


  1. Медициналық роботқа мысал келтір.

  2. Робот сөзін ойлап тапқан жазушы

  3. Алғашқы адам тәріздес робот қай жылы шықты?

  4. Роботтың қандай түрлерін білесің?

  5. Датчиктің түрлерің ата

  6. Түс датчигінің қызметі?

  7. Робототехника ғылымы нені зерттейді?

  8. Түс датчигі канша түс ажырата алады?


  1. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту

  1. Жаңа сабақты түсіндіру.

Роботтың сызық бойымен қозғалысы.

  • Қара сызық – черная линия – black line

  • Иір сызық – буровая линия- Interseeting line

  • Алаң – ринг - Ring

  • Жарыс – соревнование - contest

Робот алғаш пайда болған уақыттан бастап, олардың арасында да түрлі жарыстар өткізіліп тұрады. Солардың бірі және кең тарағаны – сызық бойымен қозғалу. Сызық бойымен қозғалатын робот құрастырып программа жазу үшін жарыстың талаптарын білуіміз керек.

Роботтың сызық бойымен жарысының негізгі талаптары:

   1. Жарысқа қатысушы робот берілген траектория бойынша басынан аяғына дейін жүріп өтуге қабілетті дербес робот болуы керек.

   2. ​Сызықтарды жүріп өтуге жұмсалатын ең үлкен уақыт 2 минуттан аспауы тиіс.

   3. ​Жарыс кезінде робот алаңдағы қара сызық бойымен қозғала отырып, кедергілерден өтіп, аз уақыт ішінде ең көп ұпай жинауы тиіс.

  1. Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру

Түс датчигінің режимдері

Түс режимі

7 түрлі түс, жарық деңгйін анықтайды

Шағылысқан жарық

арықтылығы

тетікке түсетін жарықтың жарқындығын анықтайды. 

Сыртқы жарық жарықтылығы

тетіктің алдыңғы тақтасында көк жарық диод жанады,  басқа жарық көздерінің жарқындығын анықтау үшін қолданады

Дискриптор. Түс датчигінің режимдерін анықтайды. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл





  1. Топтық жұмыс.

1-топ. Роботқа қойылатын талаптарды анықтау

Дискриптор. Роботқа қойылатын талаптарды сипаттамасына қарай анықтайды. Дұрыс жауапқа әр оқушыға 1 балл.

2-топ. Жарыс алаңына қойылатын талаптар.

Дискриптор. Жарыс алаңына қойылатын талаптарды сипаттамасына қарай анықтайды. Дұрыс жауапқа әр оқушыға 1 балл.


1. Мұғаліммен сәлемдеседі, түгелденеді.



2.Ынтымақтастық атмосферасын құрады.






3. https://classroomscreen.com арқылы рандом әдісімен топқа бөлу






4.Оқушылар ІІІ бөлім «Робототехника» тарауы бойынша өтілген тақырыптарды еске түсіре отырып, тапсырмалар барабанындағы сұрақтарға реттілікпен шығып, жауап береді













Оқушылар тақтадағы суреттерге қарап өз ойларын айтады, жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.










Сабақ тақырыбын, мақсатымен танысады.

Оқулықтағы 92-96 беттер аралығын ашып, дәптерге күннің реті мен тақырыпты, тірек сөздерді дәптерге жазады.



















Жұптасып жұмыс жасайды. Жауаптарын тексереді















Оқушылар топтасып жұмыс жасай отырып, ортаға шығып жауаптарымен бөліседі.







Ауызша мадақтау, ынталандыру










Дұрыс жауап берген оқушыға әр сұраққа

1 баллдық жүйемен





















































Дұрыс жауап берген әр сұраққа

1 баллдық жүйемен. Жалпы 3 балл.













Дұрыс жауапқа әр оқушыға 1 балл.





Интерактивті тақта,

слайд









Agrupar 7








бағалау парағы

















Интерактивті тақта,

слайд









Дәптер, оқулық






















Карточкалар, тапсырмалар



Бағалау парағы












Бағалау парағы

Ноутбук

12 мин


































5 мин












Сабақтың соңы:


3 мин

  1. Жеке жұмыс


Тапсырма №1. Электрондық оқулықпен жеке жұмыс. 1,2,3 тапсырмаларды орындау


Дескриптор:

  • Әр оқушы дербес компьютерге отырып электр.оқулықты ашады;

  • Атауларын теңестіріп, сәйкестендіреді;

  • Түс датчигін белгілейді;

  • Түс датчигінің жұмыс істеу режимін анықтайды;

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. Жалпы 3 балл


Тапсырма№2 Роботтың сызық бойымен қозғалысының программасын құру. Оқулық 95 бет.

Дискриптор. Программа блогын нұсқаулық бойынша құрады. Дұрыс құрылған программаға 2 балл.


Тәжірибе. Программаны роботқа жүктеп, роботты сызық бойымен қозғалысын ұйымдастыру.





  1. Сабақты бекіту. Genially платформасы арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарға жауап беру


  1. Үй жұмысы.

Үйге тапсырма: Оқулықтағы 97 беттегі үйде орындайық тапсырмасы. Неліктен робот сызық бойымен қозғалыс жасағанда түс датчигін пайдаланамыз?



10. Рефлексия жасауды сұрау.

https://teacher.gynzy.com/en/board/e1561858-8d33-4410-a945-33bedd1a40ca



Дербес компьютерде жекелеп берілген тапсырманы орындайды.










Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен программаны роботқа жүктеп, сызық бойымен жүргізеді.


Оқушылар сызық бойымен қозғалтқан робот жұмысына қарап, өз пікірлерін ортаға салады.




Экраннан көрсетілген сұрақтарға жауап береді.











Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.






13. Оқушылар смайликтер арқылы сабақта алған әсерімен бөліседі.




1 тапсырма бойынша әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. Жалпы 3 балл







Екінші тапсырма бойынша

дұрыс құрылған программаға 2 балл.







Ауызша марапаттау









Ауызша марапаттау

















Компьютер ,

5 сынып элетронды оқулық





LEGO MINDSROMS Education EV3 жетекші платформасы







Құрастырылған робот

Жарыс өтетін алаң



https://view.genially.com/65e95f5f0f6757001415ee83/interactive-content-sabaty-bekitu





Оқулық






Интерактивті тақта












БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

Оқушылардың аты-жөні

Жеке жұмыс

Кездейсок генератор

1 балл

Топтық жұмыс

Жоғары балл -1

ҚБ карточкамен жұмыс. жұптық.

Әр дұрыс жауапқа -1балл, Жоғары балл -3

Компьютермен жұмыс

Әр дұрыс жауапқа -1балл, Жоғары балл -5

Қорытынды баллы

1








2








3








4








5








6








7








8








10








11








12








13








14








15








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.02.2025
237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі