Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Шешімді өңдеу" 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.4А бөлім. Үдерістерді электронды кестелерде модельдеу |
Мектеп: № 49 жалпы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 21.02.2020ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.Б. Қозыкеева |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 А |
Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Шешімді өңдеу |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.1.1. Электронды кестеде үдерістердің моделін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) өңдеу және зерттеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Ақпараттық модельдердің жіктелуін, құрылымын біледі. Модельдеудің негізгі кезеңдерін және олардың сипаттамасын ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Модельдеу кезеңдерінен алынған нәтижелерді өңдей алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Электронды кестелерде модельдеу кезеңдері: есептің қойылымын зерттей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- Электронды кестеде процестердің моделін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) өңдеуді және зерттеуді біледі; - Электронды кестеде мәліметтер қорын құра алады; - Қойылған есептің нәтижесін бағалауды үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Электронды кестеде модельдерді өңдейді және зерттей алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Процесті модельдеу - Моделирование процессов - Process Modeling Динамикалық модельдер - Динамические модели - Dynamic models Статикалық модельдер - Статические модели - Static models Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктері: Модель дегеніміз не? Модельге анықтама бер. Күнделікті өмірімізден модельге мысал келтір. Электронды кестеде модель құру үшін ... қажет. Электронды кестеде құрылған модельдің шешімін өңдеу үшін ... қажет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қай кезеңде модельді жетілдіруге болады? 2. Компьютерде модельдеудің басқа модельдеу түрлеріне қарағанда қандай ерекшеліктері бар? 3. Модельдеу процесінде модельдеу кестесін қолданудың тиімді жақтары қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Елімізде ғылым саласының шешуші реформалары білім беру жүйесін жаңғыртып, техникалық және кәсіби мамандарды даярлауға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілінде термин сөздерді айту, Математикалық моделін құрастыру. Физикалық процестің моделін жасау, шешімін өңдеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Ақпараттық модель түрлерін, құрылымдарын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут Өткенді қайталау 4 минут |
І. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. «Ақылды стикерлер» арқылы 2 топқа бөлінеді. 1 топ «Ақпараттық» 2 топ «Материалдық»
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Ашық микрофон» әдісі арқылы жауап береді.
|
«Ақылды стикерлер»
Интерактивті тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 6 минут
Жұптық жұмыс 10 мин Практикалық жұмыс 10 минут Жеке жұмыс |
Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу:
Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Шешімді өңдеу» Мақсаты: Электронды кестеде үдерістердің моделін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) өңдеу және зерттеу. Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтарға тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. Топ оқушыларының оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп талдауларын бақылап, бағыт – бағдар беремін. Процесс дегеніміз не? Процесс – бұл объектінің біртіндеп жай-күйінің өзгеруі немесе объектінің кеңістікте жылжуы.
Динамикалық модельдер – бұл өзгеру процестерін және жүйелердің дамуын сипаттайтын модельдер.
Статикалық модельдер – жүйені белгілі бір уақытта сипаттайтын модельдер.
Деңгейлік тапсырма. «Баспалдақпен алға!» әдісі. А - деңгейі. Динамикалық және статикалық модельдерге мысалдар келтіріңдер.
В – деңгейі. Кестеде өмірлік жағдайлардың сипаттамалары келтірілген модельденетін процесс курсивпен ерекшеленген. Келтірілген жағдайларға сәйкес кестені толтырыңдар.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |