Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Жаратылыстану


    Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі

    Бөлімше:

    Мектеп: Байтерек ауданы Жайық БМ


    Жанды табиғат

    Жануарлар


    Күні:


    Сынып: 4


    Мұғалімнің аты-жөні: Есенжолқызы Мөлдір


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтыңтақырыбы:

    Симбиоз деген не?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Өз өлкесіндегі жануарларды топтарға жіктеуге болатынын ажыратады;

    Көптеген оқушылар: Өз өлкесіндегі жануарлардың бір – біріне тигізетін әрекеттерін сипаттайды;

    Кейбір оқушылар: Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлерін салыстырып, зерттейді.

    Бағалаукритерийлері

    • Өз өлкесіндегі жануарларды топтарға жіктеуге болатынын ажыратады, сипаттайды;

    • Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлерін салыстырып, зерттейді .

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • симбиоз – тірі ағзалар арасындағы қарым – қатыныс; комменсализм – суырдың інін түрлі жәндіктердің, құрбақа, кесірткелердің паналауы;

    • мутуализм – саңырауқұлақ пен балдырлардың қосылуынан пайда болған күрделі ағза – қыналар;

    • паразитизм – сиырдың терісінде қансорғыш жәндіктердің болуы.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    1. Өсімдіктер мен жануарлар арасында қандай байланыс бар?

    2. Жануарлардың арасында қандай қарым – қатынас түрлері болады?

    3. Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлеріне мысал келтір.


    Құндылықтарды дарыту





    Ынтымақтастық – білім алуға деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу,бірлікте,ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу..

    Ақпараттық – коммуникациялық құралдарды қолдана отырып, кез – келген ортада ұжымдық жұмысқа коммуникативті болу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану суреттерді сәйкестендіру арқылы жануарлардың бір – біріне қандай қарым – қатынас жасайтынын сипаттайды.

    Көркем еңбек: зеректеу жұмыс барысында

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақта, слайдттар, суреттер;

    Бастапқы білім

    Симбиоз бен қоректік тізбек туралы біледі.



    Сабақбарысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин





    (Ұ) Кіріспе тапсырма. Оқушылар сөз

    мағыналарын түсіндіреді.

    Жіктеу

    Топтау

    Біріктіру

    Бөлу





    Дұрыс жауап берген оқушыларды

    ҚБ. «Қолпаштау» әдісі арқылы мадақтап отырамын

    Жарайсың! Керемет! Тамаша!



    «Кір жайғыш» әдісі. Осы әдіс арқылы 4 топқа бөлу.

    (1-3 сыныпта оқып үйренген жануар топтарын еске түсіру.)

    Тапсырма: Сурет бойынша жануарлар тобын анықтап, өз қатарына іліңіз.

    бунақденелілер



    Бауырымен жорғалаушылар


    Picture 6



    Picture 8

    қосмекенділер



    Picture 7

    балықтар






    1. Жануарлар тобын қалай ажырата білдің?

    2. Қосмекенділер дегенді қалай түсінесің?


    Сабақтың мақсатын хабарлау: Өз өлкеміздегі жануарлар арасындағы қарым – қатынас түрлерін анықтаймыз, жіктейміз.









    ҚР жануарлары

    туралы ақпарат

    (орыс тілінде)


    https://natworld.info/zhivotnye/kakiezhivotnye-obitajutv-kazahstane

    Жануарлардың суреті


    Бунақденелілер тобы




    Бауырымен жорғалаушылар тобы






    Қосмекенділер

    тобы




    Балықтар тобы


    Сабақтың ортасы

    5мин









    7 мин













    3 мин





















    10 мин






















































































    Сергіту сәті

    2 мин






    (Т) «Ашық микрофон» әдісі

    Тапсырма: Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысы туралы айтып бер.

    Дескриптор;

    1Әр топ өзі таңдаған сурет туралы айтып беру

    2 Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланыстың тигізер пайдасы туралы айту

    3 Қандай жануарлар тобына жатады.


    (Ұ) (С)Дерекөз. Оқулықпен жұмыс «Зерттеу» әдісі






    Т апсырма: Суретке қарап тірі ағзалар бір – біріне жасайтын қарым – қатынасын айт.

    Дескриптор:

    • тірі ағзалар бір – біріне жасайтын қарым – қатынасын айтады;

    • сурет бойынша нәтижелерін тіркейді.

    ҚБ«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


    Тапсырма: Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қарым – қатынас мысалдарын сипатта. Оларды қандай топтарға біріктіруге болады? Көмекші сөздерді пайдалан. Жауабыңды түсіндір.

    бәсекелестік

    Бейта раптық





    симбиоз







    Дескриптор:

    -суретке қарап, тірі ағзалар арасындағы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есенжолқызы Мөлдір
    26 Қараша 2020
    10700
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Симбиоз деген не? 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Симбиоз деген не? 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-сыныптың жаратылыстану пәнінен ашық сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Жаратылыстану


    Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі

    Бөлімше:

    Мектеп: Байтерек ауданы Жайық БМ


    Жанды табиғат

    Жануарлар


    Күні:


    Сынып: 4


    Мұғалімнің аты-жөні: Есенжолқызы Мөлдір


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтыңтақырыбы:

    Симбиоз деген не?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Өз өлкесіндегі жануарларды топтарға жіктеуге болатынын ажыратады;

    Көптеген оқушылар: Өз өлкесіндегі жануарлардың бір – біріне тигізетін әрекеттерін сипаттайды;

    Кейбір оқушылар: Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлерін салыстырып, зерттейді.

    Бағалаукритерийлері

    • Өз өлкесіндегі жануарларды топтарға жіктеуге болатынын ажыратады, сипаттайды;

    • Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлерін салыстырып, зерттейді .

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • симбиоз – тірі ағзалар арасындағы қарым – қатыныс; комменсализм – суырдың інін түрлі жәндіктердің, құрбақа, кесірткелердің паналауы;

    • мутуализм – саңырауқұлақ пен балдырлардың қосылуынан пайда болған күрделі ағза – қыналар;

    • паразитизм – сиырдың терісінде қансорғыш жәндіктердің болуы.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    1. Өсімдіктер мен жануарлар арасында қандай байланыс бар?

    2. Жануарлардың арасында қандай қарым – қатынас түрлері болады?

    3. Тірі ағзалардың арасындағы қарым – қатынас түрлеріне мысал келтір.


    Құндылықтарды дарыту





    Ынтымақтастық – білім алуға деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу,бірлікте,ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу..

    Ақпараттық – коммуникациялық құралдарды қолдана отырып, кез – келген ортада ұжымдық жұмысқа коммуникативті болу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану суреттерді сәйкестендіру арқылы жануарлардың бір – біріне қандай қарым – қатынас жасайтынын сипаттайды.

    Көркем еңбек: зеректеу жұмыс барысында

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Интербелсенді тақта, слайдттар, суреттер;

    Бастапқы білім

    Симбиоз бен қоректік тізбек туралы біледі.



    Сабақбарысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин





    (Ұ) Кіріспе тапсырма. Оқушылар сөз

    мағыналарын түсіндіреді.

    Жіктеу

    Топтау

    Біріктіру

    Бөлу





    Дұрыс жауап берген оқушыларды

    ҚБ. «Қолпаштау» әдісі арқылы мадақтап отырамын

    Жарайсың! Керемет! Тамаша!



    «Кір жайғыш» әдісі. Осы әдіс арқылы 4 топқа бөлу.

    (1-3 сыныпта оқып үйренген жануар топтарын еске түсіру.)

    Тапсырма: Сурет бойынша жануарлар тобын анықтап, өз қатарына іліңіз.

    бунақденелілер



    Бауырымен жорғалаушылар


    Picture 6



    Picture 8

    қосмекенділер



    Picture 7

    балықтар






    1. Жануарлар тобын қалай ажырата білдің?

    2. Қосмекенділер дегенді қалай түсінесің?


    Сабақтың мақсатын хабарлау: Өз өлкеміздегі жануарлар арасындағы қарым – қатынас түрлерін анықтаймыз, жіктейміз.









    ҚР жануарлары

    туралы ақпарат

    (орыс тілінде)


    https://natworld.info/zhivotnye/kakiezhivotnye-obitajutv-kazahstane

    Жануарлардың суреті


    Бунақденелілер тобы




    Бауырымен жорғалаушылар тобы






    Қосмекенділер

    тобы




    Балықтар тобы


    Сабақтың ортасы

    5мин









    7 мин













    3 мин





















    10 мин






















































































    Сергіту сәті

    2 мин






    (Т) «Ашық микрофон» әдісі

    Тапсырма: Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысы туралы айтып бер.

    Дескриптор;

    1Әр топ өзі таңдаған сурет туралы айтып беру

    2 Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланыстың тигізер пайдасы туралы айту

    3 Қандай жануарлар тобына жатады.


    (Ұ) (С)Дерекөз. Оқулықпен жұмыс «Зерттеу» әдісі






    Т апсырма: Суретке қарап тірі ағзалар бір – біріне жасайтын қарым – қатынасын айт.

    Дескриптор:

    • тірі ағзалар бір – біріне жасайтын қарым – қатынасын айтады;

    • сурет бойынша нәтижелерін тіркейді.

    ҚБ«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


    Тапсырма: Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қарым – қатынас мысалдарын сипатта. Оларды қандай топтарға біріктіруге болады? Көмекші сөздерді пайдалан. Жауабыңды түсіндір.

    бәсекелестік

    Бейта раптық





    симбиоз







    Дескриптор:

    -суретке қарап, тірі ағзалар арасындағы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 4 сынып
    26.11.2020
    10700
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есенжолқызы Мөлдір
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации