Ашық сабақ. Синоним. Қазақ тілі 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Синоним. Қазақ тілі 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ үлгісі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы :Синоним

Пәні: Қазақ тілі

Сыныбы: 2 сынып

Күні:11.01.2018ж

Мұғалім:Куттыгулова Индира Талапкалиевна

Қатысты:20


Оқу мақсаттар:

2.2.2.1 Синоним, антоним ,(сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Синонимге мысал келтіре алады

Оқушылардың көпшілігі:

Синонимге мысал келтіреді және ажырата алады

Кейбір оқушылар:

Синоинмге мысал келтіреді, ажыратады және мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданады.


Тілдік мақсат

Бұлтаң


Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды топтық жұмыс кезінде бір –біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.Оқушыларды сабақ барысында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын


Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, дене шынықтыру, ағылшын


Керекті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:

Оқулық, маркерлер,карточкалар,суреттер, плакттар


Бастапқы білім

Антоним


Уақыт

Мұғалімнің әрекеті



5-7 минут

Ширату

Бір –біріне комплемент айту

Топқа бөлу (Сөздермен 4 топқа бөлу)


Мағынаны тану

5-6 минут

«Орны ауыстырылған әріптер» ойыны

Жаңа сабақ «Синоним дегеніміз не?»


Оқулықпен жұмыс.
1-тапсырма

Өлеңді оқып, қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазамыз.

Инабатты, ибалы

Ықыласты, ынталы

Сөздік: Бұлтаң – мінездің құбылуы, өзгеруі

Ереже: Синоним -тілімізде білдіретін мағынасы бір –біріне жақын , бірақ дыбысталуы әр басқа сөздер : әдемі, сұлу;алыс, шалғай т.б

2- тапсырма

Рақат қой салқын су (тақырыпты өз ойларымен ашу,сосын автордың ойымен салыстыру)

ҚБ: Екі жұлдыз, бір ұсыныс



Сергіту сәті.

Double,.double, this, this


3-тапсырма

Ребус шешу(4 топ бір –бір ребустан шешеді)

ҚБ: Басбармақ әдісі арқылы бағалау

4-тапсырма

Жеке жұмыс(Синоним сөздерді тауып жұптастыру)

ҚБ:Өзін-өзі бағалау әдісі



Сабақты бекіту

3-4 минут



Ойын (синоним сөздерді жұптастыру)

ҚБ: От шашу

2-3 минут

Рефлексия.

POST IT

  • Не үйрендім?

  • Қайсысы оңай болды?

  • Қайсысы қиын болды?

  • Тағы не үйренгім келеді?


Қосымша мәліметтер






Өткізілген сабақ бойынша мұғалімжазбасы:

Сабақ барысында қолданылған әдісәсілдер : Екі жұлдыз , бір ұсыныс; Бас бармақ әдісі, Өзін –өзі бағалау әдісі, от шашу.

Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді: қолайлы Оқушылардың белсенділігі: өте жақсы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.06.2018
5210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі