Материалдар / Ашық сабақ "Санды теңсіздіктер"

Ашық сабақ "Санды теңсіздіктер"

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніХадыс Амангул6 «а» сыныбы. Оқушының саны 36 Ақмола облысыЦелиноград ауданы, Қоянды ауылы№20 ОМ
1 Апта 10.01.20156 сабақ 9.00-9.45 дәрісхана
Сабақтың атауыСанды теңсіздіктер
СілтемеМатематика 6 сынып Т.А Алдамұратова , Т.С. Байшоланов Слайдтар.
Жалпы мақсаты

Санды теңсіздік ұғымын қалыптастыру және оның мүшелерімен, оң жақ бөлігімен, сол жақ бөлігімен таныстыру. Сандарды салыстыруда үш түрлі (а›в; а‹в; ав) жағдай орын алады, егер а-в›о болса, а›в екенін, а-в‹о болса, а‹в екенін түсіндіру. Қатаң теңсіздіктің, қатаң емес теңсіздіктің оқылуын, жазылуын үйрету. Рационал сандарға амалдар қолдануды қайталау. Ауызша есептеу дағдысын жетілдіружәне теңдеулерді шешуді қайталау.
Міндеттер:

Дарынды және талантты оқушылардың ерекше қабілеттерін ашу.Оқытуды жаңаша ұйымдастыра отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында оқушы санасына білімді жүйелі түрде меңгеруіне және оқушының қабілет деңгейлерін дамытуда әдіс тәсілдерді маңызы ерекше екендігіне көз жеткізу. Олай дейтінім бұл әдістер оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттырып, өз бетімен жұмыс істеуге, қорытындылар жасауға, жүйелі білім алуға жетелейді.
Сабақта туындаған негізгі идеяларБолжау: Өткен білімдерін оқушы есіне түсіру.Психологиялық ахуалды қалыптастырғаннан кейін, сабақтың қызықты өтуі үшін оқушылардың бұрынғы білімімен ұштастыра отырып неше түрлі көрнекіліктермен слайдтармен оқушы өз көзін жеткізгенше барынша сабақты жүйелі түрде құрастырып сергіту тапсырмаларымен қоса пән аралық байланыстар орнату үшін логикалық тапсырмалардың жауаптарын үш тілде айтуға тапсырмалар беремін. Бес жолды өлең, эссе жаздырып үздік саналған оқушылардың тапсырмаларын оқытамын, өздерін өздері әділ бағалатуға жетелей отырып, сабақ соңында жиынтық бағалаймын.




Күтілетін нәтижеСабақтың негізгі идеясын анықтау, сабақтың маңыздылығы, бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?, өмірден алған тәжірибесінің әсері?, сабақтың болашақта оқушыға пайдасы, қызығушылығын арттыру үшін қандай іс-әрекеттер қолданамын? Сол іс-әрекеттің тақырыпты алып кетуіне пайдасы, өздері өздерін бағалай алды ма?
Тапсырмалар



Тақырыптың алдын-ала даярлық тапсырмасында оқушылар кестемен берілген сандарды салыстырып, кестені толтырып, егер екі санның айырмасы оң сан болса, азайғыш азайтқыштан үлкен (5›3, -2›-4). Егер екі санның айырмасы теріс сан болса, (3-6-3, 3‹6), азайғыш азайтқыштан кіші болады деген қорытындыға келеді. Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар беру, қабілеттеріне қарамастан кеңейтілген тапсырмаларға тең қолжетімділік,








Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 1мин
СТО сұрақтарыСабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекетіСәлеметсіңдер ме? Барлықтарымыздың бүгінгі көңіл-күйлеріміз жақсы ма? Бір-бірімізге сәттіліктер тілейік. Біздің топтың ұраны: Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін. Ендеше мен де сендерге бүгінгі күнге сәттіліктер тілеймін.Сабақ бастамай тұрып бағалау парағын таратып беру.Үй тапсырмасын тексеру:Үй тапсырмасы бойыншы өткен сабақты еске түсіруден бастайық.
Сабақтың маңыздылығы не?-оқушылар не алады?-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?-өмірден алған тәжірибесінің әсері?-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табуІ. Қызығушылығын ояту (5 мин)Салыстырылатын екі санның біреуі екіншісінен үлкен немесе кіші екенін анықтау үшін, берілген екі санның айырмасына қарап, қорытынды жасаймыз. Әр топ мына тапсырманы топта орындайды ( флипчартқа түсіру)

-Жауап береді.Мына сұрақтарға жауап беруді ойланыңдар. (Алдымен жеке диалог құрады, топта ортаға салып талдап, ортада қорғайды)
  • Берілген екі санның айырмасы оң сан болса, олардың арасында қандай теңсіздік белгісі қойылады?
  • Берілген екі санның айырмасы теріс сан болса, олардың арасына қандай теңсіздік белгісі қойылады?




  • Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету Сурет бойынша ойларыңды ортаға салыңдар. Слайд2 /6 мин/ Есеп: Ұзындығы 7 см, ені 4 см тік төртбұрыштың ауданын қабырғасы 5 см квадраттың ауданымен салыстырыңдар. Қайсысының ауданы артық? (Слайд арқылы есептің жауабын топтар орындайды) Мұғалім сұрағы:-Суреттен не көріп тұрсыңдар?-Қандай фигуралар?-Неше фигура көріп тұрсыңдар? -Неше бірлік кесінді? -Тағы не айтуға болады?Координаталық түзу бойынша сандарды салыстырадыСлайдты қарайды.(Электронды оқулықтағы ережені жақсылап тыңдайды)Өз ойларын білдіреді.Сандарды салыстырудаолардың координаталық түзудегі кескіндерін пайдаланып, координаталық түзуде үлкен сан оң жағында ал кіші сан сол жағында орналасатындығына көз жеткізеді.


    Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)-оқушыларды белсе-не қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашуТолғаныс (рефлексия)-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеужауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

    Оқулықпен жұмыс: 1 топ :№888 2 топ: №889, 3-топ:№890, 4-топ: №891 (6 оқушы) (таңбалар ережесі бойынша)Дарынды оқушы: №894Үлгерімі орташа: №891Үлгерімі төмен оқушыларға (Қабілеттеріне қарамастан кеңейтілген тапсырмаларға тең қолжетімділік) Қосымша логикалық есеп: өз өмірінде 40 т тамақ жейдіДүние жүзіндегі ең ақылды жыртқышҚуаты орта есеппен 2,2 Вт (адам)Көзбен көруге арналған суреттер. (Шатастырмай дұрыс айтуға арналған тапсырма) Суреттерді жақсылап қарау барысында нені көріп тұрсыңдар? Не бейнеленген? Мына суреттер барысында тағы нені байқауға болады? Танымдық қабілеттерін арттыру барысында көзделеді.Топтар флипчартқа сиқырлы квадратты толтырып шығады қай топ бұрын жұмыс жасап болады ортаға шығып қорғайды.


    ІІІ. Ой қорытынды (5 мин)

    Сонда біз бүгін не туралы өттік? Қандай түйінді пікірге келдік? Көкейлеріңе не түйдіңдер? Өз ойларыңды жазыңдар.(Эссе жазу) (1 және 2 топ)(3 және 4 топ ) 5 жолды өлең құрастырады.
    Бағалау (түрлері)-оқушының өзін-өзі бағалауы-топтың өзін-өзі бағалауы-мұғалімнің бағалауы-жалпы бағалау-критерийлер арқылы бағалауБағалау: /3мин/ Өзін-өзі бағалау парағыПарақшалардағы бейне арқылы топтағы белсенділіктерін бағалайды.Соңында жиынтық баға қойылады.Тақтадағы екі смайлик арқылы балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы пікірлерін жазып көңіл-күйлерін білдіреді.

    Үйге тапсырмада: №899, №900, №905











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ