Материалдар / Ашық сабақ "сағат" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "сағат" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне жәнеде жаңаша оқыту курсын өтетін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

71-сабақ Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

Күні:

Сынып: 1

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сағат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

1.1.3.2 **өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: 1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

Көптеген оқушылар: сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айта алады.

Кейбір оқушылар: есептің қысқаша шартын жазып, мәнін табады.

Бағалау критерийлері

1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтап айта алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: 1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: сағат

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Сағат - бұл уақыт аралығы.

-Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

-Сағат моделіндегі сағат тілдерін жлжыта отырып, аталған уақытты көрсет.

Құндылықтарды дарыту

Сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бастапқы білім

Оқушылардың уақыт, сағат туралы түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин









Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу сағат моделі бөлшектерін таңдап алу арқылы жүреді. Оқушылар топқа бірігіп, сағат моделін құрайды.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

-Біз не құрастырдық?

-Сағаттың бөлшектерін атаңдар.

-Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?

-Сағат – бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар.сағаттық тіл бір саннан келесі санға жылжығанша минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі сағатты көрсетеді.

Шарлар


Сабақтың ортасы

10 мин




























8 мин























2 мин











10 мин




(Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты тап!» әдісі арқылы жүзеге асады.

Оқулықтың 18-бетіндегі тапсырмадағы сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтыңдар, сағат моделінен көрсетіңдер.

15.00 11.00 8.00 13.00 7.00 16.00

Дескриптор:

- Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтады.

-Сағат моделінен уақытты көрсетеді.

Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- сағат моделінен өзің қалаған уақытты көрсетіп айтып бер.

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы жүреді.

Жасыл - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасай алса;

Сары - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет етсе;

Қызыл - жақшасы бар өрнектерді оқуда, мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.


(Т)2-тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүреді.

Оқулықтың 19-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

- Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып, мыналарды көрсет:

-сен бүгін нешеде ояндың?

-бірінші сабақ нешеде басталды?

-сүйікті телебағдарламаң нешеде басталады?

Дескриптор:

- Сағат моделінен сағат тілдерін жылжыта отырып аталған уақытты көрсетеді.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

-Сыныптастарыңа сағат моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап қой.

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

ҚБ: «Алмұрттар» әдісі арқылы өтеді.

Жасыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсете алса;

Сары - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;

Қызыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде қиналса.


Сергіту сәтінде жұмбақ шешіледі.

Уақытты өлшеп, санап,

Таппайды бір тағат.

Бұл не сонда?… (сағат)


Қозғалмастан бір елі,

Түні бойы жүреді. (сағат)







Үш тілі бар,

Тықылдаған үні бар (сағат) 

(Д) 3- тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

19-беттегі мысал есепті шығару.

Маржан жұмсады– 1 сағат

Айжан жұмсады- ?, 10 минут кем

Шешуі: 1сағ=60 мин

60 мин-10 мин = 50 мин

Жауабы: Үй жұмысына Айжан 50 минут, Маржан 60 минут жұмсады.

Дескриптор:

-Есептің қысқаша шартын жазады.

-Сағат пен минут арасындағы қатынасты анықтайды.

-Өрнек құрып, мәнін табады.

-Есептің жауабын жазады.

ҚБ «Смайлик» әдісі

Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.


(Д) 4- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

Өрнектердің мәнін табу.

Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

ҚБ «Жұлдызша» әдісі

Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Орташа - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Кіші - тапсырманы орындауда қиналса.

оқулық














алмалар суреті








оқулық
















алмұрттар суреттері

















жұмыс дәптері














жұлдызша суреттері

Сабақтың соңы

5 мин



Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы:

19-беттегі «Ойлан» тапсырмасы.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- сағат моделінен өзің қалаған уақытты көрсетіп айтып бер.

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

2-тапсырмада Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

-Сыныптастарыңа сағат моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап қой.

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

4- тапсырмада

«Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

1- тапсырмада ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы жүреді.

Жасыл - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасай алса;

Сары - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет етсе;

Қызыл - жақшасы бар өрнектерді оқуда, мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.

2 -тапсырмада ҚБ: «Алмұрттар» әдісі арқылы өтеді.

Жасыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсете алса;

Сары - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;

Қызыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде қиналса.

3- тапсырмада ҚБ «Смайлик» әдісі

Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

4 –тапсырмада ҚБ «Жұлдызша» әдісі

Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Орташа - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Кіші - тапсырманы орындауда қиналса.

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?


1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

2.Сыныпта жүгірмеу

3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.


Сергіту сәті жасалады.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!