Материалдар / Ашық сабақ Себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлем 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлем 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары 8-сыныпта сабақ беретін қазақ тілі мұғалімдеріне тәжірибе алмасу жобасы ретінде әдістемелік көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1789
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8-сынып АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫПәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбыСебеп бағыныңқылы сабақтас сөйлем (1 сағат)
Сілтеме Қосымша материалдар: интербелсенді тақта /флипчарт тапсырмалар/ үлестірме сигналдық карточкалар, А 3 үлгідегі қағаздар, стикерлер, постерлер, маркерлер. Оқулық материалы.
Мақсатыа) Оқыту оқу іскерлігіне бағытталады. Тұрақты дамуды қамтамасыз етеді. Себеп бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарын меңгеріп, басқа сабақтастың мағыналық түрлерінен ажырата біледі. Себеп–салдар салаласпен салыстырып, өзіндік белгілерін анықтайды, теориялық білімдерін тәжірибеде қолданып сауатты ажырата алуға, мысалдар арқылы өз ойын дәлелдей білуге дағдыланады. ә) Мәтіннен жұмыс істей білу дағдысы жетіледі, ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білу дағдылары дамиды;б) «Мен» жеке құзыреттілігін дамыту арқылы әдепті, сыпайы сөйлеуге баулу, тіл мәдениетін қалыптастырады .
Оқыту нәтижесіӨздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың мазмұнын өз бетімен аша алады, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренеді.Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Сабақ түріЖаңа білім беру сабағы.
Ой қозғауЖеке тұлғаға бағытталған тапсырмалар ұсынылады. Бірлесіп іздеуге, керегінде олардың пікіралмасуға, диалогтік әңгімеге араласады
Түйінді идеялар1) Өздігінен іздене отырып меңгеру өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.3) Оқу сауаттылығының нәтижесінде түсініп оқығандықтарын тест жауабын орындау арқылы көрсетеді.4) Алған білімдерін кеңейтіп, жаңа дағдысын қалыптастыру, өз бетінше жаңа ақпаратты қорыта білуге үйренеді.
Блум таксаномиясы7 модульРесурстар

Сабақтың мазмұны






Мұғалімнің іс-әрекетіНақты мақсатқа бағыттайды. Оқушыларды дербес таным іс-әрекетіне негіздеп, оған түрткі болады.Оқушының іс – әрекетіМақсатқа дербес өзінің белсенді іс-әрекетімен жетуге тырысады.



Жас ерекшеліктеріне қарай білім беруТоптастыруҚызығушылығын ояту. Ұйымдастыру. (Психологиялық жағымды ахуал, жағдай туғызады. Жасырылған сөздер арқылы топқа бөледі)Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

Жасырылған сөздерді алу арқылы 2 топқа бөлінеді әрі өздері тақырыпты анықтайды.



Диалог



Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Бір-бірімен диалог арқылы пікіралмасады. Үй жұмысын сұрау. (постер жасап келеді)Топтық жұмыс (үй тапсырмасы постерлеріне екі жұлдыз, бір тілек жазу арқылы рефлексия жасайды)Екі топ үйден жасап әкелген постерлерін алмасады да, бір-бірінің жұмысын оқып танысады, жаңа материалды игереді. Тақырыпты оқып игереді, талдап талқылайды.
Білу Сыни ойлауОй шақыру стратегиясы Теориясы «Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді? Себеп бағыныңқы сабақтас дегеніміз не?Жасалу жолдары қандай? Себеп-салдар салаластан қалай ажыратамыз? Флипчарт №1 Ішіне-сыртына стратегиясы. Берілген кестедегі мәліметтерді дұрыс орналастырулары керек. / АКТ арқылы интербелсенді тақтада орындайды/. Ортақ белгілері ішінде қалады, ал әрбіреуіне пән белгілері сыртқы бағанға шығарылады. Себеп-салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтастың ерекшелігі мен ұқсастығын көрсетіңдер.Оқулықпен жұмыс 134-136-жаттығу.Өз білетіндерін айтады. Жұбына, кейін топта талқылайды. Ақылдасып постерлеріне пікір жазады. Әр топтың спикерлері жазылған пікірлерді оқиды.Жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлерін орындайды. Өз өнімін ортаға салып, ұжыммен қарым-қатынасқа түседі. (жоба, модель дайындаушы)
Түсіну Сыни ойлау Категорияға бөлу стратегиясыФлипчарт №2,3,4,5Теориясы «Түсіну» (Неге, неліктен, не үшін) Флипчарт тапсырмалары

Жаңа білімдерін талқылап, дамытып, жетілдіреді. Өз еңбектерін өздері саралайды, қорытындылайды.
ҚолдануСыни ойлау. Оқыту нұсқау стратегиясы Үлестірме және сигналдық карточкаларын қолдану.Практикасы «Қолдану» (Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау) Себеп-салдар салаласты сабақтасқа, сабақтасты салаласқа айналдырыңдар.

Өзара тексеру арқылы бағалайды.





ТалдауСыни ойлауОқулық, сұрақ-жауап (ашық сұрақтар)ТАПСЫРМАЛАРСөйлемге синтаксистік сатылай кешенді талдау жасайды. Теориясы «Талдау» (салыстыр, айырмашылығы неде?)



Себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлемге синтаксистік сатылай кешенді талдау жасалады.
ЖинақтауДарынды және талантты

Теориясы «Жинақтау»(Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау, жүйелеу) «Қалыпқа келтіру стратегиясы» пайымдау. Себеп бағыныңқылы сабақтастың екінші сыңарын өздері ойдан құрастырып сөйлемді жалғастырып жазады.

Жаңа білімдерді қолданады. Шығармашылық жұмыс арқылы білімдерін жинақтап, ортаға салады.
БағалауСыни ойлаутестБекіту тапсырмасы Оқу сауаттылығы. /Мәтін таратылады, соңында тест тапсырмалары беріледі/Рефлексия. Сабақты қорытындылау. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазу, суреттерге жапсыру. Бүгінгі сабақтан не алдым, не білдім, немен таныстым. Бағалау парақтарын жинап алады. (Топ басшысы бағалайды, өзін бағалайды, мұғалімнің қорытынды бағасы қойылады.)Ұпай көрсеткіштеріне сай бағалау парақтарына қорытынды бағаларын қояды.


Интернет, қосымша оқулық

Үй тапсырмасы: Көркем әдебиеттен 2 себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлем жазып келу, біреуіне сатылай кешенді талдау жасау. Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас сөйлемге постер жасап келу.

Күнделікке үй жұмысын жазады.
Пән мұғалімі: Мұхаметжанова Р.Ж.Тексерілді:













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!