8-сынып АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫПәні: қазақ тілі |
Сабақтың тақырыбы | Себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлем (1 сағат) |
Сілтеме | Қосымша материалдар: интербелсенді тақта /флипчарт тапсырмалар/ үлестірме сигналдық карточкалар, А 3 үлгідегі қағаздар, стикерлер, постерлер, маркерлер. Оқулық материалы. |
Мақсаты | а) Оқыту оқу іскерлігіне бағытталады. Тұрақты дамуды қамтамасыз етеді. Себеп бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарын меңгеріп, басқа сабақтастың мағыналық түрлерінен ажырата біледі. Себеп–салдар салаласпен салыстырып, өзіндік белгілерін анықтайды, теориялық білімдерін тәжірибеде қолданып сауатты ажырата алуға, мысалдар арқылы өз ойын дәлелдей білуге дағдыланады. ә) Мәтіннен жұмыс істей білу дағдысы жетіледі, ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білу дағдылары дамиды;б) «Мен» жеке құзыреттілігін дамыту арқылы әдепті, сыпайы сөйлеуге баулу, тіл мәдениетін қалыптастырады . |
Оқыту нәтижесі | Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың мазмұнын өз бетімен аша алады, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренеді.Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту. |
Сабақ түрі | Жаңа білім беру сабағы. |
Ой қозғау | Жеке тұлғаға бағытталған тапсырмалар ұсынылады. Бірлесіп іздеуге, керегінде олардың пікіралмасуға, диалогтік әңгімеге араласады |
Түйінді идеялар | 1) Өздігінен іздене отырып меңгеру өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.3) Оқу сауаттылығының нәтижесінде түсініп оқығандықтарын тест жауабын орындау арқылы көрсетеді.4) Алған білімдерін кеңейтіп, жаңа дағдысын қалыптастыру, өз бетінше жаңа ақпаратты қорыта білуге үйренеді. |
Блум таксаномиясы | 7 модуль | Ресурстар
| Сабақтың мазмұны |
|
|
| Мұғалімнің іс-әрекетіНақты мақсатқа бағыттайды. Оқушыларды дербес таным іс-әрекетіне негіздеп, оған түрткі болады. | Оқушының іс – әрекетіМақсатқа дербес өзінің белсенді іс-әрекетімен жетуге тырысады.
|
| Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру | Топтастыру | Қызығушылығын ояту. Ұйымдастыру. (Психологиялық жағымды ахуал, жағдай туғызады. Жасырылған сөздер арқылы топқа бөледі)Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.
| Жасырылған сөздерді алу арқылы 2 топқа бөлінеді әрі өздері тақырыпты анықтайды.
|
| Диалог |
| Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Бір-бірімен диалог арқылы пікіралмасады. Үй жұмысын сұрау. (постер жасап келеді)Топтық жұмыс (үй тапсырмасы постерлеріне екі жұлдыз, бір тілек жазу арқылы рефлексия жасайды) | Екі топ үйден жасап әкелген постерлерін алмасады да, бір-бірінің жұмысын оқып танысады, жаңа материалды игереді. Тақырыпты оқып игереді, талдап талқылайды. |
Білу | Сыни ойлау | Ой шақыру стратегиясы | Теориясы «Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді? Себеп бағыныңқы сабақтас дегеніміз не?Жасалу жолдары қандай? Себеп-салдар салаластан қалай ажыратамыз? Флипчарт №1 Ішіне-сыртына стратегиясы. Берілген кестедегі мәліметтерді дұрыс орналастырулары керек. / АКТ арқылы интербелсенді тақтада орындайды/. Ортақ белгілері ішінде қалады, ал әрбіреуіне пән белгілері сыртқы бағанға шығарылады. Себеп-салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтастың ерекшелігі мен ұқсастығын көрсетіңдер.Оқулықпен жұмыс 134-136-жаттығу. | Өз білетіндерін айтады. Жұбына, кейін топта талқылайды. Ақылдасып постерлеріне пікір жазады. Әр топтың спикерлері жазылған пікірлерді оқиды.Жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлерін орындайды. Өз өнімін ортаға салып, ұжыммен қарым-қатынасқа түседі. (жоба, модель дайындаушы) |
Түсіну | Сыни ойлау | Категорияға бөлу стратегиясы | Флипчарт №2,3,4,5Теориясы «Түсіну» (Неге, неліктен, не үшін) Флипчарт тапсырмалары
| Жаңа білімдерін талқылап, дамытып, жетілдіреді. Өз еңбектерін өздері саралайды, қорытындылайды. |
Қолдану | Сыни ойлау. | Оқыту нұсқау стратегиясы | Үлестірме және сигналдық карточкаларын қолдану.Практикасы «Қолдану» (Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау) Себеп-салдар салаласты сабақтасқа, сабақтасты салаласқа айналдырыңдар.
| Өзара тексеру арқылы бағалайды.
|
Талдау | Сыни ойлау | Оқулық, сұрақ-жауап (ашық сұрақтар) | ТАПСЫРМАЛАРСөйлемге синтаксистік сатылай кешенді талдау жасайды. Теориясы «Талдау» (салыстыр, айырмашылығы неде?)
| Себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлемге синтаксистік сатылай кешенді талдау жасалады. |
Жинақтау | Дарынды және талантты |
| Теориясы «Жинақтау»(Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау, жүйелеу) «Қалыпқа келтіру стратегиясы» пайымдау. Себеп бағыныңқылы сабақтастың екінші сыңарын өздері ойдан құрастырып сөйлемді жалғастырып жазады.
| Жаңа білімдерді қолданады. Шығармашылық жұмыс арқылы білімдерін жинақтап, ортаға салады. |
Бағалау | Сыни ойлау | тест | Бекіту тапсырмасы Оқу сауаттылығы. /Мәтін таратылады, соңында тест тапсырмалары беріледі/Рефлексия. Сабақты қорытындылау. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазу, суреттерге жапсыру. Бүгінгі сабақтан не алдым, не білдім, немен таныстым. Бағалау парақтарын жинап алады. (Топ басшысы бағалайды, өзін бағалайды, мұғалімнің қорытынды бағасы қойылады.) | Ұпай көрсеткіштеріне сай бағалау парақтарына қорытынды бағаларын қояды. |
| Интернет, қосымша оқулық |
| Үй тапсырмасы: Көркем әдебиеттен 2 себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлем жазып келу, біреуіне сатылай кешенді талдау жасау. Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас сөйлемге постер жасап келу.
| Күнделікке үй жұмысын жазады. |