Ашық сабақ "Сатай мен Рабиға бейнесі" 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сатай мен Рабиға бейнесі" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен осы ашық сабағымды "Сатай мен Рабиға бейнесі" тақырыбында 6 сыныпқа өткізген болатынмын. Сабағым қатысушы мұғалімдердің де көңілінен шықты деп айта аламын.Сыныпқа жеке, жұптық, топтық жұмыстар бойынша тапсырмаларды толық орындаттым және уақытты да тиімді пайдалана білдім. Өзім секілді жас мамандардың бір кәдесіне жарайды деген үміттемін. Оқушылар да сабақ барысында тақрыпты толық игере алды деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін» Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Т.Тілеуқабылов


Пән мұғалімі:Баймағанбетова Алтынай

Күні:1.03.2016 жыл

Сыныбы:6а

1.Сабақ тақырыбы: Сатай мен Рабиға бейнесі


2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға көркем шығарманы оқыту арқылы әнгіменің мазмұнын, кейіпкерлер бейнесін жан-жақты аша білу;

3.Сабақтың нәтижесі: Әңгімені түсіне отырып, негізгі идеясын тани біледі. Кейіпкерлерге мінездеме бере алады және шығарманы талдай алады.

Сабақтың түйінді идеялары: Әңгіменің мазмұнын меңгерте отырып,негізгі идеясын таныту, кейіпкерлердің әрекеті арқылы адамгершілікке, мейірімділікке, шынайы достыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру;

Сабақтың формасы: жеке, топтық;

Сабақтың әдісі: 1. Түсіндірмелі;

2. көрнекілік;

Құрал-жабдықтар: 1. Әдебиет 6-сынып. Плакаттар, маркер, стикер;

Көрнекіліктер: 1. Таратпа, слайд, суреттер, АКТ;

Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Оқулық. 6-сынып, әдебиет

2. 6-сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдар

3. Интернет материалдары.

С А Б А Қ Б А Р Ы С Ы

Саб.ң кез.

дері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс тәсілдер

формасы

Бағалау түрі

у/

(мин)

1







І.


К

І

Р

І

С

П

Е

Ұйымдастыру кезеңі:

1)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;

2)Психологиялық дайындық: «Үш шапалақ» әдісі бойынша

Мені көріп тұрғандар бір шапалақ, естіп тұрғандар бір шапалақ, қазақ тілі сабағының басталғанына қуанып тұрғандар тағы да бір шапалақ ұрсын;

Топтарға бөлу: суреттер арқылы

1.Сатай.

2.Рабиға

3.Достық

Әр топқа бағалау парақшасын беру

Топқа бөлінеді, сабаққа назарын аударады, қызығушылығы оянады


Жеке оқушымен жұмыс: сауалдарға жауап беру, берілген тапсырманы айту








1 мин



3 мин





2

ІІ


Үй тапсырмасын сұрау:

1)суреттер сөйлейді

2)Үй тапсырмасын бекіту:

1. Сайын Мұратбеков қай жылы  дүниеге келген?

2. Жазушының туған жері?

3. Жазушының басқа  қандай әңгіме, повестері бар?

4. "Қылау" әңгімесінің негізгі тақырыбы?

5. Жазушы шығармаларында қай жылдардағы оқиғалар суреттеледі?

6. Қылау дегеніміз не?













«Кім жылдам»





Мадақ-

тау;



(10 мин)



3









П

Ы

С

Ы

Қ

Т

А

У




1

І топқа:№1 Рабиғаның тапсырмасы «Сатайға мінездеме бер» (ол қандай бала?)жағымды қылықтары қандай?

ІІ топқа:№2 Сатайдың тапсырмасы «Рабиғаға мінездеме бер» (Ол қандай қыз?)жағымды қылықтарын атап көрсет


3-топқа: Салыстыр (Сатай мен Қожа)

2 Кейіпкерді таны

І топ:

-Әй, қойшы соны, қасқыр да сөз боп па?

Сатай

-сен жақсы оқисың ба?

Рабиға

-Ертеңгі шайға дейін алып кел шананы...

Әкесі

-Бәрі өтірік соның, надандық ...

Сатай

ІІ топ:

-Былтыр қыста алыстан бір рет көргем, жақыннан көруім осы...

Рабиға

-Ә, ана қара ішікті киіп ал

Әкесі

-Мә, Ішікті жамылып отыр...

Сатай

-Өзің ұялмайсың ғой тақылдап...

Рабиға

ІІІ топ:

-Қалай тез келіп қалдық, ей?

Сатай

-Мә, мына алгебраны сен ал ...

Рабиға

-Доғаны алма, өзіміздің бір доға сонда...

Әкесі-

-Ал мен матемаиканы жақсы көрем...

Рабиға



Тапсырманы топпен орындап, өзіндік алған білімдерін қолданады.



Топтық жұмыс

түсіндірмелі


Бағдаршам арқылы









7






5



4.









СЕРГІТУ СӘТІ

Б

Е

К

І

Т

У

Қане, сергіп алайық!!!

«Көңілді күн»


4 Бізге хат жазып тұр

«Кейіпкерге хат» жазу



Видеоролик көрсетіледі, балалар соған сай қимылдар жасайды

Оқушылар тапсырманы топ болып орындайды

АКТ


«кейіпкерге хат»





«Саусақ арқылы» бағалау

2



5 мин

4.

Қ

О

Р

Ы

Т

Ы

Н

Д

Ы

Қорытындылау:

«Ия, жоқ» тесті арқылы қорытындылау

Рәбиға Сатайға кітап сыйлады (иә)

2.Сатай қасқырмен жекпе – жек шықты(жоқ)

3.Сатай жуынайын десе шәугімдегі су мұп-мұздай екен (жоқ)

4.Рәбиға Тастөбе деген жерде оқиды (иә)

5.Рәбиға мен Сатай сегізінші сынып оқушылары (жоқ)

6.Сатай Рәбиға берген кітапты алмады.

7.Сатайдың ұнатпайтын пәні әдебиет (жоқ)

8.Таң азанғы әке даусы Сатайға ұнамады (иә)

9.Әңгімедегі Сатай мен Рәбиға жағымсыз кейіпкерлер. (жоқ)

10.Сатай қайырымды бала. (иә)

Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу үшін бірнеше сауалдар қою. Сабақты қорытындылып, үйге тапсырма беру. Ең белсенді топты анықтау;

Кері байланыс. Рефлексия (2 минут)

Маған ұнады

Қиын болды

Тілегім






Оқушылар сауалдарға жеке – жеке жауап береді.













Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы көңіл күйлерімен, ойларымен бөліседі






Жеке жұмыс. Сұрақ-жауап.








Мадақтау












2 мин


















4

5.


Үйге тапсырма:

1) «Мен достықты бағалаймын» эссе

2)топ бойынша көрініс



Үй тапсырмасын алады





1





6.


Бағалау.1)бағалау парағы

2)мұғалімнің бағалауы





2


































ІІІ топ

«Мінездеме беруші»

Романдағы кейіпкерлерге мінездеме береді.

Сатай


Рабиға


Әкесі




ҮІ топ. Концептуалдық кесте (кейіпкерге баға беру)

Кейіпкерлер

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілік қасиеті

Кейіпкерге баға

1

Сатай





2

Рабиға





3

Сатайдың әкесі






Ү топ. «Салыстырушылар»

«Shape1 Shape2 ВЕНН диаграммасын» толтырады. Қожа мен Сатайды салыстырады.
















73 орта мектеп







Shape3


Пәні: Әдебиет

Тақырыбы: Сатай мен Рабиға бейнесі


Сыныбы: 6 «а»


Пән мұғалімі: А.Баймағанбетова










2014-2015 оқу жылы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
617
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі