Материалдар / Ашық сабақ. Симбиоз деген не? 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Симбиоз деген не? 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныптың жаратылыстану пәнінен ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
9895
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану


Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі

Бөлімше:

Мектеп: Байтерек ауданы Жайық БМ


Жанды табиғат

Жануарлар


Күні:


Сынып: 4


Мұғалімнің аты-жөні: Есенжолқызы Мөлдір


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы:

Симбиоз деген не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Өз өлкесіндегі жануарларды топтарға жіктеуге болатынын ажыратады;

Көптеген оқушылар: Өз өлкесіндегі жануарлардың бір – біріне тигізетін әрекеттерін сипаттайды;

Кейбір оқушылар: Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлерін салыстырып, зерттейді.

Бағалаукритерийлері

  • Өз өлкесіндегі жануарларды топтарға жіктеуге болатынын ажыратады, сипаттайды;

  • Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлерін салыстырып, зерттейді .

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • симбиоз – тірі ағзалар арасындағы қарым – қатыныс; комменсализм – суырдың інін түрлі жәндіктердің, құрбақа, кесірткелердің паналауы;

  • мутуализм – саңырауқұлақ пен балдырлардың қосылуынан пайда болған күрделі ағза – қыналар;

  • паразитизм – сиырдың терісінде қансорғыш жәндіктердің болуы.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

1. Өсімдіктер мен жануарлар арасында қандай байланыс бар?

2. Жануарлардың арасында қандай қарым – қатынас түрлері болады?

3. Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлеріне мысал келтір.


Құндылықтарды дарыту





Ынтымақтастық білім алуға деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу,бірлікте,ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу..

Ақпараттық – коммуникациялық құралдарды қолдана отырып, кез – келген ортада ұжымдық жұмысқа коммуникативті болу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану суреттерді сәйкестендіру арқылы жануарлардың бір біріне қандай қарым – қатынас жасайтынын сипаттайды.

Көркем еңбек: зеректеу жұмыс барысында

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Интербелсенді тақта, слайдттар, суреттер;

Бастапқы білім

Симбиоз бен қоректік тізбек туралы біледі.



Сабақбарысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин





(Ұ) Кіріспе тапсырма. Оқушылар сөз

мағыналарын түсіндіреді.

Жіктеу

Топтау

Біріктіру

Бөлу





Дұрыс жауап берген оқушыларды

ҚБ. «Қолпаштау» әдісі арқылы мадақтап отырамын

Жарайсың! Керемет! Тамаша!



«Кір жайғыш» әдісі. Осы әдіс арқылы 4 топқа бөлу.

(1-3 сыныпта оқып үйренген жануар топтарын еске түсіру.)

Тапсырма: Сурет бойынша жануарлар тобын анықтап, өз қатарына іліңіз.

бунақденелілер



Бауырымен жорғалаушылар


Picture 6



Picture 8

қосмекенділер



Picture 7

балықтар






  1. Жануарлар тобын қалай ажырата білдің?

  2. Қосмекенділер дегенді қалай түсінесің?


Сабақтың мақсатын хабарлау: Өз өлкеміздегі жануарлар арасындағы қарым – қатынас түрлерін анықтаймыз, жіктейміз.









ҚР жануарлары

туралы ақпарат

(орыс тілінде)


https://natworld.info/zhivotnye/kakiezhivotnye-obitajutv-kazahstane

Жануарлардың суреті


Бунақденелілер тобы




Бауырымен жорғалаушылар тобы






Қосмекенділер

тобы




Балықтар тобы


Сабақтың ортасы

5мин









7 мин













3 мин





















10 мин






















































































Сергіту сәті

2 мин






(Т) «Ашық микрофон» әдісі

Тапсырма: Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысы туралы айтып бер.

Дескриптор;

1Әр топ өзі таңдаған сурет туралы айтып беру

2 Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланыстың тигізер пайдасы туралы айту

3 Қандай жануарлар тобына жатады.


(Ұ) (С)Дерекөз. Оқулықпен жұмыс «Зерттеу» әдісі






Т апсырма: Суретке қарап тірі ағзалар бір – біріне жасайтын қарым – қатынасын айт.

Дескриптор:

  • тірі ағзалар бір – біріне жасайтын қарым – қатынасын айтады;

  • сурет бойынша нәтижелерін тіркейді.

ҚБ«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Тапсырма: Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қарым – қатынас мысалдарын сипатта. Оларды қандай топтарға біріктіруге болады? Көмекші сөздерді пайдалан. Жауабыңды түсіндір.

бәсекелестік

Бейта раптық





симбиоз







Дескриптор:

-суретке қарап, тірі ағзалар арасындағы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!