ҚМЖ
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин 3 мин |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық ахуал. «Қаламдар» әдісі арқылы оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге үйрету. Үй тапсырмасын тексеру: «Мина алаңы» |
Амандасады. Оқушылар ортаға шығып, тапсырманы орындайды. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы |
|
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Мәтін алды тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпқа шыққызу. |
1-тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жетекші сұрақтар:
Дескриптор:
|
«Шапалақ» әдісі |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин
|
Тыңдалым. Мәтінмен жұмыс. |
2-тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдап, негізгі ойын анықтаңыз. Берілген жолдарда автор сол кезеңнің қандай мәселелерін көтереді? Сызбаны толтырып, жазғаныңызға сүйеніп баяндаңыз.
Дескриптор
|
«Басбармақ» әдісі |
|
||||||
|
5 мин |
Жазылым. Оқшау сөздердің түрін ажыратқызу. |
3-тапсырма. Өлең жолдарын оқыңыз. Оқшау сөздердің түрін айқындап жазыңыз.
Дескриптор
|
«Шапалақ» әдісі
|
|
||||||
|
12 мин |
Жазылым. Сәйкестендіру. |
4-тапсырма. Мағынасы бойынша сәйкестендір. Дескриптор:
|
Өзін-өзі бағалау
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы
6 мин
|
«Cұрақ жауап» әдісі арқылы сабақты қорытындылату.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Дескриптор:
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы |
|
||||||
|
Рефлексия
2 мин |
«Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасатқызу. |
Оқушылар стикерлерді жабыстырады |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Р.Зайытов пен А.Кәріпжановтың айтысы 8 сынып
Ашық сабақ Р.Зайытов пен А.Кәріпжановтың айтысы 8 сынып
ҚМЖ
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин 3 мин |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық ахуал. «Қаламдар» әдісі арқылы оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге үйрету. Үй тапсырмасын тексеру: «Мина алаңы» |
Амандасады. Оқушылар ортаға шығып, тапсырманы орындайды. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы |
|
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Мәтін алды тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпқа шыққызу. |
1-тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жетекші сұрақтар:
Дескриптор:
|
«Шапалақ» әдісі |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин
|
Тыңдалым. Мәтінмен жұмыс. |
2-тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдап, негізгі ойын анықтаңыз. Берілген жолдарда автор сол кезеңнің қандай мәселелерін көтереді? Сызбаны толтырып, жазғаныңызға сүйеніп баяндаңыз.
Дескриптор
|
«Басбармақ» әдісі |
|
||||||
|
5 мин |
Жазылым. Оқшау сөздердің түрін ажыратқызу. |
3-тапсырма. Өлең жолдарын оқыңыз. Оқшау сөздердің түрін айқындап жазыңыз.
Дескриптор
|
«Шапалақ» әдісі
|
|
||||||
|
12 мин |
Жазылым. Сәйкестендіру. |
4-тапсырма. Мағынасы бойынша сәйкестендір. Дескриптор:
|
Өзін-өзі бағалау
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы
6 мин
|
«Cұрақ жауап» әдісі арқылы сабақты қорытындылату.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Дескриптор:
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы |
|
||||||
|
Рефлексия
2 мин |
«Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасатқызу. |
Оқушылар стикерлерді жабыстырады |
|
|
шағым қалдыра аласыз














