(Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты
тап!» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Оқулықтың 18-бетіндегі
тапсырмадағы сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын айтыңдар, сағат
моделінен көрсетіңдер.
15.00
11.00 8.00 13.00 7.00 16.00
Дескриптор:
-
Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұрғанын
айтады.
-Сағат моделінен уақытты
көрсетеді.
Саралау
тәсілі «Диалог және қолдау
көрсету» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
- сағат моделінен өзің қалаған
уақытты көрсетіп айтып бер.
Көмек қажет
ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ «Алмалар» әдісі арқылы
жүреді.
Жасыл
- жақшасы бар өрнектерді оқып,
мәнін тауып, қорытынды жасай алса;
Сары
- жақшасы бар өрнектерді оқып,
мәнін тауып, қорытынды жасауда көмек қажет
етсе;
Қызыл
- жақшасы бар өрнектерді оқуда,
мәнін табуда, қорытынды жасауда қиналса.
(Т)2-тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 19-бетіндегі тапсырмамен
жұмыс.
- Сағат моделіндегі сағат
тілдерін жылжыта отырып, мыналарды көрсет:
-сен бүгін нешеде ояндың?
-бірінші сабақ нешеде басталды?
-сүйікті телебағдарламаң нешеде
басталады?
Дескриптор:
- Сағат моделінен сағат
тілдерін жылжыта отырып аталған уақытты
көрсетеді.
Саралау
тәсілі «Тапсырма» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
-Сыныптастарыңа сағат
моделінен уақытты көрсетуге қатысты сұрақ ойлап
қой.
Көмек қажет
ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ: «Алмұрттар» әдісі
арқылы өтеді.
Жасыл
- Сағат моделінен аталған
уақытты көрсете алса;
Сары
- Сағат моделінен аталған
уақытты көрсетуде көмек қажет етсе;
Қызыл
- Сағат моделінен аталған
уақытты көрсетуде қиналса.
Сергіту сәтінде жұмбақ
шешіледі.
Уақытты өлшеп,
санап,
Таппайды бір
тағат.
Бұл не сонда?…
(сағат)
Қозғалмастан бір елі,
Түні бойы
жүреді. (сағат)
Үш тілі
бар,
Тықылдаған үні бар
(сағат)
(Д) 3- тапсырма «Шығарып
көр» әдісі арқылы жүреді.
19-беттегі мысал есепті шығару.
Маржан жұмсады– 1 сағат
Айжан жұмсады- ?, 10 минут
кем
Шешуі:
1сағ=60
мин
60 мин-10 мин = 50 мин
Жауабы: Үй жұмысына Айжан 50 минут, Маржан 60
минут жұмсады.
Дескриптор:
-Есептің қысқаша шартын жазады.
-Сағат пен минут арасындағы қатынасты
анықтайды.
-Өрнек құрып, мәнін табады.
-Есептің жауабын жазады.
ҚБ
«Смайлик» әдісі
Керемет - тапсырманы дұрыс орындай
алса;
Жақсы - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Қалыпты - тапсырманы орындауда
қиналса.
(Д) 4- тапсырма
тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын
дамыту үшін тапсырмалар беру:
-тапсырманы мұқият орындауға
үйрету;
–
Өрнектердің мәнін табу.
Дескриптор: тапсырмаларды
орындайды.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша тапсырмалар
жазу.
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсетіледі.
ҚБ
«Жұлдызша» әдісі
Үлкен - тапсырманы дұрыс орындай
алса;
Орташа - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Кіші - тапсырманы орындауда
қиналса.
|