Қазақстан тарихы . 10 сынып.Күні:18.10.17
|
Сабақтың тақырыбы |
Сақтардың мәдениеті
|
|||
|
Сілтеме |
Қазақстан тарихы оқулығы, Ә. Төлеубаев, Ж. Қасымбаев, М. Қойгелдиев, Е.Қалиева, Т. Далаева Блум таксономиясы |
|||
|
Жалпы мақсаты |
- Сақтардың мәдениетіне сипаттама беру, білімдерін молайту. - Сақ-скиф үштігі: ат-әбзелдері, қару-жарақтар және қолданбалы өнердегі «аң стилімен»,елімізде табылған бірнеше «Алтын адаммен» таныстыра отырып танымдық қызығушылық қабілеттерін дамыту. - оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып оқушыларды ынтымақтастықта, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
- оқушылар сыни тұрғыда ойлана алады. - оқушылар алған білімін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді. - достық, ынтымақтастық, топпен жұмыс жасауға дағдыланады. |
|||
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
Сыни тұрғыда ойлау стратегиялары: - жеке, жұппен, топпен жұмыс - ой қозғау - алынған ақпарат негізінде постер жасау - «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс-тәсілдері |
|||
|
Керекті жабдықтар |
Интербелсенді тақта,ғаламтор,слайдтар, суреттер, маркер, стикер, қағаздар т.б. |
|||
|
|
|
|||
|
Сабақ кезеңдері |
|
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Модульдер көрінісі |
|
Топқа бөлу. |
|
Суреттер түстер арқылы топқа бөлу |
Оқушылар түстер таңдайды |
АКТ |
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
|
1. Темір дәуірінде Қазақстан жерінде қандай тайпалар өмір сүрді? 2. Сақ тайпалары өмір сүрген хронологиялық уақытты атаңдар 3.Сақ тайпаларының қоғамдық құрылысы қандай болды? 4. Сақтарда қандай әлеуметтік топтар болды? 5.Ерте темір дәуірі тайпаларының негізгі шаруашылық түрлерін атаңдар. 6. Темір дәуірі тайпаларының қандай археологиялық ескерткіштерін білесіңдер? 7. Сақтар туралы қандай жазба деректерде айтылған? 8. Сақ тайпаларының мекендеген аумақты картадан көрсетіңдер. |
Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. |
ДО |
|
Білу Түсіну |
|
Ой шақыру 1. Видеоролик көрсету.Слайд арқылы 1) Сақтар туралы археологиялық деректер не дейді? 2) Сақ мәдениетінің негізгі ескерткіштері Қазақстанның қай аймақтарынан табылды? 3) Сақтардың архелогиялық деректерін қандай ғалымдар зерттеді? Мәтінді оқулықтан оқу |
Тақырып бойынша өздерінің бұрынғы білімдерін еске түсіреді. Мәлімет негізінде ой толғанысын жасап, талқыға салады. Жеке, топта тақырыпты түсініп оқиды, өз сөздерімен әңгімелейді. |
АКТ СТО АКТ ДО |
|
Қолдану |
|
1-тапсырма Әр топқа постер жасауға тапсырма беру 1-топ - сақтардың ат-әбзелдері, сақтардың қару-жарақтары 2- топ - қолданбалы өнердегі «аң стилі» |
Оқушылар меңгерген жаңа мағлұматтары бойынша ойланып, талқылап, постер жасайды Топтар бір-бірін бағалайды (жест,бармақ,т.б.) |
СТО |
|
Талдау (анализ) |
|
Рөлдік ойын Автор орындығы.Көрініс |
Сақ патшайымы Томиристің Кирді өлтіруі |
ДО |
|
Жинақтау (синтез) |
|
«Алтын адамға» сипаттама беру -Есік қорғанынан табылған «алтын адам» -Шіліктіден табылған «алтын адам» -Аралтөбеден табылған«алтын адам»
|
Оқушылар Қазақстан жерінен табылған «Алтын адамдарға» сипаттама береді,киім үлгілері мен қару-қару жарақтары арқылы материалдық мәдениетін ашады |
СТО |
|
Бағалау Кері байланыс Үйге тапсырма беру |
|
Әр топқа смайликтер беру
Екі жұлдыз, бір тілек»
§13, оқу Эссе «Сақ қорғанына саяхат» |
Топтар бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды Стикерге жазып, тақтаға ілу. |
ОүБ |
Н.Мейірманов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Сақтардың мәдениеті

Өткізген:Тұяқбаева Ж.Қ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Сақтардың мәдениеті" 10 сынып
Ашық сабақ "Сақтардың мәдениеті" 10 сынып
Қазақстан тарихы . 10 сынып.Күні:18.10.17
|
Сабақтың тақырыбы |
Сақтардың мәдениеті
|
|||
|
Сілтеме |
Қазақстан тарихы оқулығы, Ә. Төлеубаев, Ж. Қасымбаев, М. Қойгелдиев, Е.Қалиева, Т. Далаева Блум таксономиясы |
|||
|
Жалпы мақсаты |
- Сақтардың мәдениетіне сипаттама беру, білімдерін молайту. - Сақ-скиф үштігі: ат-әбзелдері, қару-жарақтар және қолданбалы өнердегі «аң стилімен»,елімізде табылған бірнеше «Алтын адаммен» таныстыра отырып танымдық қызығушылық қабілеттерін дамыту. - оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып оқушыларды ынтымақтастықта, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
- оқушылар сыни тұрғыда ойлана алады. - оқушылар алған білімін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді. - достық, ынтымақтастық, топпен жұмыс жасауға дағдыланады. |
|||
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
Сыни тұрғыда ойлау стратегиялары: - жеке, жұппен, топпен жұмыс - ой қозғау - алынған ақпарат негізінде постер жасау - «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс-тәсілдері |
|||
|
Керекті жабдықтар |
Интербелсенді тақта,ғаламтор,слайдтар, суреттер, маркер, стикер, қағаздар т.б. |
|||
|
|
|
|||
|
Сабақ кезеңдері |
|
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Модульдер көрінісі |
|
Топқа бөлу. |
|
Суреттер түстер арқылы топқа бөлу |
Оқушылар түстер таңдайды |
АКТ |
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
|
1. Темір дәуірінде Қазақстан жерінде қандай тайпалар өмір сүрді? 2. Сақ тайпалары өмір сүрген хронологиялық уақытты атаңдар 3.Сақ тайпаларының қоғамдық құрылысы қандай болды? 4. Сақтарда қандай әлеуметтік топтар болды? 5.Ерте темір дәуірі тайпаларының негізгі шаруашылық түрлерін атаңдар. 6. Темір дәуірі тайпаларының қандай археологиялық ескерткіштерін білесіңдер? 7. Сақтар туралы қандай жазба деректерде айтылған? 8. Сақ тайпаларының мекендеген аумақты картадан көрсетіңдер. |
Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. |
ДО |
|
Білу Түсіну |
|
Ой шақыру 1. Видеоролик көрсету.Слайд арқылы 1) Сақтар туралы археологиялық деректер не дейді? 2) Сақ мәдениетінің негізгі ескерткіштері Қазақстанның қай аймақтарынан табылды? 3) Сақтардың архелогиялық деректерін қандай ғалымдар зерттеді? Мәтінді оқулықтан оқу |
Тақырып бойынша өздерінің бұрынғы білімдерін еске түсіреді. Мәлімет негізінде ой толғанысын жасап, талқыға салады. Жеке, топта тақырыпты түсініп оқиды, өз сөздерімен әңгімелейді. |
АКТ СТО АКТ ДО |
|
Қолдану |
|
1-тапсырма Әр топқа постер жасауға тапсырма беру 1-топ - сақтардың ат-әбзелдері, сақтардың қару-жарақтары 2- топ - қолданбалы өнердегі «аң стилі» |
Оқушылар меңгерген жаңа мағлұматтары бойынша ойланып, талқылап, постер жасайды Топтар бір-бірін бағалайды (жест,бармақ,т.б.) |
СТО |
|
Талдау (анализ) |
|
Рөлдік ойын Автор орындығы.Көрініс |
Сақ патшайымы Томиристің Кирді өлтіруі |
ДО |
|
Жинақтау (синтез) |
|
«Алтын адамға» сипаттама беру -Есік қорғанынан табылған «алтын адам» -Шіліктіден табылған «алтын адам» -Аралтөбеден табылған«алтын адам»
|
Оқушылар Қазақстан жерінен табылған «Алтын адамдарға» сипаттама береді,киім үлгілері мен қару-қару жарақтары арқылы материалдық мәдениетін ашады |
СТО |
|
Бағалау Кері байланыс Үйге тапсырма беру |
|
Әр топқа смайликтер беру
Екі жұлдыз, бір тілек»
§13, оқу Эссе «Сақ қорғанына саяхат» |
Топтар бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды Стикерге жазып, тақтаға ілу. |
ОүБ |
Н.Мейірманов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Сақтардың мәдениеті

Өткізген:Тұяқбаева Ж.Қ
шағым қалдыра аласыз













