Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    71-сабақ Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

    Күні:

    Сынып: 1

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сағат

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

    1.1.3.2 **өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: 1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

    Көптеген оқушылар: сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айта алады.

    Кейбір оқушылар: есептің қысқаша шартын жазып, мәнін табады.

    Бағалау критерийлері

    1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

    Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтап айта алады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: 1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: сағат

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -Сағат - бұл уақыт аралығы.

    -Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

    -Сағат моделіндегі сағат тілдерін жлжыта отырып, аталған уақытты көрсет.

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дамыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд

    Бастапқы білім

    Оқушылардың уақыт, сағат туралы түсінігі бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин









    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Топқа бөлу сағат моделі бөлшектерін таңдап алу арқылы жүреді. Оқушылар топқа бірігіп, сағат моделін құрайды.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

    -Біз не құрастырдық?

    -Сағаттың бөлшектерін атаңдар.

    -Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?

    -Сағат – бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар.сағаттық тіл бір саннан келесі санға жылжығанша минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі сағатты көрсетеді.

    Шарлар


    Сабақтың ортасы

    10 мин




























    8 мин























    2 мин











    10 мин




    (Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты тап!» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Оқулықтың 18-бетіндегі тапсырмадағы сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтыңдар, сағат моделінен көрсетіңдер.

    15.00 11.00 8.00 13.00 7.00 16.00

    Дескриптор:

    - Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтады.

    -Сағат моделінен уақытты көрсетеді.

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - сағат моделінен өзің қалаған уақытты көрсетіп айтып бер.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасай алса;

    Сары - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - жақшасы бар өрнектерді оқуда, мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.


    (Т)2-тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 19-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

    - Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып, мыналарды көрсет:

    -сен бүгін нешеде ояндың?

    -бірінші сабақ нешеде басталды?

    -сүйікті телебағдарламаң нешеде басталады?

    Дескриптор:

    - Сағат моделінен сағат тілдерін жылжыта отырып аталған уақытты көрсетеді.

    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    -Сыныптастарыңа сағат моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап қой.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ: «Алмұрттар» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсете алса;

    Сары - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;

    Қызыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде қиналса.


    Сергіту сәтінде жұмбақ шешіледі.

    Уақытты өлшеп, санап,

    Таппайды бір тағат.

    Бұл не сонда?… (сағат)


    Қозғалмастан бір елі,

    Түні бойы жүреді. (сағат)







    Үш тілі бар,

    Тықылдаған үні бар (сағат) 

    (Д) 3- тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

    19-беттегі мысал есепті шығару.

    Маржан жұмсады– 1 сағат

    Айжан жұмсады- ?, 10 минут кем

    Шешуі: 1сағ=60 мин

    60 мин-10 мин = 50 мин

    Жауабы: Үй жұмысына Айжан 50 минут, Маржан 60 минут жұмсады.

    Дескриптор:

    -Есептің қысқаша шартын жазады.

    -Сағат пен минут арасындағы қатынасты анықтайды.

    -Өрнек құрып, мәнін табады.

    -Есептің жауабын жазады.

    ҚБ «Смайлик» әдісі

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.


    (Д) 4- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

    Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

    -тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

    – Өрнектердің мәнін табу.

    Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    ҚБ «Жұлдызша» әдісі

    Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Орташа - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Кіші - тапсырманы орындауда қиналса.

    оқулық














    алмалар суреті








    оқулық
















    алмұрттар суреттері

















    жұмыс дәптері














    жұлдызша суреттері

    Сабақтың соңы

    5 мин



    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

    Үй тапсырмасы:

    19-беттегі «Ойлан» тапсырмасы.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - сағат моделінен өзің қалаған уақытты көрсетіп айтып бер.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    2-тапсырмада Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    -Сыныптастарыңа сағат моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап қой.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    4- тапсырмада

    «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    1- тапсырмада ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасай алса;

    Сары - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - жақшасы бар өрнектерді оқуда, мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.

    2 -тапсырмада ҚБ: «Алмұрттар» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсете алса;

    Сары - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;

    Қызыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде қиналса.

    3- тапсырмада ҚБ «Смайлик» әдісі

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

    4 –тапсырмада ҚБ «Жұлдызша» әдісі

    Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Орташа - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Кіші - тапсырманы орындауда қиналса.

    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?


    1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

    2.Сыныпта жүгірмеу

    3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.


    Сергіту сәті жасалады.




    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна
    12 Қазан 2020
    497
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "сағат" 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "сағат" 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне жәнеде жаңаша оқыту курсын өтетін мұғалімдерге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    71-сабақ Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

    Күні:

    Сынып: 1

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сағат

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

    1.1.3.2 **өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: 1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

    Көптеген оқушылар: сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айта алады.

    Кейбір оқушылар: есептің қысқаша шартын жазып, мәнін табады.

    Бағалау критерийлері

    1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

    Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтап айта алады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: 1 сағаттың ұзақтығын ажырата алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: сағат

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -Сағат - бұл уақыт аралығы.

    -Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

    -Сағат моделіндегі сағат тілдерін жлжыта отырып, аталған уақытты көрсет.

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дамыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд

    Бастапқы білім

    Оқушылардың уақыт, сағат туралы түсінігі бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин









    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Топқа бөлу сағат моделі бөлшектерін таңдап алу арқылы жүреді. Оқушылар топқа бірігіп, сағат моделін құрайды.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

    -Біз не құрастырдық?

    -Сағаттың бөлшектерін атаңдар.

    -Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?

    -Сағат – бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар.сағаттық тіл бір саннан келесі санға жылжығанша минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі сағатты көрсетеді.

    Шарлар


    Сабақтың ортасы

    10 мин




























    8 мин























    2 мин











    10 мин




    (Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты тап!» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Оқулықтың 18-бетіндегі тапсырмадағы сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтыңдар, сағат моделінен көрсетіңдер.

    15.00 11.00 8.00 13.00 7.00 16.00

    Дескриптор:

    - Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтады.

    -Сағат моделінен уақытты көрсетеді.

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - сағат моделінен өзің қалаған уақытты көрсетіп айтып бер.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасай алса;

    Сары - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - жақшасы бар өрнектерді оқуда, мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.


    (Т)2-тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 19-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

    - Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып, мыналарды көрсет:

    -сен бүгін нешеде ояндың?

    -бірінші сабақ нешеде басталды?

    -сүйікті телебағдарламаң нешеде басталады?

    Дескриптор:

    - Сағат моделінен сағат тілдерін жылжыта отырып аталған уақытты көрсетеді.

    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    -Сыныптастарыңа сағат моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап қой.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ: «Алмұрттар» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсете алса;

    Сары - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;

    Қызыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде қиналса.


    Сергіту сәтінде жұмбақ шешіледі.

    Уақытты өлшеп, санап,

    Таппайды бір тағат.

    Бұл не сонда?… (сағат)


    Қозғалмастан бір елі,

    Түні бойы жүреді. (сағат)







    Үш тілі бар,

    Тықылдаған үні бар (сағат) 

    (Д) 3- тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

    19-беттегі мысал есепті шығару.

    Маржан жұмсады– 1 сағат

    Айжан жұмсады- ?, 10 минут кем

    Шешуі: 1сағ=60 мин

    60 мин-10 мин = 50 мин

    Жауабы: Үй жұмысына Айжан 50 минут, Маржан 60 минут жұмсады.

    Дескриптор:

    -Есептің қысқаша шартын жазады.

    -Сағат пен минут арасындағы қатынасты анықтайды.

    -Өрнек құрып, мәнін табады.

    -Есептің жауабын жазады.

    ҚБ «Смайлик» әдісі

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.


    (Д) 4- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

    Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

    -тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

    – Өрнектердің мәнін табу.

    Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    ҚБ «Жұлдызша» әдісі

    Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Орташа - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Кіші - тапсырманы орындауда қиналса.

    оқулық














    алмалар суреті








    оқулық
















    алмұрттар суреттері

















    жұмыс дәптері














    жұлдызша суреттері

    Сабақтың соңы

    5 мин



    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

    Үй тапсырмасы:

    19-беттегі «Ойлан» тапсырмасы.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - сағат моделінен өзің қалаған уақытты көрсетіп айтып бер.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    2-тапсырмада Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    -Сыныптастарыңа сағат моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап қой.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    4- тапсырмада

    «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    1- тапсырмада ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасай алса;

    Сары - жақшасы бар өрнектерді оқып, мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - жақшасы бар өрнектерді оқуда, мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.

    2 -тапсырмада ҚБ: «Алмұрттар» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсете алса;

    Сары - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;

    Қызыл - Сағат моделінен аталған уақытты көрсетуде қиналса.

    3- тапсырмада ҚБ «Смайлик» әдісі

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

    4 –тапсырмада ҚБ «Жұлдызша» әдісі

    Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Орташа - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Кіші - тапсырманы орындауда қиналса.

    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?


    1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

    2.Сыныпта жүгірмеу

    3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.


    Сергіту сәті жасалады.




    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    12.10.2020
    497
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации