|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.4А бөлім. Үдерістерді электронды кестелерде модельдеу |
Мектеп: № 49 жалпы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 21.02.2020ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.Б. Қозыкеева |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 А |
Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шешімді өңдеу |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.1.1. Электронды кестеде үдерістердің моделін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) өңдеу және зерттеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Ақпараттық модельдердің жіктелуін, құрылымын біледі. Модельдеудің негізгі кезеңдерін және олардың сипаттамасын ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Модельдеу кезеңдерінен алынған нәтижелерді өңдей алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Электронды кестелерде модельдеу кезеңдері: есептің қойылымын зерттей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- Электронды кестеде процестердің моделін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) өңдеуді және зерттеуді біледі; - Электронды кестеде мәліметтер қорын құра алады; - Қойылған есептің нәтижесін бағалауды үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Электронды кестеде модельдерді өңдейді және зерттей алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Процесті модельдеу - Моделирование процессов - Process Modeling Динамикалық модельдер - Динамические модели - Dynamic models Статикалық модельдер - Статические модели - Static models Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктері: Модель дегеніміз не? Модельге анықтама бер. Күнделікті өмірімізден модельге мысал келтір. Электронды кестеде модель құру үшін ... қажет. Электронды кестеде құрылған модельдің шешімін өңдеу үшін ... қажет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қай кезеңде модельді жетілдіруге болады? 2. Компьютерде модельдеудің басқа модельдеу түрлеріне қарағанда қандай ерекшеліктері бар? 3. Модельдеу процесінде модельдеу кестесін қолданудың тиімді жақтары қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Елімізде ғылым саласының шешуші реформалары білім беру жүйесін жаңғыртып, техникалық және кәсіби мамандарды даярлауға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілінде термин сөздерді айту, Математикалық моделін құрастыру. Физикалық процестің моделін жасау, шешімін өңдеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ақпараттық модель түрлерін, құрылымдарын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут
Өткенді қайталау 4 минут |
І. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. «Ақылды стикерлер» арқылы 2 топқа бөлінеді. 1 топ «Ақпараттық» 2 топ «Материалдық»
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Ашық микрофон» әдісі арқылы жауап береді.
|
«Ақылды стикерлер»
Интерактивті тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6 минут
Жұптық жұмыс 10 мин
Практикалық жұмыс 10 минут Жеке жұмыс |
Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу:
Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Шешімді өңдеу» Мақсаты: Электронды кестеде үдерістердің моделін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) өңдеу және зерттеу. Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтарға тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. Топ оқушыларының оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп талдауларын бақылап, бағыт – бағдар беремін. Процесс дегеніміз не? Процесс – бұл объектінің біртіндеп жай-күйінің өзгеруі немесе объектінің кеңістікте жылжуы.
Динамикалық модельдер – бұл өзгеру процестерін және жүйелердің дамуын сипаттайтын модельдер.
Статикалық модельдер – жүйені белгілі бір уақытта сипаттайтын модельдер.
Деңгейлік тапсырма. «Баспалдақпен алға!» әдісі. А - деңгейі. Динамикалық және статикалық модельдерге мысалдар келтіріңдер.
В – деңгейі. Кестеде өмірлік жағдайлардың сипаттамалары келтірілген модельденетін процесс курсивпен ерекшеленген. Келтірілген жағдайларға сәйкес кестені толтырыңдар.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қозыкеева Гүлнұр БекжасарқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Шешімді өңдеу" 9 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Шешімді өңдеу" 9 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
9 сынып информатика пәнінен ашық сабақ. мұғалімдерге керек материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















