Ашық сабақ "С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді. Кейіпкерлер әлемі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді. Кейіпкерлер әлемі"

Материал туралы қысқаша түсінік
С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді. Кейіпкерлер әлемі тақырыбында жасалған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді. Кейіпкерлер әлемі


Бөлім:

3-бөлім. Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:

Кулсейтова А.К.

Күні:

14.03.2025

Сыныбы: 7 «Д»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді. Кейіпкерлер әлемі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7. 3. 1. 1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау


Сабақтың мақсаты:

Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді;

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.



Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты


Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

10 мин



Ұйымдастыру кезеңі


1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

2. Психологиялық ахуал жақсарту.

Тілек айту.


«Домбыра, ою, асық» суреттері арқылы 3 топқа біріктіру.


Үй тапсырмасын сұрау.

«Сиқырлы кітаптар» арқылы сұрақ-жауап алу.


Cұрақтар:

1. Шығармада қай кезеңдер суреттеледі?

2. Шаншатайдың әдепті, сыпайы екенін қандай сөздерінен байқадың?

3. Шығармадағы Тәмпіш қара деген кім?

4. Шаншатай балаларды еңбек етуге

қалай үйретті?

5. Ертайдың суретші екені әңгімеде қалай баяндалады?

6. Шаншатайға тән қасиеттерді ата. Ол қандай бала?

7. Балалар қырман басында не істейді?

8. Ауылға қандай газет келетін еді?

9. Қалай ойлайсың, Шаншатай бүгінгі жасөспірімдер үшін үлгі бола ала ма?




Оқушылар сабаққа назар аударады.


Тілектер білдіру арқылы көңіл-күйлері көтеріледі.




Дескриптор:

Ауызша, нақты жауап береді –

2 балл



Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!






Сабақ барысында

оқушылар 10 балдық жүйемен «домбыра» бейнесіндегі құралмен өзін-өзі бағалайды.








7-сынып қазақ әдебиеті оқулығы


Суреттер

Стикерлер


Сабақтың ортасы

25 мин
















































































Сабақтың соңы

5 мин

«Комикс не «Сөйле, сурет!» әдісі.

3 топқа шығарма мазмұнына сай суреттер таратылады. Параққа ретімен орналастырып, оқиғаны баяндайды.






3 топқа тапсырмалар беріледі.


1-топқа:

«Әңгіме кейіпкерінің сауалнама парағы».

Оқушылар кестені толтырады.



2-топқа:

«Мінезіңді ұқтым!»

Сұрақтарға жауап береді.


3-топқа:

«Кейіпкерлер бейнесін талдайық!»

Оқушылар кейіпкерлер бейнесін үзінділермен сәйкестендіріп, талдайды.


1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, сөз сөйлеу, ойлау ерекшеліктерін танытатын сөйлем

2. Кейіпкерлер диалогында кейіпкер мінезін ерекшелеп тұрған сөздер, суреттемелер

3. Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы, қақтығыс күресі, қоршаған ортаға қатысы

4. Кейіпкерлердің адами ұнамды қасиеттері

5. Автордың кейіпкерге берген сипаттамасы және олардың портреттерін суреттеуі.


«Алфавит» әдісі.


3 топ кейіпкерлер бейнесіне, іс-әрекеті, мінез-құлқы, адами қасиеттеріне қатысты қойылған сұрақтарға алфавит ретімен жауап береді.





Сабақтың соңында «Бағдаршам» әдісі арқылы рефлексия жасайды.




Үй тапсырмасы:

«Шаншатай – жасөспірімдерге үлгі» тақырыбында эссе жазу.



Дескриптор:

Таратылған суреттерді параққа ретімен орналастырып, оқиғаны баяндайды –

3 балл





Дескриптор:

Үш топ та сұрақтарға нақты, дұрыс, орынды жауап береді.

Барлық топқа –

3 балл













































Дескриптор:

Үш топ та сұрақтарға нақты, дұрыс, жауап береді –

2 балл








Сабаққа қатысып, жауап беріп отырған оқушыларды «Жылқылар жарысы» әдісімен бағалаймын.






Оқулық, жұмыс дәптерлері.


Смайликтер




Плакаттар

Суреттер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2025
33
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі